Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2007, 22:11 uur
Doe maar een nieuwe, ik krijg het nooit klaar om een foto te plaatsen.
0
geplaatst: 2 april 2007, 22:15 uur
deric raven schreef:
Ik geef de beurt aan Sheplays, goedmakertje voor daarnet

0
Sheplays
geplaatst: 2 april 2007, 22:32 uur
nee!
Misschien niet geheel jouw kopje thee Deric!
tip: London, band van nu.
Misschien niet geheel jouw kopje thee Deric!
tip: London, band van nu.
0
DutchViking
geplaatst: 2 april 2007, 23:59 uur
Bijna goed
Het is een Canadese (blues)rock-gitarist die vooral in de jaren '70 bekendheid verwierf. Qua stijl doet hij me vooral denken aan de oude Gary Moore en Jeff Beck. Hij heeft in een band gespeeld die naar hem vernoemd is en is daarnaast actief als solo-artiest (dus onder zijn eigen naam).
Op MusicMeter is een groot deel van zijn discografie te vinden. De solo-albums zijn samen goed voor 17 stemmen.
En dan nog een afsluitende hint die misschien van doorslaggevende aard kan zijn: een groot deel van deze albums is door ondergetekende toegevoegd
Het is een Canadese (blues)rock-gitarist die vooral in de jaren '70 bekendheid verwierf. Qua stijl doet hij me vooral denken aan de oude Gary Moore en Jeff Beck. Hij heeft in een band gespeeld die naar hem vernoemd is en is daarnaast actief als solo-artiest (dus onder zijn eigen naam). Op MusicMeter is een groot deel van zijn discografie te vinden. De solo-albums zijn samen goed voor 17 stemmen.
En dan nog een afsluitende hint die misschien van doorslaggevende aard kan zijn: een groot deel van deze albums is door ondergetekende toegevoegd

0
geplaatst: 3 april 2007, 13:03 uur
Sheplays schreef:
Pat Travers
Pat Travers
Hé, dat zou wel eens goed kunnen zijn
Kan wel zeggen dat het een "Oh ja erlebnis" is, maar nee, had hem niet herkend.
0
Sheplays
geplaatst: 3 april 2007, 14:27 uur
pjh1967 schreef:
Kan wel zeggen dat het een "Oh ja erlebnis" is, maar nee, had hem niet herkend.
(quote)
Kan wel zeggen dat het een "Oh ja erlebnis" is, maar nee, had hem niet herkend.Ik heb hem ook niet herkend maar toch maar de toevoegingen van DutchViking aan een quick scan onderworpen

* denotes required fields.