Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2008, 23:05 uur
Jullie jeugdigen zullen jullie het waarschijnlijk nauwelijks kunnen voorstellen maar ooit was er een wereld zonder internet. Elke keer als de nieuwe Opscene, Oor of RifRaf uit was, spoedden wij ons naar de tijdschriftenboer, teneinde dit kleinood te bemachtigen en de bij de doorgaans zeer interessante artikelen geplaatste afbeeldingen in ons fotografisch geheugen te prenten...
En daar hebben we nu baat bij

0
handsome_devil
geplaatst: 4 februari 2008, 23:08 uur
ok, dan weet ik wat ik moet gaan doen met mn gonzo's
alle fotootjes bestuderen en zo, mss heb ik er over 20 jaar wat aan 
0
geplaatst: 4 februari 2008, 23:10 uur
0
geplaatst: 4 februari 2008, 23:13 uur
itchy schreef:
Jullie jeugdigen zullen jullie het waarschijnlijk nauwelijks kunnen voorstellen maar ooit was er een wereld zonder internet. Elke keer als de nieuwe Opscene, Oor of RifRaf uit was, spoedden wij ons naar de tijdschriftenboer, teneinde dit kleinood te bemachtigen en de bij de doorgaans zeer interessante artikelen geplaatste afbeeldingen in ons fotografisch geheugen te prenten...

(alhoewel dat fotografische geheugen van itchy wel erg ver strekt, heb ik het gevoel)
0
geplaatst: 5 februari 2008, 12:53 uur
0
geplaatst: 6 februari 2008, 12:34 uur
Ze zien er rustig uit, maar maken een aardig portie vieze rock n roll. Er staan 5 albums van deze band op MusicMeter met totaal 31 stemmen.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 22:06 uur
Zagen de Mekons er (op enig moment) zó uit ? Helemaal niet lelijk of zo.
Vind het trouwens jammer dat ze toegewreven wordt zonder 'moment of fame' geweest te zijn. Bij mij thuis in mijn beperkte setting hebben ze diverse moments of fame mogen beleven, met ''So good it hurts' maar vooral met het magistrale 'Honky Tonkin'
Onderschatte band.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 22:54 uur
sxesven schreef:
Dit zijn The Black Lips, volgens mij.
Dit zijn The Black Lips, volgens mij.
volgens mij ook
0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:30 uur
0
sxesven
geplaatst: 7 februari 2008, 09:14 uur
Verenigde Staten, jaren '80. Eén EP en één album op MuMe met in totaal 20 stemmen.
0
geplaatst: 7 februari 2008, 23:00 uur
steve albini herken ik
geen Big Black dus RAPEMEN volgens mij
geen Big Black dus RAPEMEN volgens mij
0
geplaatst: 8 februari 2008, 12:18 uur
0
geplaatst: 8 februari 2008, 13:30 uur
0
geplaatst: 10 februari 2008, 21:44 uur
Allebei fout.. het gaat hier over een Canadese artiest die (onder zijn eigen naam en een alternatieve artiestennaam in totaal) 5 albums op de site heeft, met 37 stemmen.
* denotes required fields.