Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2007, 14:50 uur
Oeps, even vergeten dat dit topic er ook nog was. Hint(s):
Thrash metal band die eind jaren '90 na een oponthoud van 12 jaar een doorstart maakte. (foto is van de huidige bezetting)
Thrash metal band die eind jaren '90 na een oponthoud van 12 jaar een doorstart maakte. (foto is van de huidige bezetting)
0
geplaatst: 5 februari 2007, 03:39 uur
Als Hammerhead niet met een nieuwe komt dan gooi ik er eentje in:

0
geplaatst: 7 februari 2007, 14:22 uur
http://www.musicmeter.nl/artist/10279
Volgens mij was ik ook, omdat ik Agent Steel had geraden. Alleen was ik een beetje traag met nieuwe posten.
Volgens mij was ik ook, omdat ik Agent Steel had geraden. Alleen was ik een beetje traag met nieuwe posten.
0
geplaatst: 7 februari 2007, 18:23 uur
0
geplaatst: 7 februari 2007, 21:56 uur
DutchViking schreef:
Het is geen metalband
Het is geen metalband
Nee, ik zie zo ook wel dat het hier een Jamaicaanse reggea-groep betreft

0
DutchViking
geplaatst: 7 februari 2007, 22:42 uur
De muziek van deze band zou je kunnen omschrijven als een kruising tussen Audioslave en Motörhead, met een flinke scheut blues er doorheen. De band kun je op bepaalde vlakken enigszins vergelijken met Black Label Society.
Er staan drie platen van deze band op de site. De band, die onder contract staat bij Century Media, scoorde met haar tweede plaat (uit 2005) in eigen land vrij aardig, maar in Europa is het met de populariteit van deze Harley Davidson-freaks een stuk minder gesteld.
Nu moet er toch wel een lichtje gaan branden
Er staan drie platen van deze band op de site. De band, die onder contract staat bij Century Media, scoorde met haar tweede plaat (uit 2005) in eigen land vrij aardig, maar in Europa is het met de populariteit van deze Harley Davidson-freaks een stuk minder gesteld.
Nu moet er toch wel een lichtje gaan branden

0
geplaatst: 8 februari 2007, 21:55 uur
De link naar Century Media deed 't hem, wist het dus niet van mezelf. Okay dan, hier een nieuwe;

0
geplaatst: 13 februari 2007, 18:59 uur
@pjh1967: nee, is een 2000-band
@herman: warmer dan pjh1967
@lebowski: neen...
Tip: die linker is GEEN vent, ik herhaal GEEN vent.
@herman: warmer dan pjh1967
@lebowski: neen...
Tip: die linker is GEEN vent, ik herhaal GEEN vent.
* denotes required fields.