Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2009, 09:31 uur
Gaat op zijn vroegst pas vanavond erop komen, mensen. kLig vanaf 11 uur op het strand.. Kunnen we zo lang wachten of gaat GarnalenPeller eerst los? Ik zie het wel als ik vanavond terugkom.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 13:16 uur
RedLightCityBoy schreef:
Ik heb mijn maat Pooiertje overgehaald, dus nu doe ik de MF Doom KO
1. Opgezwolle (Niek)
2. El-P (GarnalenPeller)
3. Del the Funky Homosapien (Rhythm & Poetry)
4.(MF) DOOM (RedLightCityBoy)
5. Killah Priest ( Hypno )
6. Brand Nubian (P Jay)
7. J-Live (Rene1979)
8. People Under The Stairs (Outblasty)
9. CYNE (Jelle)
Het is juni, aiiight.
Ik heb mijn maat Pooiertje overgehaald, dus nu doe ik de MF Doom KO

1. Opgezwolle (Niek)
2. El-P (GarnalenPeller)
6. Brand Nubian (P Jay)
7. J-Live (Rene1979)
9. CYNE (Jelle)
Het is juni, aiiight.
Ah klote, ik keek al uit naar de Dre ko
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 juni 2009, 13:34 uur
Scuzi Jorge-E. Jij bent wel vrij om die KO te organiseren, als je wilt. 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 juni 2009, 13:35 uur
Lijkt me lastig om grenzen te trekken wat nog wel van Dre is en wat niet.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 14:22 uur
Ik zal binnenkort wel een ko organiseren denk ik. Maar niet van Dre dan, ook om wat Jelle zegt.
Ach wat, ik schrijf me nu al in, duurt toch nog een hele tijd voor ik aan de beurt ben, en ik kan altijd nog veranderen.
1. Opgezwolle (Niek)
2. El-P (GarnalenPeller)
6. Brand Nubian (P Jay)
7. J-Live (Rene1979)
9. CYNE (Jelle)
10. Big L (Pooiertje)
11. Common (catdog)
12. Warren G (Jorge-E)
0
Social_Mask
geplaatst: 1 juni 2009, 14:31 uur
Opgezwolle lijkt me wel interessant. Opgezwolle de Volle en Als Die Mic Aanstaat mogen van mij wel ver komen.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 08:45 uur
Ok!
Ronde 1, tot de 5, 1 verschil.
1. Opgezwolle – Regendans vs. Opgezwolle – Park
2. Sticks, Delic en Ty – Utopia vs. Opgezwolle – Zwolle
3. Fakkelbrigade – Colucci Era vs. Opgezwolle – Goeiedag Verder
4. Sticks – Hamvraag vs. Opgezwolle – Rustig
5. Opgezwolle – Verre Oosten vs. Sticks en Delic – Spaanse Vlieg
6. Opgeduveld – Generaal vs. Opgezwolle – Opgezwolle de Volle
7. Sticks – Nix te Verliezen vs. Opgezwolle – Gekkenhuis
8. Opgezwolle – Tjappies en Mammies vs. Sticks en Delic – Gekke Gerrit
9. Opgezwolle – Eigen Wereld vs. Sticks, Delic en Jawat! – Water/Vuur
10. Fakkelbrigade – Groen Gras vs. Opgezwolle – Verwend
11. Opgezwolle – Sporen vs. Opgezwolle – Hoedenplank
12. Opgezwolle en Jawat! – Zwarte Koffie vs. Opgezwolle – Als Die Mic Aanstaat
13. Opgezwolle en Shyrock– Balans vs. Opgezwolle en Ty – Ga
14. Fakkelbrigade – Kostbaar vs. Sticks, Rico en Kubus – Strik je Veter
15. Rico en Kubus – Buitenbad vs. Sticks – Fakkeldrager
16. Fakkelbrigade – Karavaan vs. Opgezwolle – Tijd Leert
Geen idee waar die vierkantjes vandaan komen, maar dat zijn dus -'s.
Ronde 1, tot de 5, 1 verschil.
3. Fakkelbrigade – Colucci Era vs. Opgezwolle – Goeiedag Verder
4. Sticks – Hamvraag vs. Opgezwolle – Rustig
5. Opgezwolle – Verre Oosten vs. Sticks en Delic – Spaanse Vlieg
6. Opgeduveld – Generaal vs. Opgezwolle – Opgezwolle de Volle
7. Sticks – Nix te Verliezen vs. Opgezwolle – Gekkenhuis
8. Opgezwolle – Tjappies en Mammies vs. Sticks en Delic – Gekke Gerrit
9. Opgezwolle – Eigen Wereld vs. Sticks, Delic en Jawat! – Water/Vuur
10. Fakkelbrigade – Groen Gras vs. Opgezwolle – Verwend
11. Opgezwolle – Sporen vs. Opgezwolle – Hoedenplank
12. Opgezwolle en Jawat! – Zwarte Koffie vs. Opgezwolle – Als Die Mic Aanstaat
13. Opgezwolle en Shyrock– Balans vs. Opgezwolle en Ty – Ga
14. Fakkelbrigade – Kostbaar vs. Sticks, Rico en Kubus – Strik je Veter
15. Rico en Kubus – Buitenbad vs. Sticks – Fakkeldrager
16. Fakkelbrigade – Karavaan vs. Opgezwolle – Tijd Leert
Geen idee waar die vierkantjes vandaan komen, maar dat zijn dus -'s.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 08:46 uur
meteen al lastig
1-0
meteen al lastig
1-0
0
geplaatst: 2 juni 2009, 10:40 uur
meteen 2 van mijn favoriete eigen wereld nummers.4-0
Vind 's middags de huisbaas boos op mn dak
Geef m een trap, en haal hem eraf

0
geplaatst: 2 juni 2009, 13:19 uur
4-1 Park is mijn favoriet, maar die gaat het zo te zien niet halen
0
Hypnotick
geplaatst: 2 juni 2009, 14:00 uur
1-0
1-0
0
P-DawG
geplaatst: 2 juni 2009, 14:21 uur
Wat de hell, een Opgezwolle K.O. met nummers van de Fakkelbrigade, Opgeduveld en Kubus? Alleen de nummers van Fakkelteit kunnen nog wel behalve Spaanse Vlieg natuurlijk aangezien dat nummer geproduceerd is door A.R.T. Het zijn allemaal natuurlijk goede nummers die je gekozen hebt Niek maar in mijn ogen had je beter alleen nummers kunnen kiezen die gemaakt zijn in de tijd van Opgezwolle. Dus met in ieder geval Delic als producer, Rico en Sticks als rappers en al helemaal niet met een andere producer...
Opgezwolle heeft in de originele samenstelling op 3 albums al meer dan 50 nummers gemaakt, als je daar dan nog een aantal onuitgebrachte nummers (bijv. Netwerk) bij toevoegt kan je toch een prima K.O. uit maken? Nu mis ik briljante nummers als Tempel, Beestenboel, Haters en Stokers en Volle Kracht (enz) terwijl er nu mindere nummers tussen staan die niet eens onder naam Opgezwolle gemaakt zijn. Zo lijkt het net alsof je Opgezwolle te kort doet en dat ze niet in staat zijn geweest om 32 K.O. waardige nummers te maken...
Jammer dat Park er al uit is maar Regendans is ook briljant.
2-2...
Opgezwolle heeft in de originele samenstelling op 3 albums al meer dan 50 nummers gemaakt, als je daar dan nog een aantal onuitgebrachte nummers (bijv. Netwerk) bij toevoegt kan je toch een prima K.O. uit maken? Nu mis ik briljante nummers als Tempel, Beestenboel, Haters en Stokers en Volle Kracht (enz) terwijl er nu mindere nummers tussen staan die niet eens onder naam Opgezwolle gemaakt zijn. Zo lijkt het net alsof je Opgezwolle te kort doet en dat ze niet in staat zijn geweest om 32 K.O. waardige nummers te maken...
Jammer dat Park er al uit is maar Regendans is ook briljant.
2-2...
0
geplaatst: 2 juni 2009, 14:31 uur
Op zich heb je daar wel gelijk in. Want opgezwolle is eigenlijk Sticks, Rico & Delic en nu zitten er ook nummers bij zonder één van deze drie.
Maar ik denk dat er toch wel een opgezwolle nummer wint, dus veel maakt het ook niet uit.
Maar ik denk dat er toch wel een opgezwolle nummer wint, dus veel maakt het ook niet uit.
0
geplaatst: 2 juni 2009, 14:44 uur
@ P-DawG,
Tuurlijk kun je ook een pure Opgezwolle KO maken, maar zo zouden briljante tracks als Hamvraag, Zwarte Koffie en Strik Je Veter die bij vrijwel elk Opgezwolle-concert langs komen (Zwarte Koffie ms minder) niet mee kunnen doen. Dat vind ik zonde. Een track van een Opgezwolleplaat als Gerrit kent slechts tweederde van het collectief terwijl alle drie meedoen op Zwarte Koffie. Is eerste dan meer Opgezwolle omdat het op een eigen album staat?
Verder was het met de Wu-Tang KO toch hetzelfde verhaal? Ik weet niet meer of het zo is, maar had het raar geweest als BIBLE daar heb meegedaan oid?
Tuurlijk kun je ook een pure Opgezwolle KO maken, maar zo zouden briljante tracks als Hamvraag, Zwarte Koffie en Strik Je Veter die bij vrijwel elk Opgezwolle-concert langs komen (Zwarte Koffie ms minder) niet mee kunnen doen. Dat vind ik zonde. Een track van een Opgezwolleplaat als Gerrit kent slechts tweederde van het collectief terwijl alle drie meedoen op Zwarte Koffie. Is eerste dan meer Opgezwolle omdat het op een eigen album staat?
Verder was het met de Wu-Tang KO toch hetzelfde verhaal? Ik weet niet meer of het zo is, maar had het raar geweest als BIBLE daar heb meegedaan oid?
0
geplaatst: 2 juni 2009, 16:52 uur
3-5
Zwolle is wat mij betreft een van de betere opgezwolle tracks!
Zwolle is wat mij betreft een van de betere opgezwolle tracks!
0
P-DawG
geplaatst: 2 juni 2009, 16:55 uur
Niek schreef:
@ P-DawG,
Over Zwarte Koffie heb ik niks gezegd dat is geproduceerd door Delic en Sticks en Rico doen ook allebei, dus is het in feite een Opgezwolle nummer, vind ik. En wat betreft Strik Je Veter en Hamvraag heb je misschien gelijk, maar bij Buitenbad, Kostbaar en Spaanse Vlieg doet slechts 1/3 van Opgezwolle mee, dat is toch wat anders dan bij Gekke Gerrit. En dat vind ik inderdaad meer Opgezwolle omdat ze die track zoals jij zegt altijd doen bij optredens, maar vooral omdat het geproduceerd is door Delic. Sowieso vind ik het hier vooral gaan om de bijdrage van Delic. Ik vind gewoon dat, uitzonderingen daar gelaten, het door hem geproduceerd moet zijn. Dus om hier nou nummers van de Fakkelbrigade tussen te zetten vind ik raar. @ P-DawG,
De Wu-Tang is natuurlijk een heel ander verhaal, ten eerste hebben die meer leden en daarnaast zijn bijna of zelfs alle nummers door RZA geproduceerd. Wat ze gemeen hebben is dat hij, zoals Delic het geluid van Opgezwolle heeft gezorgd, dat voor de Wu-Tang heeft gedaan. Als je aan de Wu denkt denk je aan RZA en als je aan Opgezwolle denkt denk je aan Delic niet aan Kubus of A.R.T.
0-1
0
geplaatst: 2 juni 2009, 17:09 uur
1-2
Colucci is een van de beste nummers van Colucci Era maar het kan niet op tegen Goeiedag verder. Sticks is daar echt geweldig en Delic vind ik nou eenmaal geweldig! En Rico doet natuurlijk zijn ding zoals altijd
PS: Opzich maakt het niet zo heel veel uit of je nou alleen Opgezwolle nummers pakt of het zo doet. Ik had alleen de opgezwolle (en waarschijnlijk ook wel fakkelteit) nummers gepakt maar zo is het ook wel leuk. Leer je ook nog de andere nummers wat beter kennen.
Colucci is een van de beste nummers van Colucci Era maar het kan niet op tegen Goeiedag verder. Sticks is daar echt geweldig en Delic vind ik nou eenmaal geweldig! En Rico doet natuurlijk zijn ding zoals altijd

PS: Opzich maakt het niet zo heel veel uit of je nou alleen Opgezwolle nummers pakt of het zo doet. Ik had alleen de opgezwolle (en waarschijnlijk ook wel fakkelteit) nummers gepakt maar zo is het ook wel leuk. Leer je ook nog de andere nummers wat beter kennen.
0
P-DawG
geplaatst: 2 juni 2009, 17:20 uur
Outblasty schreef:
Sticks is daar echt geweldig en Delic vind ik nou eenmaal geweldig! En Rico doet natuurlijk zijn ding zoals altijd
Rico is echt heer en meester op die track! Na zijn verse hoeft Sticks eigenlijk niet meer te komen, ook al is zijn 2de verse natuurlijk heel goed het kan niet tippen aan de verse van Rico. Sticks is daar echt geweldig en Delic vind ik nou eenmaal geweldig! En Rico doet natuurlijk zijn ding zoals altijd

* denotes required fields.