Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
ElMeroMero
geplaatst: 2 februari 2005, 23:39 uur
Nee hoor, hij is meer het archetype "skanker": biljartbalhoofd, geruite bretels en een hoop mafdoenerij op het podium. Gezien zijn ferme postuur zal hij overigens ook wel een biertje lusten 

0
geplaatst: 4 februari 2005, 16:55 uur
Omdat je het over een kenmerkende houding hebt, gok ik op Gene Simmons.
0
ElMeroMero
geplaatst: 4 februari 2005, 20:09 uur
JonnieBrasco schreef:
Gaston van de Postcode Loterij?
Gaston van de Postcode Loterij?
Zingt-ie ook in een ska-band ?

andré schreef:
die gast van de Bad Manners misschien??
die gast van de Bad Manners misschien??
Het is inderdaad skanker-van-het-eerste-uur Buster Bloodvessel die zijn edele tong naar ons uitsteekt !
ElMeroMero: ....en Gaston, wat hebben wij vandaag voor fantástische prijzen voor andré, onze prijswinnaar ?
Gaston: Behalve de geweldige eer deze persoon te hebben geraden..niets, maar dan ook helemaal niets, niks, nada, nakkes, ElMeroMero ! Hij mag uiteraard wel een plaatje van een min of meer bekende Zanger(es) op dit gewéldige Forum plaatsen !

0
geplaatst: 19 februari 2005, 17:43 uur
Om dit spelleke een beetje vlot te trekken dan maar een band die iedereen gegarandeerd direct herkent. 

0
geplaatst: 20 februari 2005, 04:11 uur

Het plaatje is niet groot, maar toch maar eens kijken of men het weet.
0
geplaatst: 20 februari 2005, 21:47 uur
Ik heb geen idee dus even een wilde gooi met als criteria dat het een tamelijk 'recente' band is met veel bandleden, en dat ik geen idee heb hoe die bandleden eruit zien.
- Hidden Cameras
- Broken Social Scene
- Tied & Tickled Trio (wat bepaald geen trio is)
- Saturday Looks Good To Me
- Hidden Cameras
- Broken Social Scene
- Tied & Tickled Trio (wat bepaald geen trio is)
- Saturday Looks Good To Me
0
geplaatst: 21 februari 2005, 01:18 uur
Zijn het soms Scandinaviers?
Kent bv?
Die gast rechtsvoor komt me wel ergens bekend van voor...
Kent bv?
Die gast rechtsvoor komt me wel ergens bekend van voor...
0
geplaatst: 21 februari 2005, 03:06 uur
Allemaal fout. De band is Amerikaans en de muziek is stukken harder dan de genoemde bands. (in ieder geval dan degene die ik ken). De band is erg jong maar heeft ondanks dat al een aardige discografie. Niet heel erg bekend zo zie ik nu. (De bekendste cd heeft niet bepaald veel stemmen hier)
0
geplaatst: 21 februari 2005, 14:50 uur
Nee, denk ik niet. Ik zat even aan Aereogramme te denken maar ik denk om de een of andere reden toch dat ze Amerikaans zijn.
* denotes required fields.