Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 februari 2006, 21:43 uur
Doet mij een beetje denken aan Joost Prinsen (ik ben Belg en toch ken ik 'm
), maar die heeft niet veel met muziek te maken he.
), maar die heeft niet veel met muziek te maken he.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 22:05 uur
Arno schreef:
...Joost Prinsen ...maar die heeft niet veel met muziek te maken he...
...Joost Prinsen ...maar die heeft niet veel met muziek te maken he...
Dan had je zijn hilarische vertolking van 'Watskeburt' (De Jeugd van Tegenwoordig) in het Nederlandse tv-programma 'Met het mes op tafel' moeten horen! Schitterende televisie

0
geplaatst: 17 februari 2006, 22:13 uur
Dat programma is ook te zien op een Vlaamse zender (Canvas) maar natuurlijk wel met een andere presentator.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 22:23 uur
Engelsman die een paar knoeperts van hits had eind jaren zeventig. De foto is uit een film uit 1998. Ik zie dat zijn zoon inmiddels ook MuMe heeft gehaald.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 22:38 uur
Ja inderdaad, ik zie het nu ook! Als het Ian Dury niet is eet ik mijn schoenen op!
0
DutchViking
geplaatst: 17 februari 2006, 22:40 uur
Ik ben er ook voor 99,9% zeker van dat het klopt, ik heb het nagezocht (google) en kwam ook op deze foto uit. Eigenlijk min of meer toevallig dat ik bij Ian Dury terecht kwam, toevallig wist ik dat Dury een hitje (kennelijk meer dan één) had eind jaren '70.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 22:47 uur
Aan het uiterlijk te zien zal het wel in de symfo-hoek liggen (heerlijk bevooroordeeld, ik weet het). Is het It Bites?
0
DutchViking
geplaatst: 17 februari 2006, 22:48 uur
Nee, helaas geen symfo-band. De band die ik bedoel gooit oude hardrock (in de stijl van Deep Purple, Rainbow en oude Whitesnake) in een nieuw jasje en doet dat op overtuigende wijze.
Deze band is afkomstig uit Londen en hun eerste album dateert alweer uit 1990. Dat album leverde in eigen land liefst 5 hits op, maar in Nederland heeft deze band om bepaalde redenen eigenlijk nooit echt voet aan de grond gekregen.
Deze band is afkomstig uit Londen en hun eerste album dateert alweer uit 1990. Dat album leverde in eigen land liefst 5 hits op, maar in Nederland heeft deze band om bepaalde redenen eigenlijk nooit echt voet aan de grond gekregen.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 22:51 uur
0
DutchViking
geplaatst: 17 februari 2006, 22:52 uur
lebowski schreef:
eeeh... helemaal goed
(quote)
eeeh... helemaal goed

Oké, da's mooi

0
DutchViking
geplaatst: 17 februari 2006, 23:32 uur
De drummer van deze band (links, met zonnebril) is trouwens een enorme fan van voetbalclub Crystal Palace, hij treedt ook steevast op met een Palace-shirt aan 

* denotes required fields.