Muziek / Muziekgames / Top10 KO (# 2)
zoeken in:
0
Zorin
geplaatst: 7 augustus 2010, 21:40 uur
1-3
johannes A natuurlijk; geen alternatief geneuzel e.d.
johannes A natuurlijk; geen alternatief geneuzel e.d.

0
geplaatst: 7 augustus 2010, 21:41 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2010, 23:54 uur
hoi123 schreef:
Ik had eigenlijk gezegd dat we tot de 6 moeten, maar het is teveel gedoe om de battles allemaal nog over te doen. 2 verschil geldt wel nog steeds!
Ik had eigenlijk gezegd dat we tot de 6 moeten, maar het is teveel gedoe om de battles allemaal nog over te doen. 2 verschil geldt wel nog steeds!
Dan lig ik er alsnog onterecht uit...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2010, 23:56 uur
2-6
Tja... hoi123 heeft Mezzanine, maar verder veel in de 2,5-3* range. Maar johannesA heeft viermaal Bruce Springsteen.
Tja... hoi123 heeft Mezzanine, maar verder veel in de 2,5-3* range. Maar johannesA heeft viermaal Bruce Springsteen.
0
geplaatst: 7 augustus 2010, 23:57 uur
Je hebt gelijk, dat had ik niet eens gezien. Deze battle moet nog afgemaakt worden:
Don Cappuccino vs. Casartelli
5-4
Don Cappuccino vs. Casartelli
5-4
0
geplaatst: 8 augustus 2010, 00:00 uur
Even kijken of ik al gestemd had, anders moet ik Casartelli gaan teleurstellen. 

0
geplaatst: 8 augustus 2010, 00:15 uur
@Casartelli, ik heb juist goed gekeken. Toen Don de vijf bereikte, stond jij op 3. 2 verschil dus, ook al maakte the viking er daarna 5-4 van. De nieuwe battle is dus reijersen vs. Cygnus.
0-0 ik pas.
0-0 ik pas.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2010, 10:27 uur
hoi123 schreef:
@Casartelli, ik heb juist goed gekeken. Toen Don de vijf bereikte, stond jij op 3. 2 verschil dus, ook al maakte the viking er daarna 5-4 van.
@Casartelli, ik heb juist goed gekeken. Toen Don de vijf bereikte, stond jij op 3. 2 verschil dus, ook al maakte the viking er daarna 5-4 van.
Ah oke.

0
Zorin
geplaatst: 8 augustus 2010, 11:32 uur
the viking schreef:
Neil Young en Ride maken het verschil
Neil Young en Ride maken het verschil
Inderdaad; met name Ride....

Goed zo Friek; een echte muziekliefhebber hier

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2010, 12:20 uur
0-1
Enkele 3*-platen zijn bij Arrie het hoogst haalbare voor mij. Bij musicfriek is het ook niet alles goud wat er blinkt, maar een prima album van Fleetwood Mac en een gedeelde toptiennotering voor R.E.M. maken toch duidelijk het verschil.
Enkele 3*-platen zijn bij Arrie het hoogst haalbare voor mij. Bij musicfriek is het ook niet alles goud wat er blinkt, maar een prima album van Fleetwood Mac en een gedeelde toptiennotering voor R.E.M. maken toch duidelijk het verschil.
* denotes required fields.