MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:

Yak
Weet iemand deze? Het zijn twee "artiesten", dus twee goede antwoorden. De ene is solo, de andere drie zijn samen een band, minus twee ontbrekende bandleden om het moeilijk te maken.

(afbeelding)

Is de rechter persoon Cornelius en de linker drie een Schotse band?

Yak
Oui!

Maartenn (crew)
Ik hoop dat ik, als ik 33 ben, ook zoveel van muziek afweet Itchy (en Yak). Aan de naam zal het iig niet liggen

Maartenn schreef:
Ik hoop dat ik, als ik 33 ben, ook zoveel van muziek afweet Itchy (en Yak). Aan de naam zal het iig niet liggen

Is niet iets om naar te streven hoor, al die nutteloze informatie in je hoofd! Ik raad het ten zeerste af
Het enige wat je ermee kan is een spelletje winnen (wat is de prijs eigenlijk?) op één of ander muziekforum

Maartenn (crew)
itchy schreef:
(quote)

Is niet iets om naar te streven hoor, al die nutteloze informatie in je hoofd! Ik raad het ten zeerste af
Het enige wat je ermee kan is een spelletje winnen (wat is de prijs eigenlijk?) op één of ander muziekforum

haha, goed punt. Nouja het is wel een aardige hobby. Misschien wordt mijn streven wel om net als jij Yak te kunnen verslaan met dit soort spelletjes

Eureka... Cornelius + The Pastels.

Het gonst door het stadion: Nieuwe! Nieuwe! Nieuwe!

Paalhaas, ik verwacht binnen tien minuten het juiste antwoord! (overigens heeft Yak ook op de platen gestemd zie ik nu).

Ehhhhh...

Foutski!

Polvo En en het is helaas niet binnen 10 minuten want ik werd verhinderd door een huisgenoot die een DVD moest lenen.

Monster Magnet?

Die linker (door de kniën gaan
de) lijkt wel een beetje op Christian Olde Wolbers.

Dit is waarschijnlijk weer zo'n 'Oh-ja'tje!

Hint misschien ???

Er staan 2 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 9 keer op deze albums gestemd. Hun nieuwste album is nog niet toegevoegd. Ze zijn een 2000's-band. Ze maken herrie.

Zien er helemaal niet uit of ze herrie maken.....
Maar wie het zijn ?

Ze komen uit New York. Doommetal. Als het nou nog niet lukt...

Gokkie: Type O Negative ??

Paalhaas schreef:
Ze zijn een 2000's-band.

Nee dus.

Oldfart schreef:
Gokkie: Type O Negative ??

Khanate

(afbeelding)

Ze maken herrie

Ik meende in de rechter persoon Stephen O'Malley van Sunn te herkennen en dan kom je met een 4-mans-formatie al snel bij Khanate uit.

4 Dagen zonder reactie vraagt om een oplossing !!! Ben benieuwd, de dude rechtsvoor komt mij bekend voor.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:26 uur

geplaatst: vandaag om 00:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.