Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2010, 18:50 uur
okay, daar gaan we dan 
Het principe is;
1. Iedereen geeft aan of hij of zij mee wil doen of niet, zo ja; zet je naam gewoon neer. Als je niet mee wil doen betekent dat niet dat je niet mag stemmen, maar dan mag je alleen je favoriete Tracks niet aangeven.
2. Zodra we het aantal mensen hebben die meedoen, delen we dit aantal door 256 of 128 (Ik denk 256) om te kijken hoeveel favoriete tracks iedereen moet aangeven. Dan post je al je favoriete hip-hop tracks hier. Zet je naam wel even achter elke track die van jou is.
3. Al deze tracks worden door elkaar gehusseld, en daar wordt een K.O. van gemaakt.
Edit: geef ook wat extra tracks aan, voor het geval dat iemand anders eenzelfde track heeft als jij.

Het principe is;
1. Iedereen geeft aan of hij of zij mee wil doen of niet, zo ja; zet je naam gewoon neer. Als je niet mee wil doen betekent dat niet dat je niet mag stemmen, maar dan mag je alleen je favoriete Tracks niet aangeven.
2. Zodra we het aantal mensen hebben die meedoen, delen we dit aantal door 256 of 128 (Ik denk 256) om te kijken hoeveel favoriete tracks iedereen moet aangeven. Dan post je al je favoriete hip-hop tracks hier. Zet je naam wel even achter elke track die van jou is.
3. Al deze tracks worden door elkaar gehusseld, en daar wordt een K.O. van gemaakt.
Edit: geef ook wat extra tracks aan, voor het geval dat iemand anders eenzelfde track heeft als jij.
0
geplaatst: 6 september 2010, 18:55 uur
Ik doe graag mee, kan ik wat nieuwe hiphop ontdekken. Even een beter idee: (Zo doen we het ook bij Favoriete Nummers KO) 25 users die 10 nummers geven, één die er 6 geeft.
0
geplaatst: 6 september 2010, 18:57 uur
maakt niet uit, als dat jouw favorieten zijn, dan post je dat gewoon. Maar dan moet R&P wel wat nieuwe liedjes gaan zoeken 

0
geplaatst: 6 september 2010, 18:59 uur
Ik post anders de 6 nummers wel, ik ken nog niet zoveel hiphop. Zal ik ze even posten of doe je het liever op jouw manier?
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:01 uur
dat is niet zo handig, want dan moet iemand anders jou aanvullen en kan ie niet zo gauw zijn volledige lijst aangeven.
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:07 uur
Maak dan eerst een lijstje met namen.
pqt
hoi123
toris
MAS
Even kopieren, plakken en je naam er bij zetten als je mee doet.
Kijk eerst hoe veel animo er is dan kunnen jullie daarna kijken naar hoe de K.O. er precies uit ziet.
pqt
hoi123
toris
MAS
Even kopieren, plakken en je naam er bij zetten als je mee doet.
Kijk eerst hoe veel animo er is dan kunnen jullie daarna kijken naar hoe de K.O. er precies uit ziet.
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:09 uur
zodra iedereen die meedoet zn naam heeft aangegeven, kijken we hoeveel liedjes iedereen moet aangeven. Als dat aantal teveel voor jou is, doe je gewoon niet mee en stem je alleen maar

0
Lukk0
geplaatst: 6 september 2010, 19:11 uur
hoi123
Lukk0
MAS
pqt
toris
Ik doe ook mee, hip-hop is hard op weg één van mijn favoriete genres te worden.
Lukk0
MAS
pqt
toris
Ik doe ook mee, hip-hop is hard op weg één van mijn favoriete genres te worden.
0
P-DawG
geplaatst: 6 september 2010, 19:18 uur
Lukk0 schreef:
hip-hop is hard op weg één van mijn favoriete genres te worden.
hip-hop is hard op weg één van mijn favoriete genres te worden.

hoi123
Lukk0
MAS
pqt
toris
fabblwaps
P-DawG
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:19 uur
Zoals ik al liet doorschemeren sla ik deze over (af en toe zal ik wellicht nog wel stemme), vind zulke K.O.'s na al die jaren voorspelbaar worden met steeds dezelfde nummers/albums/artiesten; laat dit maar een soort K.O. worden voor mensen die hiphop willen ontdekken, of die er nog wel behoefte aan hebben. In wens u allen veel plezier.
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:21 uur
Ik heb er nog nooit aan mee gedaan al is er inderdaad een kans dat de winnaar een bekende klassieker wordt die iedereen kent zoals Protect Ya Neck of Shook Ones pt. 2.
0
P-DawG
geplaatst: 6 september 2010, 19:27 uur
Misschien is het daarom een beter idee om iedereens favoriete tracks van na 2000 in te laten sturen. Misschien komt er dan een meer verrassende uitslag.
Bon?
Bon?
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:36 uur
Ik heb sowieso niks met Old Skool, maar er zijn wel aardig wat liedjes die wel in mijn smaak liggen net onder de 2000. Maar mij zie je dus niet snel stemmen voor een liedje van 1995.
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:44 uur
Als ik meedoe, is het juist vooral vanwege nummer voor 1995. Hip-hop van na die periode ken ik slechts via HHAvdW of tips van andere MuMe-users.
0
P-DawG
geplaatst: 6 september 2010, 19:46 uur
principal2000 schreef:
Als ik meedoe, is het juist vooral vanwege nummer voor 1995. Hip-hop van na die periode ken ik slechts via HHAvdW of tips van andere MuMe-users.
Dan is dit een mooie gelegenheid om meer Hip-Hop te leren kennen van na die periode. Zeg nou zelf, het is toch heel voorspelbaar welke nummers ver gaan komen?Als ik meedoe, is het juist vooral vanwege nummer voor 1995. Hip-hop van na die periode ken ik slechts via HHAvdW of tips van andere MuMe-users.
0
toris
geplaatst: 6 september 2010, 19:49 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Zoals ik al liet doorschemeren sla ik deze over (af en toe zal ik wellicht nog wel stemme), vind zulke K.O.'s na al die jaren voorspelbaar worden met steeds dezelfde nummers/albums/artiesten; laat dit maar een soort K.O. worden voor mensen die hiphop willen ontdekken, of die er nog wel behoefte aan hebben. In wens u allen veel plezier.
Lever je zelfs niet een paar nummers in?
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:53 uur
P-DawG schreef:
Dan is dit een mooie gelegenheid om meer Hip-Hop te leren kennen van na die periode. Zeg nou zelf, het is toch heel voorspelbaar welke nummers ver gaan komen?
Dan is dit een mooie gelegenheid om meer Hip-Hop te leren kennen van na die periode. Zeg nou zelf, het is toch heel voorspelbaar welke nummers ver gaan komen?
Mijn muzieksmaak ligt niet meer enkel bij hip-hop. Ik hoor via het genoemde topic geregeld nieuwere albums uit het genre en ben meestal niet echt onder de indruk. Ik denk wel dat de Mobb Deep's, Wu's, Pac's, Biggie's, Atmo's etc. relatief hoog zullen scoren, dus misschien moet ik het topic maar af en toe checken en kijken of ik genoeg ken om mee te doen aan een battle.
0
geplaatst: 6 september 2010, 19:57 uur
Lijkt mij dat er gewoon links bij de nummers geplaatst worden.
0
geplaatst: 6 september 2010, 20:15 uur
toris schreef:
Nee, maar de nummers die ik zou plaatsen kunnen ook zo door iemand anders worden geplaatst.(quote)
Lever je zelfs niet een paar nummers in?
0
Benno
geplaatst: 6 september 2010, 20:17 uur
hoi123
Lukk0
MAS
pqt
toris
fabblwaps
P-DawG
Timmie
Benno
Misschien dat mijn gebrekkige kennis van hip-hop kan zorgen voor een verrassing
Lukk0
MAS
pqt
toris
fabblwaps
P-DawG
Timmie
Benno
Misschien dat mijn gebrekkige kennis van hip-hop kan zorgen voor een verrassing

0
P-DawG
geplaatst: 6 september 2010, 20:41 uur
principal2000 schreef:
Mijn muzieksmaak ligt niet meer enkel bij hip-hop.
Zo hé, wat ruig ! (...) #jebentvastdeenige. (quote)
Mijn muzieksmaak ligt niet meer enkel bij hip-hop.

principal2000 schreef:
Ik hoor via het genoemde topic geregeld nieuwere albums uit het genre en ben meestal niet echt onder de indruk. Ik denk wel dat de Mobb Deep's, Wu's, Pac's, Biggie's, Atmo's etc. relatief hoog zullen scoren, dus misschien moet ik het topic maar af en toe checken en kijken of ik genoeg ken om mee te doen aan een battle.
Ik hoor via het genoemde topic geregeld nieuwere albums uit het genre en ben meestal niet echt onder de indruk. Ik denk wel dat de Mobb Deep's, Wu's, Pac's, Biggie's, Atmo's etc. relatief hoog zullen scoren, dus misschien moet ik het topic maar af en toe checken en kijken of ik genoeg ken om mee te doen aan een battle.
Het gaat niet om jou alleen. No offence. Maar als het grootste gedeelte van de deelnemers dit een goed idee vind lijkt mij het niet meer dan logisch om het zo te doen. Toch? Ik denk overigens dat de kwaliteit van de tracks behoorlijk hoog zal liggen en als je er ook maar 1 nieuwe artiest mee ontdekt is het toch al mooi?

Overigens denk ik dat het een goed idee is om elke deelnemer 2 x 10 (of in ieder geval 2 lijstjes) met tracks te laten sturen. Zodat je voor elke track een vervangende hebt in het geval dat deze al door iemand anders is opgegeven. Mocht het dan alsnog niet uitkomen kan het altijd geregeld worden via PM.
* denotes required fields.