MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote Hiphop K.O.

zoeken in:
panjoe (moderator)
Wie kan er geen vrede hebben met deze winnaar?

Rhythm & Poetry schreef:
Julian is een Duister.

Maar ik kom binnenkort wel met een nieuwe k.o. of iets dergelijks. Laat het jullie nog wel weten.

Ik ben duister, niet een Duister. Daar zit verschil tussen.

toris
Misschien een hiphopformatie/samenwerkingen KO? [/quote]

Een K.O. waar iedereen vijf albums mag doorgeven, en als er genoeg belangstelling is van de totaallijst een K.O. maken en starten.

Of: hiphop-EP-K.O.

dat duurt wat minder lang om te luisteren.

Of gewoon een hiphoptrack k.o.

Iedereen stuurt 10 van zijn favoriete nummers in, uiteindelijk hebben we 256 nummers (of 128 eventueel) en kunnen we beginnen. Of een k.o. met mijn 500 favoriete nummers (zie mijn top 500).

MAS
Dat album of track K.O. op de manier waarop MJ en R&P het zeggen lijkt me opzich wel een goed idee. Maar dan niet met R&P's top 500.

Ja een track-K.O. lijkt me wel dope.

Een track-K.O. is ook veel beter te doen. Tracks kun je gewoon beluisteren via Youtube. We kunnen ook een single-k.o. doen (nummer met een clip).

maar niet met jou 500

track lijkt me beter. want sommige vette tracks hebben gewoon geen clip.

of allebei

Ik geef nou wel wat ideeën voor een nieuwe K.O., maar eigenlijk heb ik er niet echt behoefte aan.

Fijn, een k.o. zonder MJ is sowieso gezelliger.

Je hoeft niet mee te doen .

Heeft dan ook sociale redenen, idd.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Kos
Dat scheelde niks.

Eigenlijk had Atmosphere moeten winnen om dan de reactie van Kos te kunnen lezen .

pqt
oeh een favoriete-track K.O lijkt me wel interessant. Moeten we even weten hoeveel mensen meedoen, en dat aantal delen door 256 (?). Dan weet je hoeveel tracks iedereen moet aangeven.

toris
ik vind track K.O. wel leuk, album K.O. ook wel, maar dan een beperkt aantal albums, en lange tijd om te stemmen zodat je de albums eventueel nog kan luisteren. En samenwerkingen K.O. vind ik nog steeds ook een goede

panjoe (moderator)
Wat zou een samenwerkingen K.O. inhouden dan?

toris
een K.O. met alle hiphop groepen en duo's die een album hebben gemaakt.

panjoe (moderator)
Aangezien iedereen het daar wel mee eens was kan iemand die er meer kennis van heeft dan ik misschien alvast een topic openen en een lijstje maken ?

pqt
maar albums K.O.'s zijn zo onhandig

lolz, de 2 finalisten waren een groep en een duo. Wie zou de samenwerkingen K.O. finalisten dan zijn?

panjoe (moderator)
Ja maar 't gaat dan over artiesten die zowel solo als samen een album hebben gemaakt toch?

Ik zou dan toch voor een beste track KO gaan, dan kunnen er tenminste ook Youtube linkjes bij worden gezet zodat iedereen kan stemmen.

Een topic aanmaken voor een nieuwe KO zou nogal zinloos zijn, aangezien dit topic er ook prima geschikt voor is.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:42 uur

geplaatst: vandaag om 07:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.