Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:17 uur
Zijn het de cocteau twins? geen idee hoe Elizabeth Fraser eruit ziet, dus het zou kunnen...
0
geplaatst: 26 november 2005, 09:29 uur
nop, tip: Op bijde platen is twee keer gestemd, een is toegevoegd door Bonothecat en er is door mij en door Bonothecat op gestemd.
0
DutchViking
geplaatst: 26 november 2005, 11:42 uur

Ik krijg het plaatje helaas niet groter (via imageshack), wat ik ook probeer...

0
DutchViking
geplaatst: 30 november 2005, 09:23 uur
Die rechter is helaas niet Paul Di'Anno, Eddie. De persoon aan de rechterkant heeft trouwens wel (min of meer) een Maiden-verleden 

0
geplaatst: 30 november 2005, 19:33 uur
geef dan maar eens een hint, want ik zou toch echt zweren dat het Paul Di'anno is. Het kan ook zijn dat ik hem van de early years DVD van maiden ken.
0
DutchViking
geplaatst: 30 november 2005, 19:39 uur
Oké, ik zal je een hint geven. De persoon aan de rechterkant speelt gitaar en is in het begin van de jaren '80 bij Maiden werkzaam geweest. Hij staat hier samen met de zanger van zijn huidige band (wel verwarrend, omdat juist de kale een gitaar in z'n handen heeft
). In deze band is hij nu (als ik me niet vergis) 15 jaar in dienst.
PS Het zou dus best kunnen dat je 'm van een Maiden-DVD kent
). In deze band is hij nu (als ik me niet vergis) 15 jaar in dienst.PS Het zou dus best kunnen dat je 'm van een Maiden-DVD kent

0
geplaatst: 30 november 2005, 20:36 uur
Het zijn de 2 heren van Prayin Mantis de huidige band van Dennis Stratton (ex-maiden gitarist) Even nazoeken leerde mij dat Chris of Martin Troy de andere krullenbol is. (denk ik??)
0
geplaatst: 30 november 2005, 20:38 uur
Dit zijn Mike de Jager en Dennis Stratton.
Zij spelen in The denial. Maar Mike de Jager is ook gitarist, Al Atkins is de zanger. Foutje van DutchViking dus, geloof ik.
Zij spelen in The denial. Maar Mike de Jager is ook gitarist, Al Atkins is de zanger. Foutje van DutchViking dus, geloof ik.

0
DutchViking
geplaatst: 30 november 2005, 20:44 uur
Praying Mantis is goed. Mike is op een blauwe maandag ook bij Praying Mantis werkzaam geweest als zanger (en is daarnaast ook gitarist, ja). Dennis Stratton heeft inderdaad bij Maiden gespeeld. Ik wilde een bandfoto van Mantis plaatsen, maar omdat imageshack moeilijk deed (ik kreeg de afbeelding niet op het juiste formaat), lukte dat niet. Maar goed, ik was dus op zoek naar Praying Mantis
The Denial ken ik alleen van naam, ik wist dat Al Atkins (eerste zanger van Judas Priest) en Mike (gitaar) er speelden, maar hun muziek ken ik niet. Maar dat even terzijde.
The Denial ken ik alleen van naam, ik wist dat Al Atkins (eerste zanger van Judas Priest) en Mike (gitaar) er speelden, maar hun muziek ken ik niet. Maar dat even terzijde.
0
geplaatst: 30 november 2005, 21:31 uur
DutchViking schreef:
op een blauwe maandag
op een blauwe maandag
Tja, zo maak je het wel heel bizar en onbegrijpelijk, niet?
Als je een bandfoto plaatst, dan neem je toch niet de gitarist en iemand (mét gitaar, waardoor redelijk duidelijk wordt dat deze foto buiten Praying Mantis om is gemaakt) die op een blauwe maandag daar heeft gezongen?
0
DutchViking
geplaatst: 30 november 2005, 21:38 uur
Gezien het relatief korte tijdsbestek waarin het antwoord is geraden (en kijkend naar mijn hints), was dit toch echt geen al te moeilijke opgave. Helemaal als je het vergelijkt met enkele andere who's this-opgaven...
Dus maakt het eigenlijk ook niet uit wie er op staat 
Een bandfoto plaatsen lukte mij niet (imageshack deed moeilijk, waarom weet ik ook niet) en als ik echt een band had gekozen zonder aanknopingspunt (dus nog veel onbekender dan Praying Mantis of Dennis Stratton), had het ook langer geduurd. Als je maar genoeg hints geeft, is er altijd wel iemand die het juiste antwoord weet.
Praying Mantis is vooral bekend als de band van Maiden-gitarist Stratton, die wilde ik per sé op de foto hebben. Maar ik had inderdaad beter een bandfoto kunnen plaatsen (komt de duidelijkheid wel ten goede), daar heb je gelijk in.
Dus maakt het eigenlijk ook niet uit wie er op staat 
Een bandfoto plaatsen lukte mij niet (imageshack deed moeilijk, waarom weet ik ook niet) en als ik echt een band had gekozen zonder aanknopingspunt (dus nog veel onbekender dan Praying Mantis of Dennis Stratton), had het ook langer geduurd. Als je maar genoeg hints geeft, is er altijd wel iemand die het juiste antwoord weet.

Praying Mantis is vooral bekend als de band van Maiden-gitarist Stratton, die wilde ik per sé op de foto hebben. Maar ik had inderdaad beter een bandfoto kunnen plaatsen (komt de duidelijkheid wel ten goede), daar heb je gelijk in.

0
geplaatst: 1 december 2005, 17:07 uur
Nope,
hoewel die linker gast wel enigszins op Adam Duce (bassist van Machine head) lijkt.
hoewel die linker gast wel enigszins op Adam Duce (bassist van Machine head) lijkt.
0
geplaatst: 1 december 2005, 19:37 uur
Nope, tijd voor een hint (de vaart moet er wel een beetje in blijven)
cripto: Slecht gemutst broers.
cripto: Slecht gemutst broers.
0
DutchViking
geplaatst: 1 december 2005, 21:59 uur
Ik heb echt geen idee, maar volgens mij is dit een metalband 

0
geplaatst: 1 december 2005, 23:00 uur
Hmm, ik zal eerlijk toegeven dat ik niet veel muziek van ze ken, ik ken ze van de duitse muziekzenders (ik heb geen kabel maar schotel)
Het is een metal band, er staan geen platen van ze op MuM en ze zijn duits.
Slecht gemutste Duitse Broers.
Het is een metal band, er staan geen platen van ze op MuM en ze zijn duits.
Slecht gemutste Duitse Broers.
0
DutchViking
geplaatst: 2 december 2005, 00:15 uur
Duits en slecht gemutst? Hmmm... dan kom ik op Böhse Onkelz. Zit ik in de goede richting? 

0
geplaatst: 2 december 2005, 10:05 uur
Sterker nog, je zit helemaal goed. 
Onkels = Ooms. mijn 3 ooms zijn alle drie broers van elkaar.
* denotes required fields.