Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2007, 16:05 uur
En wie zijn dit? Naam + band waar ze deel van uitmaken/uitmaakten

0
geplaatst: 12 september 2007, 00:54 uur
Alweer een paar dagen niets;
misschien een antwoord op de vraag als ze dan niet op het Flevo Festival ( had overigens net zo'n reactie toen ik de foto voor het eerst zag) stonden: waar wel?
misschien een antwoord op de vraag als ze dan niet op het Flevo Festival ( had overigens net zo'n reactie toen ik de foto voor het eerst zag) stonden: waar wel?
0
geplaatst: 12 september 2007, 09:19 uur
Okee, ten eerste ze zijn niet heel onbekend (3 albums en 1 verzamelaar op Mume, allemaal uit dit decennium, totaal 160 stemmen)
In Nederland waren ze meerdere malen te zien, o.a. op Lowlands (weet niet welk jaar), in Ekko, in Paradiso en in de Melkweg.
In Nederland waren ze meerdere malen te zien, o.a. op Lowlands (weet niet welk jaar), in Ekko, in Paradiso en in de Melkweg.
0
geplaatst: 12 september 2007, 10:27 uur
Dus toch! Ik moest er als eerste aan denken, maar toen bedacht ik me dat die vrouw blond was (Maar na wat research blijkt dat ook Feist (en zelfs nog twee andere vrouwen!) tot het collectief behoren). Dit zijn dus Kevin Drew en Leslie Feist van Broken social scene.
0
geplaatst: 12 september 2007, 11:37 uur
Paalhaas schreef:
Dus toch! Ik moest er als eerste aan denken, maar toen bedacht ik me dat die vrouw blond was (Maar na wat research blijkt dat ook Feist (en zelfs nog twee andere vrouwen!) tot het collectief behoren). Dit zijn dus Kevin Drew en Leslie Feist van Broken social scene.
Inderdaad! Op deze foto vind ik haar ook wat op Chan Marshall (Cat Power) lijken.
0
geplaatst: 12 september 2007, 11:54 uur
itchy schreef:
Inderdaad! Op deze foto vind ik haar ook wat op Chan Marshall (Cat Power) lijken.
(quote)
Sprékend op Chan Marshall!

0
geplaatst: 14 september 2007, 10:36 uur
Een mooie hint: ze hebben vrijwel al hun albums uitgebracht bij een beroemd label uit Washington D.C.
0
geplaatst: 17 september 2007, 01:32 uur
Sorry voor de late reactie, vervelend druk weekend achter de rug. Uiteraard is dit antwoord volledig goed en mag u een nieuw bandje posten (En je hoeft niet op me te wachten hoor, als je zeker bent). 

0
sxesven
geplaatst: 17 september 2007, 01:35 uur
Sorry, was het zelf straal vergeten. Zal even een nieuwe opzoeken. 

0
geplaatst: 17 september 2007, 14:14 uur
grappig, de wat lege blik in d'r ogen doet 'r nogal op jim thirlwell lijken.
maar die draagt geen negliceetje
0
geplaatst: 17 september 2007, 16:01 uur
Marty McFly schreef:
Iggy Pop?
Iggy Pop?
Nee, Kim Gordon lijkt op Iggy Pop. Dit is niet Kim Gordon

dix schreef:
josephine foster?
josephine foster?
nee
dix schreef:
Dan ken jij Jim niet goed! Maar nee.
dix schreef:
of ... ?
of ... ?
nee!
0
geplaatst: 17 september 2007, 16:04 uur
nou jim kan glazig kijken hoor ....
ik kom trouwens toch niet los van het idee dat dit een kerel is.
ik kom trouwens toch niet los van het idee dat dit een kerel is.
0
geplaatst: 17 september 2007, 16:05 uur
Inderdaad geen materiaal voor het knappe artiesten-topic. Maar het is wel degelijk een dame...
0
geplaatst: 17 september 2007, 16:16 uur
* denotes required fields.