MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Jullie jeugdigen zullen jullie het waarschijnlijk nauwelijks kunnen voorstellen maar ooit was er een wereld zonder internet. Elke keer als de nieuwe Opscene, Oor of RifRaf uit was, spoedden wij ons naar de tijdschriftenboer, teneinde dit kleinood te bemachtigen en de bij de doorgaans zeer interessante artikelen geplaatste afbeeldingen in ons fotografisch geheugen te prenten...
En daar hebben we nu baat bij

handsome_devil
ok, dan weet ik wat ik moet gaan doen met mn gonzo's alle fotootjes bestuderen en zo, mss heb ik er over 20 jaar wat aan

aERodynamIC schreef:
Presidents of the USA ?

(ik zag het pas later )

itchy schreef:
Jullie jeugdigen zullen jullie het waarschijnlijk nauwelijks kunnen voorstellen maar ooit was er een wereld zonder internet. Elke keer als de nieuwe Opscene, Oor of RifRaf uit was, spoedden wij ons naar de tijdschriftenboer, teneinde dit kleinood te bemachtigen en de bij de doorgaans zeer interessante artikelen geplaatste afbeeldingen in ons fotografisch geheugen te prenten...
En daar hebben we nu baat bij

(alhoewel dat fotografische geheugen van itchy wel erg ver strekt, heb ik het gevoel)

Dit moeten Sjek Sjek en de Vloeikes wel zijn.

Cosmic Psychos !!!!!!

pjh1967 schreef:
Cosmic Psychos !!!!!!

, jij mag

Ze zien er rustig uit, maar maken een aardig portie vieze rock n roll. Er staan 5 albums van deze band op MusicMeter met totaal 31 stemmen.

dix
itchy schreef:
The Mekons was goed!
Ik weet deze, maar ik zal me even inhouden

Zagen de Mekons er (op enig moment) zó uit ? Helemaal niet lelijk of zo.

Vind het trouwens jammer dat ze toegewreven wordt zonder 'moment of fame' geweest te zijn. Bij mij thuis in mijn beperkte setting hebben ze diverse moments of fame mogen beleven, met ''So good it hurts' maar vooral met het magistrale 'Honky Tonkin'

Onderschatte band.

sxesven
Dit zijn The Black Lips, volgens mij.

sxesven schreef:

volgens mij ook

sxesven schreef:

sxesven
Nouveau:

(afbeelding)

dix
engels ?

sxesven
Verenigde Staten, jaren '80. Eén EP en één album op MuMe met in totaal 20 stemmen.

steve albini herken ik

geen Big Black dus RAPEMEN volgens mij

RapemAn, Ton

sxesven
Rapeman is het inderdaad!

Bandnaam is overigens genomen van deze actieheld.

Dus toch Albini, zonder bril is hij moeilijk herkenbaar

Paalhaas schreef:
RapemAn, Ton

Omdat jij het helemAAl goed had mag jij een nieuwe verzinnen, Teun

Omdat je erop staat. Wie zijn deze vrolijke vogels?

(afbeelding)

Guitar Wolf

Hehe, ik dacht al dat jij het zou weten.

[Roel]
artiest met het strooien hoedje ?

dix
Martin Stephenson ?

Allebei fout.. het gaat hier over een Canadese artiest die (onder zijn eigen naam en een alternatieve artiestennaam in totaal) 5 albums op de site heeft, met 37 stemmen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:46 uur

geplaatst: vandaag om 16:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.