Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2007, 22:06 uur
deric raven schreef:
Ik vond de Tom Jones van voor de face-lift leuker.
Ik vond de Tom Jones van voor de face-lift leuker.
We vallen niet allemaal op ouwe mannen, Deric
En nee: Tom Jones is het niet....
0
geplaatst: 23 mei 2007, 12:06 uur
Bij live-concerten gedragen ze zich wel als een stel mongolen (dit was tevens de eerste tip)!
0
geplaatst: 23 mei 2007, 13:09 uur
pjh1967 schreef:
Is de opgave van andré al geraden dan?
Is de opgave van andré al geraden dan?
Ja, google bewijst dat platedraaier hem goed geraden had. En als dat dat niet wordt bevestigd en er door de oplosser geen nieuwe wordt geplaatst... we blijven niet wachten

0
geplaatst: 23 mei 2007, 19:11 uur
itchy schreef:
Ja, google bewijst dat platedraaier hem goed geraden had. En als dat dat niet wordt bevestigd en er door de oplosser geen nieuwe wordt geplaatst... we blijven niet wachten
(quote)

Heb ik geen probleem mee

0
geplaatst: 24 mei 2007, 01:28 uur
Ze zullen wellicht een hele leuke avond kunnen verzorgen, maar deze jongens komen me niet bekend voor.
Ik schat ze tussen de 21 en 26 dus ze zullen inmiddels wel heel begaafde musikanten zijn, hoop ik.
Ik schat ze tussen de 21 en 26 dus ze zullen inmiddels wel heel begaafde musikanten zijn, hoop ik.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 09:26 uur
MichelDumoulin schreef:
Ze zullen wellicht een hele leuke avond kunnen verzorgen, maar deze jongens komen me niet bekend voor.
Het zijn zeker hele begaafde muzikanten, in hun muziekstijl is dat ook wel handig. (ze zijn muzikaal dus een stuk minder onschuldig dan ze eruit zien).
0
geplaatst: 24 mei 2007, 11:52 uur
0
geplaatst: 25 mei 2007, 18:06 uur
andré schreef:
The Aloof?
The Aloof?

De vorige opgave insprieerde tot deze.
(beetje gammele hint, maar in ieder geval een hint)
0
geplaatst: 26 mei 2007, 21:37 uur
Kom op mensen, raaien! 
Ze spelen over niet al te lange tijd in een vrij bekende poptempel in een vrij grote stad.

Ze spelen over niet al te lange tijd in een vrij bekende poptempel in een vrij grote stad.
0
geplaatst: 26 mei 2007, 23:08 uur
ken die hele band niet maar kijken naar de paradiso site en daarna googelen op afbeeldingen was een leuke bezigheid 
iemand anders mag hoor

iemand anders mag hoor

0
geplaatst: 26 mei 2007, 23:11 uur
* denotes required fields.