MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
dutch2 schreef:
(quote)

Volgens mij niet, hoewel ze er wel een beetje op lijkt. Ik dacht dat het een van de achtergrondzangeressen was. De liveband van Steely Dan was nogal uitgebreid, met veel toeters, bellen en achtergrondzangeressen. Vandaar.

Jamaar, zij ziet eruit alsof ze te gast is backstage en niet lid is van de band. Dus ik hou het op Sandra

Als je het plaatje inzoomt, zie je duidelijk dat het niet Ms. Bullock is.

Ja, et, als jij er geen plaatst, doe ik het wel :

(afbeelding)

sodeju,
te laat

Paalhaas schreef:
Als je het plaatje inzoomt, zie je duidelijk dat het niet Ms. Bullock is.

Euhm, goeie tip. Daar had ik niet aan gedacht

Paalhaas schreef:
Ja, et, als jij er geen plaatst, doe ik het wel :

(afbeelding)

Hoe hip is het om met een strijkijzer op de foto te staan? euhm, bandje uit eind jaren 80, begin jaren 90?

Doe er maar 10 jaar af, dus eind jaren '70, begin jaren '80. Toen was dat nog wél hip.

DutchViking
Is het misschien Sniff & The Tears?

Is de uiterst linker persoon de zanger?

Nee, dat is de gitarist, de zanger heeft geen ogen een heeft een strijkijzer in zijn hand.

Television? (hoewel...)

the Knack ???

Allebei mis.

Ik denk dat het tijd is voor een tweede tip.

Engelse band. Ze zijn de makers van een invloedrijk album dat wel wordt beschouwd als basis voor de psychedelische revival van de jaren '80 (acid×rock 'n'roll). Dat is tevens het enige album van hen dat op de site staat. Zo, dat zijn er al drie.

Ik heb geen idee...

Tja, zoek het anders eens onder de zeespiegel...

DutchViking
The Soft Boys?

Goed zo, Viking.

Ik wou net An Emotional Fish zeggen

DutchViking
Oké, nieuw plaatje dan

(afbeelding)

Guttegut, dit topic heeft verdorie een abonnement op foute jaren '80 bands.

Big Country

DutchViking
Jep, Big Country is goed.

(afbeelding)

@ Dutch Viking: deze wist ik toevallig, maar als je 'save image as' doet weet iedereen het

DutchViking
Oké dan. Ik ben vrij nieuw hier, ik moet nog een beetje leren hoe dit topic (who's this?) in z'n werk gaat, maar in ieder geval bedankt voor je tip.

Ik heb overigens geen flauw idee wie de artiesten op de foto zijn. Kun je misschien een hint geven?

Is dit niet die begeleidings band van elvis?

dutch2
Ik denk eigenlijk dat het om de zittende man gaat. Volgens mij had je in die tijd nog geen echte gemengde bands, maar wel gemengde begeleidingsbands voor donkere artiesten (bv in de Muscle Shoals studio's).

Maar ik zou niet weten wie het is/zijn.

ik ken verdorie die foto, maar kan er niet op komen

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.