Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
dutch2
geplaatst: 3 oktober 2005, 22:36 uur
Je kunt haar trouwens meteen overhevelen naar de knappe artiesten. Prachtig mens om te zien 

0
geplaatst: 3 oktober 2005, 23:44 uur
Ze is op 10 september 1927 geboren (alhoewel dat niet echt met zekerheid valt te zeggen). Haar ouders waren Inca's van koninklijke komaf.
0
geplaatst: 3 oktober 2005, 23:57 uur
Ja het spijt me te zeggen: het was google. Ik heb werkelijk nog nooit van haar gehoord. Het was misschien een te makkelijk tipje van de sluier. Maar evengoed bedankt. Ik zal er ook zo even eentje plaatsen.
0
dutch2
geplaatst: 4 oktober 2005, 00:01 uur
Ik had haar intussen ook al gegoogled, maar ik kende haar stom toevallig wel. Ze zingt mee op een cd waarop bekende artiesten (Waits, Michael Stipe, Susanne Vega, Sinead O' Connor) allemaal Disneytunes zingen. Zij zingt, als ik me niet vergis, 'I Wonder' uit Sneeuwwitje.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 00:46 uur
aERodynamIC schreef:
Fine Young Cannibals?
Fine Young Cannibals?
Met hun nieuwe zanger zeker?

PS. Kunnen ze misschien allemaal hun bril even afzetten?
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 17:36 uur
aERodynamIC schreef:
Don't tell me dat jullie zo slecht je best doen zeg. En nu gaat aERo kijken wie zich eens echt inzetten voor dit spel
Don't tell me dat jullie zo slecht je best doen zeg. En nu gaat aERo kijken wie zich eens echt inzetten voor dit spel

Ja, sorry, had ik dit gelezen had ik het wel geweten. En mens moet ook nog werken he
.
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 20:17 uur
0
geplaatst: 4 oktober 2005, 21:19 uur
Ze komen me bekend voor. Zijn ze misschien Engels? Oftewel: hint, please!
* denotes required fields.