Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2005, 23:19 uur
sorry ik moet me nog steeds een keer verdiepen in hoe ik een afbeelding moet toevoegen, heb ook niet 1,2,3 een plaatje ben ik bang, ga gerust door!
0
geplaatst: 3 augustus 2005, 23:24 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 19:37 uur
Hij lijkt een heel klein beetje op 3D van Massive Attack, maar het is hem niet uiteraard.
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 20:18 uur
Nee, het is hem niet.
Van jou had ik overigens wel verwacht dat je het zou weten
Van jou had ik overigens wel verwacht dat je het zou weten

0
geplaatst: 4 augustus 2005, 20:29 uur
Nog bedankt voor je hulp aERo, als ik nog aan de beurt ben, wie zijn dit?
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 20:39 uur
Ik heb je plek intussen al ingepikt, maar wat mij betreft blijven er dan nu 2 te raden over (die van mij moet snel te raden zijn en dan kunnen we verder met die van jou en ook lebowski stond al helemaal op scherp met een nieuwe opgave).
Kleine tip: de band van deze meneer heeft onlangs een prachtige dubbelaar uitgebracht.
Kleine tip: de band van deze meneer heeft onlangs een prachtige dubbelaar uitgebracht.
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 20:46 uur
Juist..............Stuart Murdoch van Belle & Sebastian.We kunnen door met jouw opgave.
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 20:50 uur
aERodynamIC schreef:
Juist..............Stuart Murdoch van Belle & Sebastian.
We kunnen door met jouw opgave.
Juist..............Stuart Murdoch van Belle & Sebastian.We kunnen door met jouw opgave.
OK, zie mijn post hierboven, enig idee?
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 20:53 uur
aERodynamIC schreef:
Juist..............Stuart Murdoch van Belle & Sebastian.
We kunnen door met jouw opgave.
Oh, god ja...hij kwam me al bekend voor
. Sorry! De laatste keer dat ik hem zag was met langer haar..
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 21:15 uur
Inderdaad! Het is een vrij recente foto van de band. Ze schijnen weer op te treden (alleen in Engeland geloof ik). Deze foto is uit december 2004, terwijl ze in 1991/1992 hun grootste roem hadden, nou ja relatieve roem dan. Er ontbreken twee bandleden, want ze waren met z'n vijven. Het album God Fodder uit 1991 blijft in mijn ogen geniaal! Maar ik draaf teveel door. aERo, aan jou de beurt!
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 21:31 uur
Bestaat er een database met bands en hun fotos? Zodat ik een beetje kan meedoen met deze quiz.. 

0
geplaatst: 4 augustus 2005, 21:37 uur
Nee, maar een tip hoe ik het aanpak: kijk gewoon naar artiesten uit de stem-lijstjes (of top 10, rotatie) van de toevoeger die iets minder bekend zijn, en zoek eens wat op op het internet. Zo ontdek je soms trouwens nog leuke dingen ook.
Bij mijn vorige oplossing kwam ik er zo achter
(En ik had geluk dat hun site opende met een foto van de band).
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 21:40 uur
Het lijkt een beetje op Krezip in 2011, na hun heroïne-periode 
maar serieus: ik heb werkelijk geen flauw idee

maar serieus: ik heb werkelijk geen flauw idee
0
geplaatst: 4 augustus 2005, 22:35 uur
aERodynamIC schreef:
Nee, maar een tip hoe ik het aanpak: kijk gewoon naar artiesten uit de stem-lijstjes (of top 10, rotatie) van de toevoeger die iets minder bekend zijn, en zoek eens wat op op het internet. Zo ontdek je soms trouwens nog leuke dingen ook.
(En ik had geluk dat hun site opende met een foto van de band).Ja, dat was m'n eerste plaatje hè. Ik dacht laat ik 's met een makkelijke beginnen! Die volgende van mij, die raad je noooooooit!Nou ja volgende, eerst maar eens eentje oplossen dan

* denotes required fields.