MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest

zoeken in:
Welke artiest komt hierna? Ik ken helaas niks van Del en heb op het moment nog teveel dingen die ik eerst graag wil beluisteren. Dus deze KO sla ik even over.

Een sociaal persoon doet dan ook YouTube-linkjes bij als hij of zij rondes van de K.O. plaatst, maar dat is niets meer dan een illusie op MuMe. Ik denk dat ik me daarom ook maar uitschrijf.

Ik zou wel graag eens een KO zien van door Premier geproduceerde tracks. (Of van Large Pro ofzo).

MJ_DA_MAN schreef:
Een sociaal persoon doet dan ook YouTube-linkjes bij als hij of zij rondes van de K.O. plaatst, maar dat is niets meer dan een illusie op MuMe. Ik denk dat ik me daarom ook maar uitschrijf.
haha wat ben jij toch een vreselijke zeur. Waarom zou niet iedereen gewoon ff zelf kunnen tuben. Jij geniet er echt van he? hahaha

Ik denk niet dat je mijn bericht snapt, maar dat kan gebeuren gezien je daarvoor vrij up-to-date moet zijn op de site.

Hier is een producer-K.O. aan de gang bij de weg.

Ik ben ook zo'n asociale jongen. Altijd leuk om te horen, terwijl je dagelijks mensen verzorgt, of het nu sarcastisch is of niet. Op dit soort momenten moet ik echt naar de prozac grijpen.

Beslissende stem gezocht:

5. Del the Funky Homosapien - Boo Booheads vs. Del the Funky Homosapien & Tame One – Flashback

2-2

6. Del tha Funkee Homosapien – Dr. Bombay vs. Del the Funky Homosapien - Offspring

0-1 (nipt)

Van Dr. Bombay kon ik alleen live versies vinden.

Mb.
5. --> 3-2

Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben ook zo'n asociale jongen. Altijd leuk om te horen, terwijl je dagelijks mensen verzorgt, of het nu sarcastisch is of niet. Op dit soort momenten moet ik echt naar de prozac grijpen.
Het was een soort van grap van mij omdat de laatste dagen veel mensen zich uitschrijven op de site en de drama queen uit gaan hangen (vandaar dat ik zei dat je er up-to-date voor moest zijn). Maar nevermind.

Ik snapte de grap hoor. Ik sla dan ook terug met een grap, jwz.

Oh ok, dat kon ik er niet uithalen eigenlijk (dat jij mijn grap snapte, maar die was sowieso mislukt gezien ik hem uit moets leggen, je zweet).

Het eerste gedeelte pakte ik dan ook lekker chagrijnig aan, want ook ik heb soms zin om te snauwen.

Terug naar:

6. Del tha Funkee Homosapien – Dr. Bombay vs. Del the Funky Homosapien - Offspring

0-1

Dj2Jelle
0-2

5. Del the Funky Homosapien - Boo Booheads vs. Del the Funky Homosapien & Tame One – Flashback

3-3

1-2 (hoewel totaal onvergelijkbare nummers)

Flashback is al door P.

Offspring door na 24 uur.

7. Zion I ft Del the Funky Homosapien - What U Hear vs. Del the Funky Homosapien - Catch a Bad One

0-1

Maar nummer met Zion I is ook erg goed.

Dj2Jelle
0-2

0-3 (without a doubt)

8. Deltron 3030 – Upgrade vs. Hieroglyphics - You Never Knew

Beide magistraal mieters mooi:

1-0

Dj2Jelle
3-0

Mb.
3-2

Rhythm & Poetry schreef:
Flashback is al door P.

Boo Booheads, bedoel je.

Mb. schreef:
3-2

(quote)

Boo Booheads, bedoel je.

Klopt

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.