Muziek / Muziekgames / Who's this?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2005, 18:49 uur
Hij komt me bekend voor!!! alee zeg..ligt wss op het puntje van mijn tong.
0
geplaatst: 1 september 2005, 18:49 uur
nou.................toe dan.......................je kunt het............................. 
Jij hebt trouwens nooit op een van album van hem gestemd (zo dat is aanwijzing 1).

Jij hebt trouwens nooit op een van album van hem gestemd (zo dat is aanwijzing 1).
0
geplaatst: 1 september 2005, 20:14 uur
Mmmh, ja, dat wordt zoeken dan. Tziet er wel een erg schatje uit
.
edit: als hij wel in jouw stemlijst staat, dan ben ik maar mooi blind. Ik weet het niet meer...
. edit: als hij wel in jouw stemlijst staat, dan ben ik maar mooi blind. Ik weet het niet meer...
0
geplaatst: 1 september 2005, 20:42 uur
Als je weet wie het is mag je hem overhevelen naar Knappe artiesten!

0
geplaatst: 1 september 2005, 20:44 uur
Goed idee! Maar iemand anders gaat met de eer moeten gaan lopen...tenzij je nog een tip geeft...
0
JonnieBrasco
geplaatst: 2 september 2005, 00:00 uur
Als de bassist van Interpol zou kunnen lachen, zou het hem zo geweest kunnen zijn, zeker gezien zijn haardracht.
0
geplaatst: 2 september 2005, 00:02 uur
Blijkbaar lacht die echt nooitt, want inderdaad: die is het ook niet.
0
geplaatst: 4 september 2005, 19:36 uur
En om dit wat vlot te trekken een hint: deze meneer zal het onder water prima uithouden (makkelijker kan ik het niet meer maken
).
).
0
geplaatst: 5 september 2005, 17:52 uur
Volgens mij gaat niemand het raden. Nochtans ik heb deze foto al eens gezien, maar ik kan het maar niet raden.
0
geplaatst: 5 september 2005, 18:02 uur
Bloompje schreef:
Volgens mij gaat niemand het raden. Nochtans ik heb deze foto al eens gezien, maar ik kan het maar niet raden.
Dan geef je wel heel snel op
En de hint is behoorlijk groot hoor.Maar ja die nieuwsgierigheid he

0
geplaatst: 5 september 2005, 18:12 uur
Maakt hij deel uit van een band? Of is hij solo? En gebruikt hij zijn eigen naam?
0
geplaatst: 5 september 2005, 18:14 uur
Heeft hij onlangs een cd uitgebracht (in 2005) of is het al een paar jaar geleden?
0
geplaatst: 5 september 2005, 18:19 uur
Zijn laatste (en 2e) is uit 2003.
En daar mogen jullie het voorlopig mee doen.
En daar mogen jullie het voorlopig mee doen.
0
geplaatst: 5 september 2005, 19:51 uur
aERodynamIC schreef:
En om dit wat vlot te trekken een hint: deze meneer zal het onder water prima uithouden (makkelijker kan ik het niet meer maken
).
).Je cryptische omschrijving brengt mij bij Aqualung...
0
geplaatst: 5 september 2005, 19:53 uur
Zie je wel, het valt allemaal wel mee: lebowski.......u mag weer -knip- 

0
geplaatst: 5 september 2005, 20:52 uur
Het is zelfs geen man, Paalhaas
Andre heeft het goed. Wel heel snel...* denotes required fields.