MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote Hiphop K.O.

zoeken in:
Omdat weinig mensen hem kennen? Staat nu overigens wel in de voorlopige lijst.

Volgens mij is hij toch vrij bekend, tenminste, dat gevoel heb ik.

Ja 17 stemmers zo ongeveer. Maar daar moet je nog een handjevol users vanaf halen, aangezien die niet meedoen in topics.

Improvision
Rhythm & Poetry schreef:
Enkele namen (Deepspace 5 bijvoorbeeld) zet ik liever niet uit de lijst aangezien het persoonlijke favorieten betreft.

Jij ook met je Baloji. Maar laten we vriendelijk blijven, ik ga eens kijken hoeveel mensen deepspace 5 kennen...

Edit. Oei, wat weinig. Maak er eens kennis mee mensen! Staat nu maar bij de lijst met afvallers.

Rhythm & Poetry schreef:
Oei, wat weinig. Maak er eens kennis mee mensen! .
Nee.

toris
Beetje vreemd dat bijvoorbeeld Talib Kweli erin staat, Madlib erin staat, en dat ze er ook als duo in staan. Ik zou T&M dan toch eruit gooien en en ander duo erin zetten, want dit is wat overdreven,

toris
en iemand als Ma$e is ook niet echt nodig naar mijn mening. Ik zie nergens ant staan, had ik toch zeker wel verwacht van jou

No I.D. eruit gooien kun je natuurlijk niet maken gezien zijn werk voor Common.

toris schreef:
Beetje vreemd dat bijvoorbeeld Talib Kweli erin staat, Madlib erin staat, en dat ze er ook als duo in staan. Ik zou T&M dan toch eruit gooien en en ander duo erin zetten, want dit is wat overdreven,

Zie uitleg bij mijn eerste post. Ik vind dit zelf wel grappig en aangezien dit duo ook bij veel mensen een belletje doet rinkelen past deze geheel in mijn topic.

Ant doet overigens al mee...

Ma$e staat bij de voorlopige afvallers ipv No I.D.

toris
oke niet gezien

Maar ik vind vooral een duo als Nas & Damien Marley overbodig, aangezien zij als duo maar 1 album hebben gemaakt...

Kijk, dat je bijvoorbeeld Q-tip en ATCQ erin zet begrijp ik dan weer wel.

Goed trouwens dat je Dret & Krulle erin hebt staan!

Heb je een leuke vervanger voor Nas & Damian Marley? Dan zet ik die er waarschijnlijk in.

toris
kyteman?

Kos
.

Kan MC Hammer er niet uit? Hij heeft één nummer dat iedereen kent, that's it.

Kos schreef:
.
Bijna 200 stemmen voor Kyteman, maar deze artiest* is veel te recent voor Kos, wederom schande dus .

Kyteman rapt niet. Dat weet je wel, maar het is leuk om te zeggen. Kyteman is inderdaad een mooie aanwinst.

MJ_DA_MAN schreef:
Kan MC Hammer er niet uit? Hij heeft één nummer dat iedereen kent, that's it.

Ja dat kan. Soulja Boy als vervanger?

Rhythm & Poetry schreef:
Kyteman rapt niet. Dat weet je wel, maar het is leuk om te zeggen. Kyteman is inderdaad een mooie aanwinst.
Geen idee, ken hem alleen van naam.

toris
En hij is op dit moment ongelofelijk populair.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Ja dat kan. Soulja Boy als vervanger?
Die zal tenminste tempo erin brengen die ronde, alhoewel ik, wie hij ook tegen heeft, op hem zal stemmen .

toris
toris schreef:
En hij is op dit moment ongelofelijk populair.

Ging over Kyteman

Souljaboy hoort trouwens wel in de lijst, om dezelfde reden als Kempi en THC

Zowel Kyteman en Soulja Boy staan nu bij de voorlopige vervangers, wat eigenlijk gewoon een definitieve lijst is.

C.L. Smooth komt er ook nog in, de minder bekende producer Parallel Thought hoort nu bij de afvallers.

Leuk topic, maar je ziet nu al dat het altijd dubieus blijkt wie er mee mag doen en wie niet. Ik sta (logischerwijs) achter Kos en ben meer van de (redelijke) old school, maar ik verwacht dat de meeste volgers hier deze acts eruit stemmen t.b.v. nieuwere namen. CL Smooth als solo-artiest vind ik persoonlijk nog minder in de lijst horen dan bijv. Casual. Ook MC Hammer is meer dan zijn hitje(s), maar ik betwijfel of hij ver gaat komen in de K.O. . US3 vind ik wel genoeg hiphop om op te nemen. Waar is Vanilla Ice!?!?!

Vanilla Ice voor C.L. Smooth... no way

toris
ben ik nou zo gehandicapt, of staat biggie er niet in? ik zie hem niet in de lijst staan

En Spank Rock dan?

Improvision
toris schreef:
ben ik nou zo gehandicapt, of staat biggie er niet in? ik zie hem niet in de lijst staan

Biggie voor de vrienden, maar hier is het het meer formele The Notorious B.I.G., Rob mocht hem niet aanspreken met Biggie, want hij had beef met Puffy. Lang verhaal. Dat er nog geen docu over is gemaakt...

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.