MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Dat zou heel goed kunnen dutch2,

dutch2
Komt ie:

(afbeelding)

Meat Loaf!

dutch2
Pff, moest je daar nou 27 minuten over doen?

Laat maar eens zien of je sneller bent...

(afbeelding)

dutch2
Peter Gabriel?

Nope, deze meneer is dood.

Op deze foto al?

Generale repetitie, twee jaar na deze prent...

Hannibal Lecter?

Neeeeeeeeee, die leeft nog!

Doet mij een beetje denken aan Joost Prinsen (ik ben Belg en toch ken ik 'm ), maar die heeft niet veel met muziek te maken he.

Arno schreef:
...Joost Prinsen ...maar die heeft niet veel met muziek te maken he...

Dan had je zijn hilarische vertolking van 'Watskeburt' (De Jeugd van Tegenwoordig) in het Nederlandse tv-programma 'Met het mes op tafel' moeten horen! Schitterende televisie

Dat programma is ook te zien op een Vlaamse zender (Canvas) maar natuurlijk wel met een andere presentator.

Engelsman die een paar knoeperts van hits had eind jaren zeventig. De foto is uit een film uit 1998. Ik zie dat zijn zoon inmiddels ook MuMe heeft gehaald.

DutchViking
Is het misschien Ian Dury?

Nou je het zegt. Volgens mij wel ja.

Ruby1966
ja, zeker weten

Ja inderdaad, ik zie het nu ook! Als het Ian Dury niet is eet ik mijn schoenen op!

En juist nu heeft Lebowski zich afgemeld.

DutchViking
Ik ben er ook voor 99,9% zeker van dat het klopt, ik heb het nagezocht (google) en kwam ook op deze foto uit. Eigenlijk min of meer toevallig dat ik bij Ian Dury terecht kwam, toevallig wist ik dat Dury een hitje (kennelijk meer dan één) had eind jaren '70.

DutchViking
Omdat ik weet dat het antwoord goed is, een nieuwe opgave (of is dit voor mijn beurt, aangezien ik de bevestiging nog niet heb? ):

(afbeelding)

Aan het uiterlijk te zien zal het wel in de symfo-hoek liggen (heerlijk bevooroordeeld, ik weet het). Is het It Bites?

DutchViking
Nee, helaas geen symfo-band. De band die ik bedoel gooit oude hardrock (in de stijl van Deep Purple, Rainbow en oude Whitesnake) in een nieuw jasje en doet dat op overtuigende wijze.

Deze band is afkomstig uit Londen en hun eerste album dateert alweer uit 1990. Dat album leverde in eigen land liefst 5 hits op, maar in Nederland heeft deze band om bepaalde redenen eigenlijk nooit echt voet aan de grond gekregen.

DutchViking schreef:
Is het misschien Ian Dury?

eeeh... helemaal goed

DutchViking
lebowski schreef:
(quote)

eeeh... helemaal goed

Oké, da's mooi

DutchViking
De drummer van deze band (links, met zonnebril) is trouwens een enorme fan van voetbalclub Crystal Palace, hij treedt ook steevast op met een Palace-shirt aan

Thunder?

DutchViking
Ja, helemaal correct

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.