Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2007, 23:50 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 00:17 uur
Ik vrees het niet, overigens die rechts boven zou met een zwarte pruik met krullen zo door kunnen gaan voor Brian May.
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 00:20 uur
dix schreef:
zijn het pruiken ?
zijn het pruiken ?
Ha, zou het niet weten, maar denk het van niet. Zoek een leuke foto van bijv Queen uit die tijd en je hebt dezelfde kapsels. Hoogtepunt van dit bandje lag zo in het einde van de jaren '70. (punkgolf hebben ze duidelijk gemist, want ook in de jaren '80 hadden ze nog foute kapsels).
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 00:23 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 00:29 uur
divart schreef:
Ha, zou het niet weten, maar denk het van niet. Zoek een leuke foto van bijv Queen uit die tijd en je hebt dezelfde kapsels. Hoogtepunt van dit bandje lag zo in het einde van de jaren '70. (punkgolf hebben ze duidelijk gemist, want ook in de jaren '80 hadden ze nog foute kapsels).
(quote)
die met die eigenwijze kop komt me wel bekend voor ...
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 00:36 uur
Zanger is vooral bekend van zijn werk in een andere (semi-gelegenheids) formatie
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 09:38 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 10:24 uur
Oldfart schreef:
Badfinger, maar daar tel ik 9 albums?
Badfinger is natuurlijk goed, want ik had de verkeerde foto geplaatst.
(het was al laat is mijn zwakke excuus). Die jaren '70 rockers lijken natuurlijk ook wel allemaal op elkaar. 
Ik had zelf ook wel wat twijfels bij deze foto, maar een dubbele google check leverde toch een andere naam op.
In ieder geval mijn complimenten Oldfart, om met verkeerde omschrijvingen toch bij de goede naam uit te komen

0
geplaatst: 9 oktober 2007, 13:06 uur
Het feit dat ze niet schots waren, maar wel brits klopte (toevallig) dus wel, en de kapsels deed me zoeken in het goede tijdvak.
Nu even een nieuwe bedenken.
Later..
Nu even een nieuwe bedenken.
Later..
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 14:04 uur
Oldfart schreef:
Dat had ik ook in mijn gedachte daarom gaf ik het antwoord maar niet. Had ik dus achteraf beter wel kunnen doen.

0
voltazy
geplaatst: 9 oktober 2007, 15:34 uur
itchy schreef:
Je denkt verkeerd, want ik heb nergens gezegd dat ze zeven platen op musicmeter hebben... ik heb zelfs twee keer gezegd hoe veel ze er wel op hebben (één).
Je denkt verkeerd, want ik heb nergens gezegd dat ze zeven platen op musicmeter hebben... ik heb zelfs twee keer gezegd hoe veel ze er wel op hebben (één).
ik heb het terug gelezen en ik had het compleet verkeerd gelezen, dacht eerst al dat het 1 album was, las daarna een latere post en zonder goed na te denken ben ik toen op 7 albums gaan zoeken

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 21:14 uur
en die rechter op Bob Geldof... of Griff Rhys Jones..ik ben dr nog niet uit 

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 23:37 uur
Oldfart schreef:
Schot voor de boeg: Kurt Cobain?
Schot voor de boeg: Kurt Cobain?
Uiteraard!

Deze volgende is op verzoek van Oldfart.

* denotes required fields.