Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2007, 18:59 uur
Weet iemand deze? Het zijn twee "artiesten", dus twee goede antwoorden. De ene is solo, de andere drie zijn samen een band, minus twee ontbrekende bandleden om het moeilijk te maken. 

0
geplaatst: 16 januari 2007, 19:12 uur
Is de rechter persoon Cornelius en de linker drie een Schotse band?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 16 januari 2007, 19:21 uur
Ik hoop dat ik, als ik 33 ben, ook zoveel van muziek afweet Itchy (en Yak). Aan de naam zal het iig niet liggen 

0
geplaatst: 16 januari 2007, 19:24 uur
Maartenn schreef:
Ik hoop dat ik, als ik 33 ben, ook zoveel van muziek afweet Itchy (en Yak). Aan de naam zal het iig niet liggen

Is niet iets om naar te streven hoor, al die nutteloze informatie in je hoofd! Ik raad het ten zeerste af

Het enige wat je ermee kan is een spelletje winnen (wat is de prijs eigenlijk?) op één of ander muziekforum

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 16 januari 2007, 19:26 uur
itchy schreef:
Is niet iets om naar te streven hoor, al die nutteloze informatie in je hoofd! Ik raad het ten zeerste af
Het enige wat je ermee kan is een spelletje winnen (wat is de prijs eigenlijk?) op één of ander muziekforum
(quote)

haha, goed punt. Nouja het is wel een aardige hobby. Misschien wordt mijn streven wel om net als jij Yak te kunnen verslaan met dit soort spelletjes

0
geplaatst: 16 januari 2007, 19:40 uur
Paalhaas, ik verwacht binnen tien minuten het juiste antwoord! (overigens heeft Yak ook op de platen gestemd zie ik nu).
0
geplaatst: 16 januari 2007, 19:54 uur
Polvo
En en het is helaas niet binnen 10 minuten want ik werd verhinderd door een huisgenoot die een DVD moest lenen. 
En en het is helaas niet binnen 10 minuten want ik werd verhinderd door een huisgenoot die een DVD moest lenen. 
0
geplaatst: 16 januari 2007, 21:47 uur
Die linker (door de kniën gaan
de) lijkt wel een beetje op Christian Olde Wolbers.
Dit is waarschijnlijk weer zo'n 'Oh-ja'tje!
de) lijkt wel een beetje op Christian Olde Wolbers.
Dit is waarschijnlijk weer zo'n 'Oh-ja'tje!

0
geplaatst: 19 januari 2007, 13:02 uur
Er staan 2 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 9 keer op deze albums gestemd. Hun nieuwste album is nog niet toegevoegd. Ze zijn een 2000's-band. Ze maken herrie.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 05:02 uur
Zien er helemaal niet uit of ze herrie maken.....
Maar wie het zijn ?
Maar wie het zijn ?
0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:00 uur
Ze komen uit New York. Doommetal. Als het nou nog niet lukt...
0
geplaatst: 22 januari 2007, 11:44 uur
Ik meende in de rechter persoon Stephen O'Malley van Sunn te herkennen en dan kom je met een 4-mans-formatie al snel bij Khanate uit.
0
geplaatst: 26 januari 2007, 12:41 uur
4 Dagen zonder reactie vraagt om een oplossing !!! Ben benieuwd, de dude rechtsvoor komt mij bekend voor.
* denotes required fields.