MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest

zoeken in:
1-4

Kill_illuminati schreef:
Ik neem aan dat je daarmee iets wilt zeggen

Ik denk omdat niemand daarop reageert. Het lijkt mij ook wel beter als dat nummer wordt verwijderd. Het is geen nummer van Jay.

Toen hij dat zei was ik niet aanwezig.

P-DawG
Kill_illuminati schreef:
Toen hij dat zei was ik niet aanwezig.

Het was slechts een suggestie, jij hebt tenslotte deze k.o. in elkaar geknutseld dus in principe zou jij ook mogen bepalen welke, en wat voor, nummers er in zitten.

Maar als je het nu alsnog verandert hoef je alleen I Love the Dough met Song Cry te vervangen, aangezien er pas 1 ronde voorbij is.

1-5

Hypnotick
1-6

2. Brooklyn's Finest - My 1st song

0-1

P-DawG
1-1.

RedLightCityBoy
2-1

Hypnotick
2-2

4-2

Moeilijk moeilijk moeilijk.
4-3

5-3

Hypnotick
Aangezien K-Rino hier bij weinigen bekend is, heb ik besloten toch maar een andere artiest te kiezen:

1. Boogie Down Productions/KRS-One (Statiegeld)
2. CYNE (reijersen)
3. Jay-Z (Kill)
4. Wu-tang Clan (Jelle)
5. The Notorious B.I.G. (Catdog)
6. Opgezwolle (Niek)
7. Common (Gekkenhuis)
8. El-P (GarnalenPeller)
9. Del the Funky Homosapien (Rhythm & Poetry)
10. (MF) DOOM (Pooiertje)
11. Onyx - (Grimy Jason)
12. Killah Priest ( Hypno )
13. Dr. Dre (RLCB)
14. Brand Nubian (P Jay)
15. J-Live (Rene1979)

Ik vond het juist goed dat je dat deed. Dee het anders als MJ.

P-DawG schreef:
(quote)

Het was slechts een suggestie, jij hebt tenslotte deze k.o. in elkaar geknutseld dus in principe zou jij ook mogen bepalen welke, en wat voor, nummers er in zitten.

Maar als je het nu alsnog verandert hoef je alleen I Love the Dough met Song Cry te vervangen, aangezien er pas 1 ronde voorbij is.

1-5

Of Regrets van op Reasonable Doubt... Vond het écht raar dat dat topnummer er niet bij was...

2. Brooklyn's Finest - My 1st song
5-3, wie beslist?

3. Girls, Girls, Girls - Change Clothes

1-0

2-0

Nostalgie.

RedLightCityBoy
2-1

Als ik heeeeeeeel eerlijk ben is Girls, Girls, Girls toch iets beter, maar Change Clothes was echt de shit in 2003. Heb ik veel goede herinneringen aan (op single gekocht nog, alles).

Hypnotick
3-1

P-DawG
P Jay schreef:
(quote)

Of Regrets van op Reasonable Doubt... Vond het écht raar dat dat topnummer er niet bij was...
No shit!
Dat was me nog niet eens opgevallen, Regrets is 1 van de beste nummers die Jay-Z ooit heeft gemaakt naar mijn mening. En dan zijn er ook nog nummers als; Feelin It, Bring It On, Can I Live, Politics as Usual 22 Two's en Coming of Age... Oke, het is allemaal van Reasonable Doubt maar dat is dan ook zijn beste album, vind ik.

5-1....

4. Dead Presidents II - A dream

1-0

2-0

3-0

Hypnotick
4-0

Gast
geplaatst: vandaag om 19:05 uur

geplaatst: vandaag om 19:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.