MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Gisteren toevallig een clipje van hun voorbij zien komen in de ladder.

(afbeelding)

Patrick Wolf?

Shangri-la schreef:
Patrick Wolf?

volgens mij ook

Nope.

Met wat hulp van het Knappe artiesten-topic moet ik concluderen dat dit best eens Owen Pallett zou kunnen zijn.

Bedank Paul maar even dan.

Bedankt Paul

MC 5, alhoewel ikalleen de zanger vaag denk te herkennen ?

Sheplays
Mungo Jerry

Nee hoor, allebei niet. Het is wel een eind 60's-begin 70's band inderdaad. Behoorlijk underground ook. Topografisch gezien is Sheplays erg warm, heet zelfs.

Sheplays
Free?
Jethro Tull?
Uriah Heep?

IK dacht ook nog aan Deep Purple maar dan klopt in ieder geval de samenstelling niet.

Moeilijk..

Blue Cheer?
Nazareth?

Het is een Engelse band uit de psychedelische underground van de 60's. De frontman heeft nog een soloplaat uitgebracht in datzelfde decennium en is bovendien een gerespecteerd rockcriticus. De band is verscheidene malen nieuw leven ingeblazen met nieuwe formaties.

Benno
The Deviants. Moet toegeven dat ik het niet van de foto heb kunnen afleiden, maar de tip rond "de gerespecteerde rockcriticus" heeft goed geholpen.

Hij is juist. De Deviants waren echt heel goed, maar zijn eigenlijk nooit bekend geworden, waar bijvoorbeeld Pink Floyd, uit hetzelfde Britse 60's-psych-circuit de meeste platen ter wereld heeft verkocht. De frontman in kwestie is dus Mick Farren.

Benno schreef:
The Deviants. Moet toegeven dat ik het niet van de foto heb kunnen afleiden, maar de tip rond "de gerespecteerde rockcriticus" heeft goed geholpen.

Ik zou zeggen, Benno, verzin eens een leuke nieuwe opgave.
Of anders meld even dat je er geen zin in hebt zodat iemand anders er een plaatst.

Sheplays
Ik heb er wel even eentje:

(afbeelding)

World Party ?

Sheplays
Nope!

jaren 80?
Amerika?

The picture doesn´t ring any bell at all

Sheplays
jaren 80
Engeland
één hit

Hipsway?

Sheplays
Nee, ze kwamen uit Liverpool en de stijl was neo-psychedelic wave.

The Icicle Works

Sheplays
pjh1967 schreef:
The Icicle Works

Sheplays
Archie Bronson Outfit?

Hee, hij is weer weg...

Sheplays schreef:
Archie Bronson Outfit

Hee, hij is weg...

Oeps sorry, maar toen ik hem plaatste dacht ik dat het met de kreet Shake Ye Hips wel erg makkelijk googlen is....

Sheplays
pjh1967 schreef:
(quote)

Oeps sorry, maar toen ik hem plaatste dacht ik dat het met de kreet Shake Ye Hips wel erg makkelijk googlen is....

Inderdaad
Was 't goed?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:21 uur

geplaatst: vandaag om 17:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.