MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
lebowski schreef:
(quote)

Goed verhaal, hij belt de politie dat er bij hem ingebroken is (New York), als de politie arriveert treffen ze BG compleet van de wereld aan met 13 zakken coke in huis. Hij zit nu vast (de foto is vlak na zijn arrestatie) en kan 15 - 20 jaar krijgen... Stom telefoontje, zeggen we bij ons thuis

Hilarisch! Wat een oetlul!

Boy George?
lijkt wel Ted Hankey!!!

nieuwste opgave lijkt wel Simple Minds in de jaren 70

ettettummu schreef:

't is iets later

maar wel Simple Minds?

ettettummu schreef:
maar wel Simple Minds?

nee

Het is een Engelse band die lang niet zoveel albums als Simple Minds hebben uitgebracht

ElMeroMero
ettettummu schreef:

Geinig, daar zat ik zelf ook aan te denken.

Maar als het inderdaad een oude foto van de Simple Minds was, hadden de oudjes van deze site natuurlijk allang gereageerd

Happy Mondays?
Deze situeert zich toch begin jaren 80 he? Aan de oorbellen en kapsels te zien?

Bloompje schreef:
Happy Mondays?
Deze situeert zich toch begin jaren 80 he? Aan de oorbellen en kapsels te zien?

't scheelt een jaar of tien, maar je bent warm

andré schreef:
(quote)

't scheelt een jaar of tien, maar je bent warm

Het gezicht van de zanger komt me alleszins bekend voor...

Black Grape?

herman schreef:
Black Grape?

nee, je moet het niet helemaal in de Happy Mondays-hoek zoeken.

Tijd voor nog een tip?

heeft de rest ook het idee dat ze zo herkenbaar lijken?

ettettummu schreef:

Jazeker! Maar zonder tip gaat het me niet lukken. Volgens André zat ik warm...

Het is niet zo'n bekende band uit die periode. Stone Roses, Happy Mondays en The Charlatans waren veel populairder. Maar de critici waren zeer lovend over de debuutplaat van deze band.

...en er staan 2 albums van ze op MuMe. Ik weet eerlijk gezegd niet eens of ze meer albums hebben gemaakt.

dutch2
Volgens mij stond deze foto ook op de Who's This Superversie (of zoiets) en toen heb ik me ook al sufgepiekerd.

JonnieBrasco
Vanwege de kapsels zou ik The La's gokken, maar die zijn maar met zijn vieren en hebben maar slechts 1 album gemaakt...

ettettummu schreef:

Haha ja, het is ook zo'n archetypische jaren tachtig foto.
Inspiral Carpets???

nee, nee, erg warm allemaal. Ik ben bang dat ik echt een vergeten bandje heb geplaatst. Of misschien toch iets te onbekend. Ik zou niet weten welke tips ik meer zou moeten geven eigenlijk zonder meteen de bandnaam prijs te geven. Kom op jongens en meisjes, jullie zijn er bijna!

nou het duurt allemaal erg lang hoor: debuutalbum komt uit 1991, staat op deze site en er is 1 bericht bij geplaatst...

'91?! Geen wonder dat niemand het raadt. Die knaapjes liepen een jaartje of 10 achter qua kapsel.

En daar komt het juiste antwoord:

Milltown Brothers!!!!!!!!!!!!!!!!!

En hier dan ook de volgende (zo stonden ze op de cover van Rolling Stone, bij deze dus al een eerste tip ):

(afbeelding)

andré schreef:
Ik ben bang dat ik echt een vergeten bandje heb geplaatst.

Tja, de Milltown brothers, ik ben benieuwd of ze hen nog kennen op allmusic.com!

aERo, dit is valsspelen: ik moet na een paar seconden mijn hoofd afkeren van afgrijzen, hoe moet ik het dan ooit raden?

Dat is de extra moeilijkheidsgraad

Vind je ze niet charmant dan? (Let vooral op de vlechtjes: althans probeer het).

Die meeste linkse kerel lijkt een beetje op één van die lui van Jackass

Gast
geplaatst: vandaag om 15:46 uur

geplaatst: vandaag om 15:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.