Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2006, 00:57 uur
0
geplaatst: 9 juni 2006, 11:26 uur
0
sxesven
geplaatst: 10 juni 2006, 01:09 uur
Helaas, neen - dit collectief (waar nog wel eens wat meer leden doorheen wandelen) is ietwat obscuurder. Brachten vorig jaar nog een album uit. 

0
sxesven
geplaatst: 10 juni 2006, 14:37 uur
Nope, helaas. De naam van dit collectief suggereert overigens geen collectief.
0
sxesven
geplaatst: 10 juni 2006, 15:33 uur
Wederom een neen. Ik heb het gevoel dat 'ie wat lastig is. 

0
geplaatst: 10 juni 2006, 15:38 uur
Zijn het je oom, tante en neef die aan het piknikken zijn op een illegale plek waardoor de politie langs kwam en die werd bestreden door je oom en tante die bellen naar hem toe gingen blazen waardoor die niet meer naar de camera durfde te kijken. Ja toch?
0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:06 uur
andré schreef:
Tijd voor een tip van de sluier?
Tijd voor een tip van de sluier?
jowietje schreef:
Zijn het je oom, tante en neef die aan het piknikken zijn op een illegale plek waardoor de politie langs kwam en die werd bestreden door je oom en tante die bellen naar hem toe gingen blazen waardoor die niet meer naar de camera durfde te kijken. Ja toch?
Dat was de tip.
0
sxesven
geplaatst: 13 juni 2006, 22:27 uur
Tips worden wat lastig, dus ik zal het semi-cryptisch omschrijven. Als 'ie morgen nog niet geraden is post ik 't antwoord wel. 
Deels een halve titel van een Tarantino film, deels oprechte verbazing, deels moeder******.
Succes!

Deels een halve titel van een Tarantino film, deels oprechte verbazing, deels moeder******.
Succes!
* denotes required fields.