Muziek / Muziekgames / De Grote Hiphop K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2010, 17:24 uur
Omdat weinig mensen hem kennen? Staat nu overigens wel in de voorlopige lijst.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 17:24 uur
Volgens mij is hij toch vrij bekend, tenminste, dat gevoel heb ik.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 17:26 uur
Ja 17 stemmers zo ongeveer. Maar daar moet je nog een handjevol users vanaf halen, aangezien die niet meedoen in topics.
0
Improvision
geplaatst: 26 juli 2010, 17:27 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Enkele namen (Deepspace 5 bijvoorbeeld) zet ik liever niet uit de lijst aangezien het persoonlijke favorieten betreft.
Enkele namen (Deepspace 5 bijvoorbeeld) zet ik liever niet uit de lijst aangezien het persoonlijke favorieten betreft.

0
geplaatst: 26 juli 2010, 17:28 uur
Jij ook met je Baloji. Maar laten we vriendelijk blijven, ik ga eens kijken hoeveel mensen deepspace 5 kennen...
Edit. Oei, wat weinig. Maak er eens kennis mee mensen! Staat nu maar bij de lijst met afvallers.
Edit. Oei, wat weinig. Maak er eens kennis mee mensen! Staat nu maar bij de lijst met afvallers.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 17:31 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Oei, wat weinig. Maak er eens kennis mee mensen! .
Nee.Oei, wat weinig. Maak er eens kennis mee mensen! .
0
toris
geplaatst: 26 juli 2010, 19:00 uur
Beetje vreemd dat bijvoorbeeld Talib Kweli erin staat, Madlib erin staat, en dat ze er ook als duo in staan. Ik zou T&M dan toch eruit gooien en en ander duo erin zetten, want dit is wat overdreven,
0
toris
geplaatst: 26 juli 2010, 19:03 uur
en iemand als Ma$e is ook niet echt nodig naar mijn mening. Ik zie nergens ant staan, had ik toch zeker wel verwacht van jou 

0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:07 uur
No I.D. eruit gooien kun je natuurlijk niet maken gezien zijn werk voor Common.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:10 uur
toris schreef:
Beetje vreemd dat bijvoorbeeld Talib Kweli erin staat, Madlib erin staat, en dat ze er ook als duo in staan. Ik zou T&M dan toch eruit gooien en en ander duo erin zetten, want dit is wat overdreven,
Zie uitleg bij mijn eerste post. Ik vind dit zelf wel grappig en aangezien dit duo ook bij veel mensen een belletje doet rinkelen past deze geheel in mijn topic.
Ant doet overigens al mee...
Ma$e staat bij de voorlopige afvallers ipv No I.D.
0
toris
geplaatst: 26 juli 2010, 19:13 uur
oke niet gezien 
Maar ik vind vooral een duo als Nas & Damien Marley overbodig, aangezien zij als duo maar 1 album hebben gemaakt...
Kijk, dat je bijvoorbeeld Q-tip en ATCQ erin zet begrijp ik dan weer wel.
Goed trouwens dat je Dret & Krulle erin hebt staan!

Maar ik vind vooral een duo als Nas & Damien Marley overbodig, aangezien zij als duo maar 1 album hebben gemaakt...
Kijk, dat je bijvoorbeeld Q-tip en ATCQ erin zet begrijp ik dan weer wel.
Goed trouwens dat je Dret & Krulle erin hebt staan!

0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:14 uur
Heb je een leuke vervanger voor Nas & Damian Marley? Dan zet ik die er waarschijnlijk in. 

0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:22 uur
Kan MC Hammer er niet uit? Hij heeft één nummer dat iedereen kent, that's it.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:23 uur
Kos schreef:
.
Bijna 200 stemmen voor Kyteman, maar deze artiest* is veel te recent voor Kos, wederom schande dus
.
.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:25 uur
Kyteman rapt niet.
Dat weet je wel, maar het is leuk om te zeggen. Kyteman is inderdaad een mooie aanwinst.
Dat weet je wel, maar het is leuk om te zeggen. Kyteman is inderdaad een mooie aanwinst.
0
MJ_DA_MAN schreef:
Ja dat kan. Soulja Boy als vervanger?

0
Rhythm & Poetry schreef:
Kyteman rapt niet.
Geen idee, ken hem alleen van naam.Kyteman rapt niet.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:27 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Ja dat kan. Soulja Boy als vervanger?
Die zal tenminste tempo erin brengen die ronde, alhoewel ik, wie hij ook tegen heeft, op hem zal stemmen
.
0
toris
geplaatst: 26 juli 2010, 19:27 uur
toris schreef:
En hij is op dit moment ongelofelijk populair.
En hij is op dit moment ongelofelijk populair.
Ging over Kyteman

Souljaboy hoort trouwens wel in de lijst, om dezelfde reden als Kempi en THC
0
geplaatst: 26 juli 2010, 19:28 uur
Zowel Kyteman en Soulja Boy staan nu bij de voorlopige vervangers, wat eigenlijk gewoon een definitieve lijst is.
C.L. Smooth komt er ook nog in, de minder bekende producer Parallel Thought hoort nu bij de afvallers.
C.L. Smooth komt er ook nog in, de minder bekende producer Parallel Thought hoort nu bij de afvallers.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 20:07 uur
Leuk topic, maar je ziet nu al dat het altijd dubieus blijkt wie er mee mag doen en wie niet. Ik sta (logischerwijs) achter Kos en ben meer van de (redelijke) old school, maar ik verwacht dat de meeste volgers hier deze acts eruit stemmen t.b.v. nieuwere namen. CL Smooth als solo-artiest vind ik persoonlijk nog minder in de lijst horen dan bijv. Casual. Ook MC Hammer is meer dan zijn hitje(s), maar ik betwijfel of hij ver gaat komen in de K.O. . US3 vind ik wel genoeg hiphop om op te nemen. Waar is Vanilla Ice!?!?!

0
toris
geplaatst: 26 juli 2010, 20:14 uur
ben ik nou zo gehandicapt, of staat biggie er niet in? ik zie hem niet in de lijst staan 

0
Improvision
geplaatst: 26 juli 2010, 20:32 uur
toris schreef:
ben ik nou zo gehandicapt, of staat biggie er niet in? ik zie hem niet in de lijst staan
Biggie voor de vrienden, maar hier is het het meer formele The Notorious B.I.G., Rob mocht hem niet aanspreken met Biggie, want hij had beef met Puffy. Lang verhaal. Dat er nog geen docu over is gemaakt...
* denotes required fields.