MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest

zoeken in:

P-DawG
Damn deze is lastig..

5-1

"Je vraagt of ik verander, 'ja ik wordt verstandig', zou het ideale antwoord zijn maar helaas is het toch anders"

Maar de Volle is ook ZIEK!!!! ...

7-2

2. Opgezwolle - Eigen Wereld vs. Opgezwolle - Regendans

1-0

1-1

HypnoSkitzo
2-2

P-DawG
3-3

3-4

Samen met Tijd Leert, Verre Oosten en De volle mijn favorieten van Opgezwolle. 3 van de 4 hebben de halve finale gehaald dus ik kan niet klagen. Deze mag van mij nu wel winnen. Heb echt veel goede herrineringen aan dit nummer.

4-5

4-6

Uiterst nipt.

We hebben een finale

FINALE

Tot de 10, 2 verschil.

Regendans

Versus

Tijd Leert

Edit: twee niet-singles. Toch leuk.

1-0

Zelf vind ik dit toch wel een verrassende finale (ik had Hoedenplank sowieso verwacht en misschien wel Gekkenhuis ofzo). Toch is dit een leuke finale met twee mooie nummers. Niet mijn absolute Opgezwolle favorieten maar ik mag er graag naar luisteren. Tijd Leert is toch wel mijn favoriet:

1-1

Drowzee
2-1

Deze twee behoren allebei tot mijn favoriete nummers van Opgezwolle.

3-2

4-3 voor allebei

Te moeilijk ik kan eigenlijk niet stemmen op deze.

4-4 toch maar om het spannend te houden maar ik vind beide nummers even geweldig.

5-5!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:10 uur

geplaatst: vandaag om 14:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.