Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2009, 20:56 uur
14. I Can't get wit that - Encore
1-0 (vind Encore een vreselijk nummer)
1-0 (vind Encore een vreselijk nummer)
0
P-DawG
geplaatst: 10 mei 2009, 18:48 uur
Het valt me nu eigenlijk pas op; maar is het niet raar om een nummer (I Love the Dough) waar Jay-Z slechts een gastartiest fungeert, in zijn K.O. van beste nummers te plaatsen ?
Het zou eigenlijk hetzelfde zijn als we bij een K.O. van bijv, AZ, Life's a Bitch zouden plaatsen; dat nummer zou dan waarschijnlijk nog winnen ook, terwijl het toch echt een nummer van Nas is...
maar goed, ervan uitgaande dat er niks veranderd;
0-3
Het zou eigenlijk hetzelfde zijn als we bij een K.O. van bijv, AZ, Life's a Bitch zouden plaatsen; dat nummer zou dan waarschijnlijk nog winnen ook, terwijl het toch echt een nummer van Nas is...
maar goed, ervan uitgaande dat er niks veranderd;
0-3
0
geplaatst: 10 mei 2009, 18:53 uur
P-DawG schreef:
Het valt me nu eigenlijk pas op; maar is het niet raar om een nummer (I Love the Dough) waar Jay-Z slechts een gastartiest fungeert, in zijn K.O. van beste nummers te plaatsen ?
Klopt, was volgens mij ook niet de afspraak.Het valt me nu eigenlijk pas op; maar is het niet raar om een nummer (I Love the Dough) waar Jay-Z slechts een gastartiest fungeert, in zijn K.O. van beste nummers te plaatsen ?
0
geplaatst: 11 mei 2009, 11:40 uur
1. Takeover - 99 Problems
2. Brooklyn's Finest - My 1st song
3. Girls, Girls, Girls - Change Clothes
4. Dead Presidents II - A dream
5.Encore - Lucifer
6. Lost ones - This Can't Be Life
7. D'Evils - Can't Knock the Hustle
8. Hard Knock Life (Ghetto Anthem) - I Love the Dough
2. Brooklyn's Finest - My 1st song
3. Girls, Girls, Girls - Change Clothes
4. Dead Presidents II - A dream
5.Encore - Lucifer
6. Lost ones - This Can't Be Life
7. D'Evils - Can't Knock the Hustle
8. Hard Knock Life (Ghetto Anthem) - I Love the Dough
0
geplaatst: 11 mei 2009, 13:11 uur
P-DawG schreef:
* denotes required fields.