Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2008, 23:24 uur
Volgens mij is Moondog Jr. inderdaad goed. Van mij mag je een nieuwe plaatsen SelmaDuim (grappige avatar trouwens
).
).
0
geplaatst: 30 januari 2008, 23:39 uur
Volgens mij is Lali Puna inderdaad goed. Van mij mag je een nieuwe plaatsen itchy. 

0
geplaatst: 31 januari 2008, 09:20 uur
Nee, die zijn/waren met zijn 4-tjes.
Deze band staat met 18 platen op Mume maar wordt desondanks door geen hond beluisterd (ook niet door mij hoor), want er is maar 8 keer op gestemd. Toch is het niet een heel obscure naam.
Deze band staat met 18 platen op Mume maar wordt desondanks door geen hond beluisterd (ook niet door mij hoor), want er is maar 8 keer op gestemd. Toch is het niet een heel obscure naam.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 09:22 uur
dix schreef:
nou .... hun biggest moment of fame ?
nou .... hun biggest moment of fame ?
Die hadden ze niet

Hun eerste plaat is uit 1979, hun (tot nu toe) laatste uit 2007. Daartussen hebben ze zich gewaagd aan (post)punk, lofi, synthpop en kuntrie.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 10:46 uur
"To be posted on the 'who's this' contest on dutch musicfanaticsforum Musicmeter turned out to be their biggest moment of fame. They were the first artist since the founding of the forum who remained unrecognised."
0
geplaatst: 4 februari 2008, 10:51 uur
Nou, nog maar een tip dan. Ze hebben dezelfde voedingsbodem (plaats, universiteit) als Gang of Four.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 22:09 uur
Zonder die laatste tip, was het een hele moeilijke opgave, het zijn;
The Mekons
The Mekons
0
geplaatst: 4 februari 2008, 22:28 uur
Er van uitgaand dat dit het juiste antwoord was, de volgende;

0
geplaatst: 4 februari 2008, 22:36 uur
The Mekons was goed!
Ik weet deze, maar ik zal me even inhouden
Ik weet deze, maar ik zal me even inhouden

0
handsome_devil
geplaatst: 4 februari 2008, 22:38 uur
hoe weten jullie van allerlei obscure bands hoe de bandleden eruit zien? 

0
geplaatst: 4 februari 2008, 22:48 uur
Was al bang dat je deze heel snel zou raden, itchy. Bedankt dat je je kan inhouden.
0
geplaatst: 4 februari 2008, 22:54 uur
of na wat tips idd, of omdat je ze wel eens live hebt gezien, misschien een artikel over gelezen met een foto erbij.
Vaak kun je aan de foto ook wat dingen aflezen; genre, land van afkomst, plaats in tijd.
(En heel soms is degene die de foto plaatst zo dom om tips achter te laten in de link
)
0
handsome_devil
geplaatst: 4 februari 2008, 23:01 uur
ok het zal wel
ik kijk er soms wel eens even, en na de tips gelezen te hebben ehb ik vaak nog geen enkel idee 
ik kijk er soms wel eens even, en na de tips gelezen te hebben ehb ik vaak nog geen enkel idee 
* denotes required fields.