Muziek / Muziekgames / Classic 80's albums
zoeken in:
0
Ludwig
geplaatst: 17 april 2009, 21:52 uur
The Sound - From the Lion's Mouth 8
U2 - The Joshua Tree 7+
U2 - The Joshua Tree 7+
0
geplaatst: 17 april 2009, 22:02 uur
U2 - The Joshua Tree 9+
Hoeveel punten heeft de winaar nodig?
U2 - The Joshua Tree 9+
Hoeveel punten heeft de winaar nodig?
0
geplaatst: 17 april 2009, 22:03 uur
juiste stand:
U2 - The Joshua Tree 9
U2 - The Joshua Tree 9
0
geplaatst: 17 april 2009, 22:16 uur
Mijn god,.. kon ook niet uitblijven met zo'n stemmenverloop in de KO's natuurlijk. De politiek correcte klanken van Joshua Tree 

0
geplaatst: 17 april 2009, 22:20 uur
Stonden inderdaad betere albums in.
Is ook de enige keer dat ik voor dit album stemde.
Maar alleen Exit al is een nummer wat The Sound al die jaren probeerde te maken, maar wat net niet lukt. U2 kan dat dus wel.
Is ook de enige keer dat ik voor dit album stemde.
Maar alleen Exit al is een nummer wat The Sound al die jaren probeerde te maken, maar wat net niet lukt. U2 kan dat dus wel.
0
stuart
geplaatst: 17 april 2009, 22:21 uur
Had ik niet gedacht, maar hier hoef je je niet voor te schamen; ik had gedacht dat de hele post-punk club hier massaal op zou The Sound stemmen door de totale wegvaging van de rest, maar dat valt dus mee. Eerlijk gezegd ken ik dat album van The Sound niet eens, maar het beetje wat ik er van weet kan het nooit zo "erg" zijn als een album van JD... 

0
geplaatst: 17 april 2009, 22:31 uur
Het valt me ook op hoeveel mensen dat album kennen.
Ik weet dat ik er vrijwel geen moeite voor heb gedaan om het in bezit te krijgen. Naderhand hoorde ik dat er moeilijk aan te komen was.
De eigenaar van de platenzaak vertelde ook vol trots dat hij van dit album en van Jeopardy 2 exemplaren had kunnen bemachtigen.
Een voor hemzelf, en een voor de verkoop.
Ik dacht toen nog aan een verkooppraatje.
Ik weet dat ik er vrijwel geen moeite voor heb gedaan om het in bezit te krijgen. Naderhand hoorde ik dat er moeilijk aan te komen was.
De eigenaar van de platenzaak vertelde ook vol trots dat hij van dit album en van Jeopardy 2 exemplaren had kunnen bemachtigen.
Een voor hemzelf, en een voor de verkoop.
Ik dacht toen nog aan een verkooppraatje.
0
geplaatst: 17 april 2009, 22:46 uur
0
geplaatst: 17 april 2009, 22:50 uur
Is de finale al gespeeld? Breng dan maar postuum nog mijn stem uit op The Sound. The Joshua Tree heb ik toch altijd het eerste echt foute album van U2 gevonden dus deze uitslag is wel weer jammer.
0
geplaatst: 17 april 2009, 22:59 uur
Dat was het dan. Helaas was ik net niet op tijd thuis om mee te stemmen in de finale, maar mijn stem was absoluut naar U2 gegaan, dus ik ben zeer tevreden met de winnaar!

Iedereen die meegedaan heeft, bedankt voor het stemmen, ik vond het een hele leuke KO.
En nu op naar de strijd om de titel bij classic 90's albums....

Iedereen die meegedaan heeft, bedankt voor het stemmen, ik vond het een hele leuke KO.

En nu op naar de strijd om de titel bij classic 90's albums....

0
geplaatst: 17 april 2009, 23:25 uur
"The Joshua Tree" is ook mijn favoriete album uit de jaren '80, dus ik heb geen reden tot klagen.
"From the Lion's Mouth" is eveneens een prachtig album dat ik nog in handen moet krijgen. De overige 5 zijn 5*- of 4,5*-albums.
Op nu naar de classic albums van de jaren '90!
"From the Lion's Mouth" is eveneens een prachtig album dat ik nog in handen moet krijgen. De overige 5 zijn 5*- of 4,5*-albums.
Op nu naar de classic albums van de jaren '90!
0
geplaatst: 17 april 2009, 23:50 uur
Het systeem van deze KO staat me wel erg aan.
Bij de KO's per jaartal staan de eerste 2 rondes teveel albums waarbij ik flink moet Joetoepen om de nummers een beetje te horen. Te onbekend vaak.
Bij de KO's per jaartal staan de eerste 2 rondes teveel albums waarbij ik flink moet Joetoepen om de nummers een beetje te horen. Te onbekend vaak.
* denotes required fields.