MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Who's this?

zoeken in:
Corey Glover van Living Colour?

Uiteraard! Aan jou de beurt.

sorry ik moet me nog steeds een keer verdiepen in hoe ik een afbeelding moet toevoegen, heb ook niet 1,2,3 een plaatje ben ik bang, ga gerust door!

Vooruit een makkelijke dan:

(afbeelding)

En in de tussentijd zend ik je wel een pm

geeeeeeeen idee

Niet? Goh, van jou had ik anders verwacht!

Bernard Albrecht?

Hij lijkt een heel klein beetje op 3D van Massive Attack, maar het is hem niet uiteraard.

Nee, het is hem niet.
Van jou had ik overigens wel verwacht dat je het zou weten

(afbeelding)

(just a test)

Nog bedankt voor je hulp aERo, als ik nog aan de beurt ben, wie zijn dit?

Ik heb je plek intussen al ingepikt, maar wat mij betreft blijven er dan nu 2 te raden over (die van mij moet snel te raden zijn en dan kunnen we verder met die van jou en ook lebowski stond al helemaal op scherp met een nieuwe opgave).

Kleine tip: de band van deze meneer heeft onlangs een prachtige dubbelaar uitgebracht.

de leadzanger van Belle & Sebastian?

Juist..............Stuart Murdoch van Belle & Sebastian.

We kunnen door met jouw opgave.

aERodynamIC schreef:

OK, zie mijn post hierboven, enig idee?

aERodynamIC schreef:

Oh, god ja...hij kwam me al bekend voor . Sorry! De laatste keer dat ik hem zag was met langer haar..

Teenage Fanclub?

Ned's Atomic Dustbin

Inderdaad! Het is een vrij recente foto van de band. Ze schijnen weer op te treden (alleen in Engeland geloof ik). Deze foto is uit december 2004, terwijl ze in 1991/1992 hun grootste roem hadden, nou ja relatieve roem dan. Er ontbreken twee bandleden, want ze waren met z'n vijven. Het album God Fodder uit 1991 blijft in mijn ogen geniaal! Maar ik draaf teveel door. aERo, aan jou de beurt!

Bestaat er een database met bands en hun fotos? Zodat ik een beetje kan meedoen met deze quiz..

Nee, maar een tip hoe ik het aanpak: kijk gewoon naar artiesten uit de stem-lijstjes (of top 10, rotatie) van de toevoeger die iets minder bekend zijn, en zoek eens wat op op het internet. Zo ontdek je soms trouwens nog leuke dingen ook.
Bij mijn vorige oplossing kwam ik er zo achter (En ik had geluk dat hun site opende met een foto van de band).

Het lijkt een beetje op Krezip in 2011, na hun heroïne-periode

maar serieus: ik heb werkelijk geen flauw idee

aERodynamIC schreef:

Nee, maar een tip hoe ik het aanpak: kijk gewoon naar artiesten uit de stem-lijstjes (of top 10, rotatie) van de toevoeger die iets minder bekend zijn, en zoek eens wat op op het internet. Zo ontdek je soms trouwens nog leuke dingen ook.
Bij mijn vorige oplossing kwam ik er zo achter (En ik had geluk dat hun site opende met een foto van de band).

Ja, dat was m'n eerste plaatje hè. Ik dacht laat ik 's met een makkelijke beginnen! Die volgende van mij, die raad je noooooooit!Nou ja volgende, eerst maar eens eentje oplossen dan

Nou zo makkelijk was hij niet denk ik zo.

tipje van de sluier?

dutch2
Ja, nu al!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:50 uur

geplaatst: vandaag om 12:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.