Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2005, 22:20 uur
Nee, Becker is het ook niet.
Hij is toch moeilijker dan ik dacht.
Hij is toch moeilijker dan ik dacht.

0
geplaatst: 22 september 2005, 23:00 uur
Ik dacht ook gelijk Boris Becker 
Dan lijkt ie er iig wel heel erg op.

Dan lijkt ie er iig wel heel erg op.
0
geplaatst: 23 september 2005, 17:00 uur
Tijd voor een tip? 
En dan over de vorige: dan is die zanger van death cab wel erg jong...

En dan over de vorige: dan is die zanger van death cab wel erg jong...
0
geplaatst: 23 september 2005, 18:10 uur
Hij was de frontman van een grote Amerikaanse band die, na ruim 20 jaar, in 2004 is gestopt.
0
geplaatst: 23 september 2005, 20:52 uur
Koenr schreef:
Hij was de frontman van een grote Amerikaanse band die, na ruim 20 jaar, in 2004 is gestopt.
En die band was?
Graag ook meer info dan
.
0
geplaatst: 23 september 2005, 20:59 uur
Bloompje schreef:
En die band was?
Graag ook meer info dan
.
(quote)
En die band was?
Graag ook meer info dan
.Phish. Heel erg ondergewaardeerd (in de zin van weinig stemmen/aandacht) hier op Musicmeter, maar ze waren een van de grootste live-bands (jam bands) van de jaren '90.
Misschien dat ze in Nederland nooit echt bekend zijn geweest?
0
geplaatst: 23 september 2005, 21:00 uur
Sorry, Trey Anastasio, zanger/gitarist van Phish, schijnbaar een van de beste live-bands van de jaren '90. Maar ook in de studio stonden ze hun mannetje, hoor!
EDIT: ik zei schijnbaar omdat ik ze nooit live heb gezien, maar ik weet natuurlijk wel beter. Ik heb hun fantastische live-dubbelaar 'A live one'. Geniale band!
EDIT: ik zei schijnbaar omdat ik ze nooit live heb gezien, maar ik weet natuurlijk wel beter. Ik heb hun fantastische live-dubbelaar 'A live one'. Geniale band!
0
geplaatst: 23 september 2005, 21:07 uur
Paalhaas schreef:
Sorry, Trey Anastasio, zanger/gitarist van Phish, schijnbaar een van de beste live-bands van de jaren '90. Maar ook in de studio stonden ze hun mannetje, hoor!
Vooral met het geweldige A Picture of Nectar.

0
geplaatst: 23 september 2005, 21:17 uur
Geen idee. Ik ken ze alleen van naam.
Ik reageerde alleen omdat het dan achteraf wel leuk is om er bij te zetten bij welke band ze nu horen. Dat Ben Gibbard van Death Cab was dat wist ik nu wel, maar niet iedereen uiteraard...
0
geplaatst: 23 september 2005, 21:17 uur
Precies! Wij begrijpen elkaar.

Maareh, mensen, ik heb nog geen reacties op de opgave. Is-ie te moeilijk of zo? Is toch van een redelijk bekende band...
0
geplaatst: 23 september 2005, 21:23 uur
Paalhaas schreef:
Maareh, mensen, ik heb nog geen reacties op de opgave. Is-ie te moeilijk of zo? Is toch van een redelijk bekende band...
Tja, mij zegt het niks. Sorry. Geen idee.
0
geplaatst: 24 september 2005, 15:18 uur
Juistja. Ik dacht eerst dat het die rapper van The Stereo Mc's was. Maar toen ik op het fotootje zelf klikte, zag ik iets helemaal anders
.
0
geplaatst: 24 september 2005, 18:10 uur
Een hint dan maar: hij is de frontman van een beroemde industrial/metal-band.
0
Ruby1966
geplaatst: 24 september 2005, 19:21 uur
Weet niet of ie al geweest is, maar ik gok het er maar op :

* denotes required fields.