Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2006, 16:03 uur
Die houthakkersbloezen doen vermoeden dat ze uit het zuiden komen. 

0
geplaatst: 19 december 2006, 16:09 uur
Ze komen uit qua inwoneraantal de derde stad van de verenigde staten van de united states van amerika. Of eigenlijk wonen ze verspreid, maar ze opereren net als hun label vanuit die stad.
0
geplaatst: 19 december 2006, 16:43 uur
Lijkt me niet, die lelijke kop van David Yow zou ik wel herkennen. 

0
geplaatst: 19 december 2006, 16:46 uur
MichelDumoulin schreef:
Gokje; The Jesus Lizard?
Gokje; The Jesus Lizard?
Niet goed, maar je zoekt het wel in de juiste hoek. De muziek is echter minder makkelijk te plaatsen.
0
geplaatst: 20 december 2006, 01:18 uur
Er wordt weinig hout gehakt in the south, dat is toch meer het noorden/ noord-westen. Maar wie dit zijn?
Kwa lulligheid zouden het de Feelies kunnen zijn, maar dit zijn ze dus duidelijk niet.
Ik geef het op...
Kwa lulligheid zouden het de Feelies kunnen zijn, maar dit zijn ze dus duidelijk niet.
Ik geef het op...
0
geplaatst: 20 december 2006, 01:49 uur
itchy schreef:
Ze komen uit qua inwoneraantal de derde stad van de verenigde staten van de united states van amerika. Of eigenlijk wonen ze verspreid, maar ze opereren net als hun label vanuit die stad.
Dan komen ze uit Chicago. Na New York en L.A. is dit de derde meest bevolkte stad van de U.S.A. Toch?Ze komen uit qua inwoneraantal de derde stad van de verenigde staten van de united states van amerika. Of eigenlijk wonen ze verspreid, maar ze opereren net als hun label vanuit die stad.
0
geplaatst: 20 december 2006, 01:57 uur
freddze schreef:
Chicago is geloof ik te weinig hint voor ons (quote)
Dan komen ze uit Chicago. Na New York en L.A. is dit de derde meest bevolkte stad van de U.S.A. Toch?
0
geplaatst: 20 december 2006, 09:21 uur
freddze schreef:
(quote)
Dan komen ze uit Chicago. Na New York en L.A. is dit de derde meest bevolkte stad van de U.S.A. Toch?klopt!
MichelDumoulin schreef:

(quote)
Chicago is geloof ik te weinig hint voor ons 
Je zat met Jesus Lizard een heel eind in de richting, denk ook eens aan hun label en dan nog wat verder

0
geplaatst: 20 december 2006, 14:30 uur
Ik ga er vanuit dat we het hier hebben over een muzikant!
P.S. Is het gebruikelijk om bij 'Who's this?' alleen muzikanten te plaatsen?
Gezien het grapje van Itchy laatst om filmkarakters te plaatsen die gerelateerd waren aan een groep, niet!
Gezien het grapje van Itchy laatst om filmkarakters te plaatsen die gerelateerd waren aan een groep, niet!
0
geplaatst: 20 december 2006, 14:32 uur
MichelDumoulin schreef:
Ja, alleen muzikanten. Dat grapje van Itchy kan ik mij niet herinneren trouwens. Welke band was dat dan?
0
geplaatst: 20 december 2006, 15:57 uur
Paalhaas schreef:
Ja, alleen muzikanten. Dat grapje van Itchy kan ik mij niet herinneren trouwens. Welke band was dat dan?
(quote)
Hanson Brothers

0
geplaatst: 20 december 2006, 17:11 uur
Dat waren geen filmkarakters, dat waren de echte Hanson brothers, hoor...
0
geplaatst: 20 december 2006, 17:38 uur
Paalhaas schreef:
Weer wat geleerd, ik wist niet dat ze ook echte hockeyspelers waren.
Feitje
0
geplaatst: 20 december 2006, 17:42 uur
En wat die kale, grijze pianist (?) betreft, hij lijkt wel een beetje op Rob Reiner;

Maar ik heb echt geen flauw idee.

Maar ik heb echt geen flauw idee.

0
geplaatst: 20 december 2006, 20:00 uur
0
geplaatst: 20 december 2006, 22:31 uur
Paalhaas schreef:
Ik zie nu dat ik fout zat, Michel, excuses. Ik ging een beetje uit van itchy's betrouwbaarheid, maar misschien heeft-ie ze expres heeft omgewisseld?
(quote)
Ik zie nu dat ik fout zat, Michel, excuses. Ik ging een beetje uit van itchy's betrouwbaarheid, maar misschien heeft-ie ze expres heeft omgewisseld?
Nee, ik was echt in de veronderstelling een foto van de muzikale Hanson Brothers te hebben geplaatst, ook omdat die zoveel over ijshockey zingen. Mijn excuses!
0
geplaatst: 21 december 2006, 22:27 uur
Paalhaas schreef:
't Is een avant-garde-/electronicapionier.
't Is een avant-garde-/electronicapionier.
Kom op mensen, dit is een dikke hint. Zoveel zijn d'r niet. Z'n eerste werk komt trouwens uit de jaren '60.
0
geplaatst: 21 december 2006, 23:59 uur
Nou wordt het allemaal wat te crytisch voor me; is het nou wel of niet die Subotnik, of anders toch Terry Riley?
0
geplaatst: 21 december 2006, 23:59 uur
MichelDumoulin schreef:
Feitje
(quote)
Feitje
Wat ik daarmee bedoelde, overigens, is dat ik niet wist dat de acteurs die in de film; 'Slapshot' speelden ook echte ijshockey-helden waren (tenminste 2 van de 3 broertjes).
Ik heb dus nooit geweten dat de film gebaseerd is op echte feiten.
Dus bij deze; Itchy, bedankt!
0
geplaatst: 22 december 2006, 00:07 uur
Oldfart schreef:
Nou wordt het allemaal wat te crytisch voor me; is het nou wel of niet die Subotnik, of anders toch Terry Riley?
Jazeker, Morton Subotnick was het goede antwoord. Nu de nieuwe opgave dus.
* denotes required fields.