Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2005, 12:02 uur
DutchViking schreef:
Joepie!!! Ik wist trouwens niet dat het broers van elkaar waren, ik dacht zelf ook eerder aan ooms. Oké, nu een nieuwe opgave dan maar
Joepie!!! Ik wist trouwens niet dat het broers van elkaar waren, ik dacht zelf ook eerder aan ooms. Oké, nu een nieuwe opgave dan maar
Het zijn ook geen broers, dat was een criptiesche hint, maar 4 ooms kunnen heel goed broers zijn.
Voor een groter plaatje moet je misschien een ander hotlink gebruiken.
0
geplaatst: 2 december 2005, 12:03 uur
Is het heel toevallig een oude foto van Morbid Angel (die kerels rechts lijkt wat op Tray Azagtot, Ik kan het slecht zien het zou ook Napalm Death kunnen zijn.
0
geplaatst: 2 december 2005, 12:07 uur
Volgens mij is Morbid angel goed, Eddie.
En DV, verrekte digibeet, ga even hierheen: http://imageshack.us/setbar.php?bar=no. Upload dan je plaatje en kopieer de Hotlink for forums (1). Plak die in je berichtje hier, en voilà!
En DV, verrekte digibeet, ga even hierheen: http://imageshack.us/setbar.php?bar=no. Upload dan je plaatje en kopieer de Hotlink for forums (1). Plak die in je berichtje hier, en voilà!
0
DutchViking
geplaatst: 2 december 2005, 12:25 uur

Dat had ik net ook al gedaan (naar imageshack, mijn paint-afbeelding hosten en hotlink voor forums (1) kopiëren). Na lang proberen is het me echter gelukt

Ik heb het andere plaatje weggehaald, deze vergrote versie is toch wel een stukje duidelijker

Het is niet Morbid Angel. Deze band is afkomstig uit Canada en is in een ander metal-straatje actief (gaat meer richting experimentele thrash). De gitarist is onlangs gestorven aan kanker en de eerste zanger is weer terug, na een tijdje vervangen te zijn geweest
0
DutchViking
geplaatst: 2 december 2005, 12:35 uur
Nee, geen Exodus hoewel deze band net als Exodus al ruim 20 jaar bestaat 

0
DutchViking
geplaatst: 2 december 2005, 13:03 uur
Nee, laat maar zitten
Ik bedoel: vond je dit een moeilijke opgave?
Jason Newsted (Metallica) is ook bekend van Voivod, als ik die hint had gegeven, had iedereen het direct geweten
Ik bedoel: vond je dit een moeilijke opgave? Jason Newsted (Metallica) is ook bekend van Voivod, als ik die hint had gegeven, had iedereen het direct geweten

0
geplaatst: 2 december 2005, 13:05 uur
Nee, hij viel wel mee. Voivod is best bekend. En met het grote plaatje en de Canada-hint is het helemaal makkelijk. 

0
geplaatst: 2 december 2005, 13:44 uur
Pfff, weet ik er eens eentje bij de eerste oogopslag ben ik een uur te laat.
0
DutchViking
geplaatst: 5 december 2005, 00:41 uur
Leuke foto trouwens
Oké, volgende opgave dan maar:

Oké, volgende opgave dan maar:
* denotes required fields.