Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2009, 14:07 uur
Ik denk omdat niemand daarop reageert. Het lijkt mij ook wel beter als dat nummer wordt verwijderd. Het is geen nummer van Jay.
0
P-DawG
geplaatst: 11 mei 2009, 14:52 uur
Kill_illuminati schreef:
Toen hij dat zei was ik niet aanwezig.
Toen hij dat zei was ik niet aanwezig.
Het was slechts een suggestie, jij hebt tenslotte deze k.o. in elkaar geknutseld dus in principe zou jij ook mogen bepalen welke, en wat voor, nummers er in zitten.
Maar als je het nu alsnog verandert hoef je alleen I Love the Dough met Song Cry te vervangen, aangezien er pas 1 ronde voorbij is.
1-5
0
Hypnotick
geplaatst: 12 mei 2009, 11:28 uur
Aangezien K-Rino hier bij weinigen bekend is, heb ik besloten toch maar een andere artiest te kiezen:
1. Boogie Down Productions/KRS-One (Statiegeld)
2. CYNE (reijersen)
3. Jay-Z (Kill)
4. Wu-tang Clan (Jelle)
5. The Notorious B.I.G. (Catdog)
6. Opgezwolle (Niek)
7. Common (Gekkenhuis)
8. El-P (GarnalenPeller)
9. Del the Funky Homosapien (Rhythm & Poetry)
10. (MF) DOOM (Pooiertje)
11. Onyx - (Grimy Jason)
12. Killah Priest ( Hypno )
13. Dr. Dre (RLCB)
14. Brand Nubian (P Jay)
15. J-Live (Rene1979)
1. Boogie Down Productions/KRS-One (Statiegeld)
2. CYNE (reijersen)
3. Jay-Z (Kill)
4. Wu-tang Clan (Jelle)
5. The Notorious B.I.G. (Catdog)
6. Opgezwolle (Niek)
7. Common (Gekkenhuis)
8. El-P (GarnalenPeller)
9. Del the Funky Homosapien (Rhythm & Poetry)
10. (MF) DOOM (Pooiertje)
11. Onyx - (Grimy Jason)
12. Killah Priest ( Hypno )
13. Dr. Dre (RLCB)
14. Brand Nubian (P Jay)
15. J-Live (Rene1979)
0
geplaatst: 12 mei 2009, 18:54 uur
P-DawG schreef:
Het was slechts een suggestie, jij hebt tenslotte deze k.o. in elkaar geknutseld dus in principe zou jij ook mogen bepalen welke, en wat voor, nummers er in zitten.
Maar als je het nu alsnog verandert hoef je alleen I Love the Dough met Song Cry te vervangen, aangezien er pas 1 ronde voorbij is.
1-5
(quote)
1-5
Of Regrets van op Reasonable Doubt... Vond het écht raar dat dat topnummer er niet bij was...
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 12 mei 2009, 21:01 uur
2-1
Als ik heeeeeeeel eerlijk ben is Girls, Girls, Girls toch iets beter, maar Change Clothes was echt de shit in 2003.
Heb ik veel goede herinneringen aan (op single gekocht nog, alles). 
Als ik heeeeeeeel eerlijk ben is Girls, Girls, Girls toch iets beter, maar Change Clothes was echt de shit in 2003.
Heb ik veel goede herinneringen aan (op single gekocht nog, alles). 
0
P-DawG
geplaatst: 13 mei 2009, 00:24 uur
P Jay schreef:
Of Regrets van op Reasonable Doubt... Vond het écht raar dat dat topnummer er niet bij was...
No shit! (quote)
Dat was me nog niet eens opgevallen, Regrets is 1 van de beste nummers die Jay-Z ooit heeft gemaakt naar mijn mening. En dan zijn er ook nog nummers als; Feelin It, Bring It On, Can I Live, Politics as Usual 22 Two's en Coming of Age... Oke, het is allemaal van Reasonable Doubt maar dat is dan ook zijn beste album, vind ik.
5-1....
* denotes required fields.