Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 3 oktober 2007, 18:17 uur
Hmm... als dat zo is heeft ie een nogal rigoureuze naamsverandering ondergaan 

0
geplaatst: 5 oktober 2007, 12:31 uur
Het is jammer dat die ene dude zijn handen voor zijn gezicht houdt, ik vind hem wel op een aantal personen lijken: namelijk ofwel Jim O'Rourke, ofwel Perry Farrell, ofwel Jon Spencer. Zit ik dan een beetje in de richting, Jazper?
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 13:42 uur
Een heel eind uit de richting als je 't mij vraagt. Vind ze er geen van allen op lijken zelf.
0
geplaatst: 5 oktober 2007, 14:25 uur
Paalhaas schreef:
Een heel eind uit de richting als je 't mij vraagt. Vind ze er geen van allen op lijken zelf.
Ik vroeg het aan Jazper

0
geplaatst: 5 oktober 2007, 17:06 uur
Nou, dan zal ik maar antwoorden:
Maar even alle gekheid op een stokje. Een paar hintjes:
Ze zijn in 1999 uit elkaar gegaan, komen uit de VS en staan met 2 albums op Musicmeter.
Maar even alle gekheid op een stokje. Een paar hintjes:
Ze zijn in 1999 uit elkaar gegaan, komen uit de VS en staan met 2 albums op Musicmeter.
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 16:29 uur
Haha, geestig. Maar nee... het betreft een band uit de US of A met maar één album op MuMe, dat destijds toch nog wel een aardig golfje teweegbracht in shoegaze/dreampopland maar daarna weer in de vergetelheid is geraakt.
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 22:01 uur
Nee, want die hebben niet één maar zeven platen op musicmeter.
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 22:15 uur
dix schreef:
medicine?
medicine?
Dat komt al meer in de richting, maar zoek het recenter (in dit decennium).
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 22:32 uur
voltazy schreef:
...And You Will Know Us by the Trail of Dead?
...And You Will Know Us by the Trail of Dead?
Nee, dat zijn vier heren... die ene plaat van deze band is geproduced door iemand die je juist helemaal niet bij dit soort muziek zou verwachten.
0
voltazy
geplaatst: 8 oktober 2007, 22:37 uur
ik heb nu werkelijk elke mij compleet onbekende band nagekeken met de eigenschappen: actief na 2000, 7 albums op MuMe en komen uit vs, maar ik weet werkelijk niks meer, of ik denk te moeilijk 

0
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:01 uur
Je denkt verkeerd, want ik heb nergens gezegd dat ze zeven platen op musicmeter hebben... ik heb zelfs twee keer gezegd hoe veel ze er wel op hebben (één).
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:11 uur
Kijk, dat klopt helemaal! En wie is die producer die er helemaal niet bij past?
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:25 uur
Van Autolux had ik nog nooit gehoord, maar heeft een link met Faillure, en Faillure is wel ok, dus ga ik het enige album van Autolux maar eens luisteren
Een nieuwe uit de oude doos:

Een nieuwe uit de oude doos:

* denotes required fields.