Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2007, 18:06 uur
Gisteren toevallig een clipje van hun voorbij zien komen in de ladder. 

0
geplaatst: 29 maart 2007, 00:01 uur
Met wat hulp van het Knappe artiesten-topic moet ik concluderen dat dit best eens Owen Pallett zou kunnen zijn. 

0
geplaatst: 30 maart 2007, 15:33 uur
Nee hoor, allebei niet. Het is wel een eind 60's-begin 70's band inderdaad. Behoorlijk underground ook. Topografisch gezien is Sheplays erg warm, heet zelfs.
0
Sheplays
geplaatst: 30 maart 2007, 16:15 uur
Free?
Jethro Tull?
Uriah Heep?
IK dacht ook nog aan Deep Purple maar dan klopt in ieder geval de samenstelling niet.
Moeilijk..
Jethro Tull?
Uriah Heep?
IK dacht ook nog aan Deep Purple maar dan klopt in ieder geval de samenstelling niet.
Moeilijk..
0
geplaatst: 1 april 2007, 22:09 uur
Het is een Engelse band uit de psychedelische underground van de 60's. De frontman heeft nog een soloplaat uitgebracht in datzelfde decennium en is bovendien een gerespecteerd rockcriticus. De band is verscheidene malen nieuw leven ingeblazen met nieuwe formaties.
0
Benno
geplaatst: 1 april 2007, 22:29 uur
The Deviants. Moet toegeven dat ik het niet van de foto heb kunnen afleiden, maar de tip rond "de gerespecteerde rockcriticus" heeft goed geholpen.
0
geplaatst: 1 april 2007, 22:30 uur
Hij is juist. De Deviants waren echt heel goed, maar zijn eigenlijk nooit bekend geworden, waar bijvoorbeeld Pink Floyd, uit hetzelfde Britse 60's-psych-circuit de meeste platen ter wereld heeft verkocht. De frontman in kwestie is dus Mick Farren.
0
geplaatst: 2 april 2007, 13:54 uur
Benno schreef:
The Deviants. Moet toegeven dat ik het niet van de foto heb kunnen afleiden, maar de tip rond "de gerespecteerde rockcriticus" heeft goed geholpen.
Ik zou zeggen, Benno, verzin eens een leuke nieuwe opgave.
Of anders meld even dat je er geen zin in hebt zodat iemand anders er een plaatst.
0
Sheplays
geplaatst: 2 april 2007, 19:39 uur
Nee, ze kwamen uit Liverpool en de stijl was neo-psychedelic wave.
0
geplaatst: 2 april 2007, 20:52 uur
Sheplays schreef:
Archie Bronson Outfit
Hee, hij is weg...
Archie Bronson Outfit
Hee, hij is weg...
Oeps sorry, maar toen ik hem plaatste dacht ik dat het met de kreet Shake Ye Hips wel erg makkelijk googlen is....

0
Sheplays
geplaatst: 2 april 2007, 20:53 uur
pjh1967 schreef:
Oeps sorry, maar toen ik hem plaatste dacht ik dat het met de kreet Shake Ye Hips wel erg makkelijk googlen is....
(quote)

Inderdaad

Was 't goed?
* denotes required fields.