MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
sq
Lang haar, tattoos, buitenissig, tattoos... is het niet gewoon de voorman van de Chili Peppers een beetje opgemaakt?

Je zou de picture-gallery op de site van deze meneer (eh ...) eens moeten zien. Marijke Hellwegen is er niets bij

Zou het Marilyn Manson kunnen zijn? .

Marilyn Manson? Hmm, zouden hij en Madonna dan ...? Neeeeeee!!

(afbeelding)

Het is dus niet Marilyn Manson.

sq
zeker vroeger gerookt? (Altijd wat in de mond). Ik ben inmiddels wel nieuwsgierig.

Ink
djeeeees dacht even aan Justin Hawkins maar die kan het nie zijn...

ElMeroMero
Ziet-ie er op het podium ook zo raar uit ?

ElMeroMero schreef:

Ziet-ie er op het podium ook zo raar uit ?

Ja! T.z.t geef ik de site wel: kan je het zelf beoordelen
Hier al een voorproefje, samen met de Scissor Sisters:

(afbeelding)

Maar heeft iemand al enig idee?

Ik denk dat als ik dit persoon al eens had gezien dat ik dat niet zou vergeten. Dus het is denk ik iemand die ik niet ken.

Ward schreef:

Ik denk dat als ik dit persoon al eens had gezien dat ik dat niet zou vergeten. Dus het is denk ik iemand die ik niet ken.

Ik heb zo ook het vermoeden. De beroemdste drag queen die wij niet kennen zeker?

Is het Dana van Dana International?

herman schreef:

Is het Dana van Dana International?

Die was ietske knapper toch? .

het zou een actie van richard d. james kunnen zijn. of niet?

aphex twin?

Ink
zelfde he

Volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe hint...

Ru Paul misschien?

Hehe. Ik dacht net nog: "En Kiki Dee dan? Nee, da's echt een vrouw". Ik zat ook op dit gedachtenspoor, maar de trein moest al eerder halt houden. Ben benieuwd of het goed is. Als dit het niet is, heb ik geen flauw idee.

Ink schreef:

zelfde he

ja, dat bedoelde ik ook. Ik antwoorde op richard d james. Ik was even niet zeker of dat inderdaad zijn echte naam was.

Okee, de hint in de vorm van een plaatje dan maar?
Zo zag hij er uit in de jaren '80 als frontman van een band die in Nederland 2 grote hits heeft gescoord:

(afbeelding)

En excuses voor mijn late reactie aan alle nieuwsgierigen onder u allen (ik zat een paar dagen in Berlijn ).

neo
Piet Piraat?

Boy George?

herman schreef:

Boy George?

Die had echt wel wat meer hits in Nederland

En neo kan zich beter met filmsoundtracks bezig houden

ElMeroMero
Hij heeft wel wat weg van Clive Jackson, destijds de zanger van Doctor & the Medics. Maar of hij het werkelijk is, waag ik te betwijfelen.

Lijkt er inderdaad op, maar is het niet (en anno 2005 lijkt hij er zeker niet meer op ).

Adam Ant?

dutch2
Nope. De band heette Dead or Alive en het hitje You Spin me Around. Hoe de zanger heette weet ik niet en zeg ik ook niet, want ik heb geen fotoprogramma om een nieuw plaatje hier neer te kunnen zetten.

dutch2 heeft hem wel mooi goed: het is Pete Burns van Dead or Alive.

Voor de liefhebbers nog de site: http://www.deadoralive.net/

Wie komt met de volgende? (dutch2: het kan met imageshack ).

dutch2
Huh, imageshack? Mag ik deze beurt overslaan? Binnenkort komt mijn digitale loodgieter en die zal ik dan wel even aanschieten over mijn plaatjesprobleem. Maar tot die tijd...

Laten we dit topic dan niet te lang stil liggen, daar is het te leuk voor

Wie volgt?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:14 uur

geplaatst: vandaag om 08:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.