MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO

zoeken in:

1-0

Eigenlijk wou ik van Celestial Blues de soloversie van zanger Andy Bey, maar die kon niet op YouTube. Die is zonder saxofoon en meer to the point. Jammer, hij had wel mijn stem gekregen.

1-1 lekker nummertje hoor.

Dj2Jelle
Zie dit topic nu pas

Sa-Ra heeft erg vette dingen gedaan, maar dit vind ik helaas niet zoveel aan

1-3

1-5 En daar heb ik nog maar amper het tweede nummer voor hoeven te luisteren.

4-1
laten we ze allebei doorgaan, en de vorige 2 schrappen

5-1 nee weg met rehab.

0-4 prachtig nummer!

0-2

Grapje

1-1

Maar Terry Callier is ook geweldig.

Prachtig, die van Terry Callier Mooie ontdekking. Klinkt als een donkere Tim Buckley, manier van zingen is haast net zo intens. Of zeg ik nu iets heel verkeerds?

1-2

Terry Callier ken ik al van het nummer Live With Me van Massive Attack, en dat is niet voor niets mijn favoriete Massive Attack-nummer. What's Going On is echter mijn favoriete soul-nummer. Ik ga nu die van Terry Callier luister, maar hij moet dan wel heel goed zijn, wil ie beter zijn dan What's Going On. Ik ben benieuwd.

Social_Mask
'Een donkere Tim Buckley' maakt mij persoonlijk toch vrij nieuwsgierig.

Don't mind if I join!

Ik heb hem geluisterd, en het is echt prachtig! Maar nu weet ik niet waar ik op moet stemmen, te lastig. Ik stem nog even niet.

En voor mensen die de zang van Terry Callier mooi vinden, dan zou ik Massive Attack - Live With Me willen aanraden.

Ik ga nu al zeker achter dat album aan, zeker weten

Gast
geplaatst: vandaag om 07:22 uur

geplaatst: vandaag om 07:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.