MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Kemms Gemms/Hidden Gemms KO

zoeken in:
Als dat een reactie op mij is, Live With me is een liedje, niet een album. En als het geen reactie op mij is, maar over een album van Terry Callier: ik ook!!!

Social_Mask
Is inderdaad erg mooi, al vind ik hem geen 'donkere Tim Buckley', al begrijp ik de vergelijking wel. Misschien een donkere Donovan? Wat maakt het ook uit. Zeker iets om wat meer aandacht aan te schenken. Fijne ontdekking. Ik ga dus mee met musicfriek en Arrie!! Ach, wat schattig allemaal..

1-3, omdat Gaye al van veel lof geniet.

2-3, heb nog steeds erg weinig met Callier.

Om dezelfde reden als S_M:

3-4

4-4
Ik vind dit nummer van Terry niet slecht, maar ook niet denderend. Is waarschijnlijk wel een nummer dat kan groeien. Maar dan nog kan het niet tippen aan Marvin.

Verdomme, wat spannend!! Ik dacht dat het een verloren zaak zou zijn voor Terry Callier. Ik ben trots op jullie!

Terry Callier is een van de weinige zangers die me echt kippenvel weet te bezorgen.

En hij zingt dan nog eens de juiste nummers. Meestal.

I'm a Drifter is zo'n beetje een life anthem geworden. Een nummer dat er altijd is op die momenten...

Moeilijk om deze artiesten te vergelijken...

5-4

Omdat het What's going On is, maar ik kan me voorstellen dat dit Callier's nummer makkelijk belangrijk voor iemand kan worden. Ga ik vaker naar luisteren.

Ooh, Terry Callier was er zo dichtbij, dat maakt het nu extra jammer..
Maar met de reactie van musicfriek was ik ook al tevree:

Moving on:

30. Made In Japan - City at Night vs. The Roots feat. Erykah Badu - You Got Me

0-1

0-3

Een van de beste nummers ooit.

Alleen uitermate slimme en lieve mensen plaatsen zo'n nummer in hun K.O.

0-4 Erykah

Alhoewel ik de eerste ook erg apart vind en vooral lekker ook.

0-5

Goedemorgen lieve deelnemers aan deze k.o.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:48 uur

geplaatst: vandaag om 05:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.