Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2007, 22:32 uur
Tippie: Komen uit de USA (staat Ohio) en staan met 8 albums op MuMe.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 01:58 uur
Ik zou zeggen Cream, maar herken nergens de heer Clapton. 
(De New Bomb Turks had ik verdomme moeten weten, heb ze nota bene in de kast staan.
)

(De New Bomb Turks had ik verdomme moeten weten, heb ze nota bene in de kast staan.
)
0
geplaatst: 24 juni 2007, 03:15 uur
foutfoutfout
eigenlijk waren de heren meer met posters bezig dan met muziek.
eigenlijk waren de heren meer met posters bezig dan met muziek.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 13:49 uur
0
geplaatst: 26 juni 2007, 16:10 uur
Google-hintje wellicht, Michel. 
Ze hebben 2 albums uitgebracht, waarvan alleen de eerste uit 1967 (met 3 stemmen) op MuMe staat.

Ze hebben 2 albums uitgebracht, waarvan alleen de eerste uit 1967 (met 3 stemmen) op MuMe staat.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 16:19 uur
Hapshash & the Coloured Coat
Met dat soort hints wordt het vrij eenvoudig natuurlijk.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 16:26 uur
MichelDumoulin schreef:

(quote)

Hapshash and the Coloured Coat were a British graphics team consisting of Michael English and Nigel Waymouth in the 1960s, producing psychedelic posters.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 16:26 uur
HammerHead schreef:
Precies mijn intentie, het duurde al lang genoeg. U mag.
0
geplaatst: 26 juni 2007, 17:32 uur
Het is geen Sevendust, maar dat was het eerste wat me te binnenschoot 

0
DutchViking
geplaatst: 28 juni 2007, 00:30 uur
Niemand? 
Het is een Amerikaanse band, die op deze site onder metal wordt geschaard, maar zich daarnaast ook waagt aan jazzy en funky uitstapjes. Soms wordt er gerapt in plaats van gezongen. Al met al een veelzijdige (en naar mijn gevoel ook erg ondergewaardeerde) band.
In 2002 kreeg de band een ernstig ongeluk met de tourbus, waarna twee bandleden vervangen moesten worden. De titel van het daaropvolgende album was veelzeggend en dekte de lading volledig (deze titel slaat op het ongeluk). Vanzelfsprekend geef ik de naam van dat album hier niet prijs.
Op deze site worden de albums van deze band over het algemeen goed gewaardeerd (het stemgemiddelde ligt ruim boven de 4*), zij het door een selecte groep users (slechts 28 stemmen voor 4 albums).

Het is een Amerikaanse band, die op deze site onder metal wordt geschaard, maar zich daarnaast ook waagt aan jazzy en funky uitstapjes. Soms wordt er gerapt in plaats van gezongen. Al met al een veelzijdige (en naar mijn gevoel ook erg ondergewaardeerde) band.
In 2002 kreeg de band een ernstig ongeluk met de tourbus, waarna twee bandleden vervangen moesten worden. De titel van het daaropvolgende album was veelzeggend en dekte de lading volledig (deze titel slaat op het ongeluk). Vanzelfsprekend geef ik de naam van dat album hier niet prijs.
Op deze site worden de albums van deze band over het algemeen goed gewaardeerd (het stemgemiddelde ligt ruim boven de 4*), zij het door een selecte groep users (slechts 28 stemmen voor 4 albums).
0
DutchViking
geplaatst: 28 juni 2007, 00:48 uur
Candiria was inderdaad de band die ik zocht. Jij mag een nieuwe plaatsen

0
geplaatst: 28 juni 2007, 01:00 uur
DutchViking schreef:
Jij mag een nieuwe plaatsen
Dank U.(quote)
Jij mag een nieuwe plaatsen

What Doesn't Kill You over 5 minuten binnen

Nieuwe!