MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Nou, dat stokje neem ik graag over. Wie is dit?

(afbeelding)

dutch2
Dit maakt muziek?

Ja en wat voor muziek - hall of fame!

Country hall of fame?

(afbeelding)

Hier zien jullie in ieder wat hij speelt. Hij is inmiddels dik in de zestig trouwens.

Hij is dus lid van een band neem ik aan?

dutch2
Het zou Levon Helm van The Band kunnen zijn. Die drumt en zingt ook. En die ziet er ook niet al te fris uit.

Edit: Maar die is nog lang geen zestig.

JonnieBrasco
Aan de stand van zijn mond te zien, zou ik gokken: de drummer van Fleetwood Mac?

dutch2 schreef:

Het zou Levon Helm van The Band kunnen zijn. Die drumt en zingt ook. En die ziet er ook niet al te fris uit.

Edit: Maar die is nog lang geen zestig.

Levon Helm is 65 jaar inmiddels dutch. Maar het is 'm niet. Deze heer zat in een iets ruigere band.

JonnieBrasco schreef:

Aan de stand van zijn mond te zien, zou ik gokken: de drummer van Fleetwood Mac?

Huh? Het is hem niet iig.

dutch2
Ginger Baker.

Maar eh, ik heb nog steeds geen fotoprogramma dus wie neemt de volgende?

JonnieBrasco
Ginger Baker, oja, tuurlijk, van Cream. Legendarisch!

dutch2

(afbeelding)

Yeehaa. Met behulp van Lebowski is het gelukt. Dit is natuurlijk wel een makkie. Tenminste, voor de liefhebbers van het genre.

Zelfs voor niet-liefhebbers is deze niet moeilijk volgens mij. Maar ik laat mijn beurt even gaan, voor de broodnodige afwisseling.

Martha Stewart?

Hillary Clinton?

dutch2
Twee keer nope.

Emmylou Harris?

Nou, ik kan het niet laten: Alison Krauss. Ik ga even op zoek naar een breinkraker!

dutch2
Elton John op een van zijn betere dagen?

dutch2 schreef:

Elton John op een van zijn betere dagen?

Haha, neem van mij aan dat deze heer hier is gefotografeerd op één van zijn slechtere dagen. Hij verlaat zojuist de rechtbank...

dutch2
Peter Buck?

Nee, maar hij wel even gewelddadig zijn.

dutch2
Laatste poging voor vandaag: Van Morrisson?

Nee, is die zo gewelddadig dan?

dutch2
Ik meen zoiets begrepen te hebben. Maar goed, dat klinkt als "Ik las het in de Story bij de kapper". Dus misschien zit ik er naast.

sq
Toch een poging. Tussen de hoed en zonnebril weinig herkenbaars. Maar leeftijd en dikkere kop indachtig met combinatie geweld en rechtbank:

John Lydon?

Nee sq, ook al niet. Deze heer heeft zijn top in de jaren 80 gehad, maar is daarna - mede door zijn manische depressies - behoorlijk in het slop geraakt.

Adam Ant! (Hoe ongelooflijk ook).

Gast
geplaatst: vandaag om 09:45 uur

geplaatst: vandaag om 09:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.