Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest
zoeken in:
0
P-DawG
geplaatst: 6 juni 2009, 19:45 uur
Damn deze is lastig..
5-1
"Je vraagt of ik verander, 'ja ik wordt verstandig', zou het ideale antwoord zijn maar helaas is het toch anders"
Maar de Volle is ook ZIEK!!!!
... 
5-1
"Je vraagt of ik verander, 'ja ik wordt verstandig', zou het ideale antwoord zijn maar helaas is het toch anders"

Maar de Volle is ook ZIEK!!!!
... 
0
geplaatst: 7 juni 2009, 01:20 uur
3-4
Samen met Tijd Leert, Verre Oosten en De volle mijn favorieten van Opgezwolle. 3 van de 4 hebben de halve finale gehaald dus ik kan niet klagen. Deze mag van mij nu wel winnen. Heb echt veel goede herrineringen aan dit nummer.
Samen met Tijd Leert, Verre Oosten en De volle mijn favorieten van Opgezwolle. 3 van de 4 hebben de halve finale gehaald dus ik kan niet klagen. Deze mag van mij nu wel winnen. Heb echt veel goede herrineringen aan dit nummer.
0
geplaatst: 7 juni 2009, 22:23 uur
FINALE
Tot de 10, 2 verschil.
Regendans
Versus
Tijd Leert
Edit: twee niet-singles. Toch leuk.
Tot de 10, 2 verschil.
Regendans
Versus
Tijd Leert
Edit: twee niet-singles. Toch leuk.
0
geplaatst: 7 juni 2009, 22:26 uur
Zelf vind ik dit toch wel een verrassende finale (ik had Hoedenplank sowieso verwacht en misschien wel Gekkenhuis ofzo). Toch is dit een leuke finale met twee mooie nummers. Niet mijn absolute Opgezwolle favorieten maar ik mag er graag naar luisteren. Tijd Leert is toch wel mijn favoriet:
1-1
1-1
0
geplaatst: 7 juni 2009, 22:39 uur
Deze twee behoren allebei tot mijn favoriete nummers van Opgezwolle.
3-2
3-2
0
geplaatst: 7 juni 2009, 23:51 uur
Te moeilijk ik kan eigenlijk niet stemmen op deze.
4-4 toch maar om het spannend te houden maar ik vind beide nummers even geweldig.
4-4 toch maar om het spannend te houden maar ik vind beide nummers even geweldig.
* denotes required fields.