MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Een vroege Nazareth?

Oldfart schreef:
Een vroege Nazareth?

Is wel een britse band, maar niet schots.

dix
zijn het pruiken ?

Ik vrees het niet, overigens die rechts boven zou met een zwarte pruik met krullen zo door kunnen gaan voor Brian May.

Geordie

dix schreef:
zijn het pruiken ?

Ha, zou het niet weten, maar denk het van niet. Zoek een leuke foto van bijv Queen uit die tijd en je hebt dezelfde kapsels. Hoogtepunt van dit bandje lag zo in het einde van de jaren '70. (punkgolf hebben ze duidelijk gemist, want ook in de jaren '80 hadden ze nog foute kapsels).

Dit is van iets later.
7 albums op MuMe

dix
divart schreef:
(quote)

Ha, zou het niet weten, maar denk het van niet. Zoek een leuke foto van bijv Queen uit die tijd en je hebt dezelfde kapsels. Hoogtepunt van dit bandje lag zo in het einde van de jaren '70. (punkgolf hebben ze duidelijk gemist, want ook in de jaren '80 hadden ze nog foute kapsels).

die met die eigenwijze kop komt me wel bekend voor ...

Zanger is vooral bekend van zijn werk in een andere (semi-gelegenheids) formatie

Badfinger, maar daar tel ik 9 albums?

Ben wel nieuwsgierig waar die zanger dan bekend van is??

Lin
niet helemaal goed afgelopen met sommige heren van badfinger zie ik

tja

Oldfart schreef:

Badfinger is natuurlijk goed, want ik had de verkeerde foto geplaatst. (het was al laat is mijn zwakke excuus). Die jaren '70 rockers lijken natuurlijk ook wel allemaal op elkaar.
Ik had zelf ook wel wat twijfels bij deze foto, maar een dubbele google check leverde toch een andere naam op.
In ieder geval mijn complimenten Oldfart, om met verkeerde omschrijvingen toch bij de goede naam uit te komen

Het feit dat ze niet schots waren, maar wel brits klopte (toevallig) dus wel, en de kapsels deed me zoeken in het goede tijdvak.
Nu even een nieuwe bedenken.
Later..

Oldfart schreef:

Dat had ik ook in mijn gedachte daarom gaf ik het antwoord maar niet. Had ik dus achteraf beter wel kunnen doen.

voltazy
itchy schreef:
Je denkt verkeerd, want ik heb nergens gezegd dat ze zeven platen op musicmeter hebben... ik heb zelfs twee keer gezegd hoe veel ze er wel op hebben (één).

ik heb het terug gelezen en ik had het compleet verkeerd gelezen, dacht eerst al dat het 1 album was, las daarna een latere post en zonder goed na te denken ben ik toen op 7 albums gaan zoeken

Mag het iets groter?

Nieuwe poging:

(afbeelding)

Black Sabbath? (die middelste lijkt een beetje op Ozzy)

Lin
en die rechter op Bob Geldof... of Griff Rhys Jones..ik ben dr nog niet uit

Spooky Tooth?

Spooky Tooth is goed:

(afbeelding)

You're next Lebowski !!

(afbeelding)

Geen idee hoe makkelijk of moeilijk deze is.

Schot voor de boeg: Kurt Cobain?

voltazy
Oldfart schreef:

volgens mij heb je gelijk

Jup, das Cobain.

Dat moet zo ongeveer halfweg zijn leven zijn.

Even wachten op het verlossende woord van Lebowski....

Oldfart schreef:

Uiteraard!

Deze volgende is op verzoek van Oldfart.

(afbeelding)

Thanx Lebowski

Gast
geplaatst: vandaag om 06:53 uur

geplaatst: vandaag om 06:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.