Muziek / Muziekgames / Top10 KO (# 2)
zoeken in:
0
Lukk0
geplaatst: 7 augustus 2010, 12:20 uur
2-4
Waar ik bij Titmeister enkele echte favorieten tegenkom, valt die van Arno op dat gebied toch een beetje tegen. Simple Minds en Triffids doen het bij mij ook niet echt goed, dus mijn stem voor Titmeister.
Waar ik bij Titmeister enkele echte favorieten tegenkom, valt die van Arno op dat gebied toch een beetje tegen. Simple Minds en Triffids doen het bij mij ook niet echt goed, dus mijn stem voor Titmeister.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 13:06 uur
Ik ken precies de helft van de albums bij Casartelli: De voor mij ronduit slechte Queensryche en R.E.M, de redelijk goede Boudewijn de Groot en Depeche Mode, en het goede Talk Talk.
Ik vind de top- 10 van Don Cappuccino eigenlijk beter, die heeft Damien Rice, The Beatles, Elbow, Can, stuk voor stuk albums die ik goed vind, zonder een echt minpuntje, alleen Tool vind ik matigjes. (3*)
1-1
Ik vind de top- 10 van Don Cappuccino eigenlijk beter, die heeft Damien Rice, The Beatles, Elbow, Can, stuk voor stuk albums die ik goed vind, zonder een echt minpuntje, alleen Tool vind ik matigjes. (3*)
1-1
0
Zorin
geplaatst: 7 augustus 2010, 13:07 uur
Ik mis de linkjes; ik ken ze niet uit het hoofd, maar zoek we wel even op nu.......gezien:
1-2
1-2
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 14:26 uur
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 15:44 uur
Zorin schreef:
Ik mis de linkjes; ik ken ze niet uit het hoofd
Ik mis de linkjes; ik ken ze niet uit het hoofd
Die mis ik elke ronde, en aangezien ik aartslui ben gaat dit hele topic een beetje aan me voorbij zo

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 18:09 uur
Casartelli schreef:
Aangezien er ook Hancock stond...
Duh.
(quote)
Aangezien er ook Hancock stond...
Duh.
Een jazz/funk album van Hancock... En bovendien, waar zie jij John Miles in de top 10 staan van Don Cappuccino?

0
Zorin
geplaatst: 7 augustus 2010, 20:15 uur
Coys VS Ferre
(ik weet niet hoek die linkjes neer moet zetten
)
(ik weet niet hoek die linkjes neer moet zetten
)
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 20:15 uur
Dat weet niemand.
0-1 naast mijn top 10 een van de betere op deze site.
0-1 naast mijn top 10 een van de betere op deze site.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 20:41 uur
Ik had eigenlijk gezegd dat we tot de 6 moeten, maar het is teveel gedoe om de battles allemaal nog over te doen. 2 verschil geldt wel nog steeds!
* denotes required fields.