Muziek / Muziekgames / De Grote Hiphop K.O.
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 september 2010, 21:58 uur
Wie kan er geen vrede hebben met deze winnaar? 

0
geplaatst: 5 september 2010, 22:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Julian is een Duister.
Maar ik kom binnenkort wel met een nieuwe k.o. of iets dergelijks. Laat het jullie nog wel weten.
Julian is een Duister.

Maar ik kom binnenkort wel met een nieuwe k.o. of iets dergelijks. Laat het jullie nog wel weten.
Ik ben duister, niet een Duister. Daar zit verschil tussen.
0
toris
geplaatst: 5 september 2010, 23:18 uur
Misschien een hiphopformatie/samenwerkingen KO? [/quote]
0
geplaatst: 6 september 2010, 09:47 uur
Een K.O. waar iedereen vijf albums mag doorgeven, en als er genoeg belangstelling is van de totaallijst een K.O. maken en starten.
0
geplaatst: 6 september 2010, 12:46 uur
Of gewoon een hiphoptrack k.o.
Iedereen stuurt 10 van zijn favoriete nummers in, uiteindelijk hebben we 256 nummers (of 128 eventueel) en kunnen we beginnen. Of een k.o. met mijn 500 favoriete nummers (zie mijn top 500).
Iedereen stuurt 10 van zijn favoriete nummers in, uiteindelijk hebben we 256 nummers (of 128 eventueel) en kunnen we beginnen. Of een k.o. met mijn 500 favoriete nummers (zie mijn top 500).
0
geplaatst: 6 september 2010, 12:49 uur
Dat album of track K.O. op de manier waarop MJ en R&P het zeggen lijkt me opzich wel een goed idee. Maar dan niet met R&P's top 500.
0
geplaatst: 6 september 2010, 12:54 uur
Een track-K.O. is ook veel beter te doen. Tracks kun je gewoon beluisteren via Youtube. We kunnen ook een single-k.o. doen (nummer met een clip).
0
geplaatst: 6 september 2010, 13:49 uur
track lijkt me beter. want sommige vette tracks hebben gewoon geen clip.
of allebei

of allebei

0
geplaatst: 6 september 2010, 13:50 uur
Ik geef nou wel wat ideeën voor een nieuwe K.O., maar eigenlijk heb ik er niet echt behoefte aan.
0
geplaatst: 6 september 2010, 15:13 uur
Eigenlijk had Atmosphere moeten winnen om dan de reactie van Kos te kunnen lezen
.
.
0
geplaatst: 6 september 2010, 15:38 uur
oeh een favoriete-track K.O lijkt me wel interessant. Moeten we even weten hoeveel mensen meedoen, en dat aantal delen door 256 (?). Dan weet je hoeveel tracks iedereen moet aangeven. 

0
toris
geplaatst: 6 september 2010, 16:16 uur
ik vind track K.O. wel leuk, album K.O. ook wel, maar dan een beperkt aantal albums, en lange tijd om te stemmen zodat je de albums eventueel nog kan luisteren. En samenwerkingen K.O. vind ik nog steeds ook een goede
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 september 2010, 16:24 uur
Wat zou een samenwerkingen K.O. inhouden dan?
0
toris
geplaatst: 6 september 2010, 16:26 uur
een K.O. met alle hiphop groepen en duo's die een album hebben gemaakt.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 september 2010, 16:30 uur
Aangezien iedereen het daar wel mee eens was kan iemand die er meer kennis van heeft dan ik misschien alvast een topic openen en een lijstje maken
?
0
geplaatst: 6 september 2010, 16:36 uur
lolz, de 2 finalisten waren een groep en een duo. Wie zou de samenwerkingen K.O. finalisten dan zijn? 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 september 2010, 16:49 uur
Ja maar 't gaat dan over artiesten die zowel solo als samen een album hebben gemaakt toch?
0
geplaatst: 6 september 2010, 16:56 uur
Ik zou dan toch voor een beste track KO gaan, dan kunnen er tenminste ook Youtube linkjes bij worden gezet zodat iedereen kan stemmen.
Een topic aanmaken voor een nieuwe KO zou nogal zinloos zijn, aangezien dit topic er ook prima geschikt voor is.
Een topic aanmaken voor een nieuwe KO zou nogal zinloos zijn, aangezien dit topic er ook prima geschikt voor is.
* denotes required fields.