MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:
Mb.
Ik heb zelf niet de behoefte om mijn favoriete nummers af te zetten tegen die van andere, maar ik zal wel stemmen in het topic.

pqt
ik mis Kos en Stapler

P-DawG
pqt schreef:
nee, er zijn genoeg liedjes (in mijn ogen) na 2000 die old skool liedjes wegvagen.
In jou ogen.

Mja, het maakt mij verder niet zoveel uit eigenlijk. Alhoewel, het maakt het natuurlijk wel een heel stuk lastiger om een top 10 te maken. Ik ben alleen wel serieus in staat om simpelweg heel Illmatic (inderdaad ja), van The Genesis tot It Ain't Hard to Tell, op te geven.

pqt
we weten nog niet of het een top 10 is he, 256 : (op dit moment) 17 = 15 + extra tracks. En als er nog veel meer mensen bijkomen doen we zelfs 512 tracks in totaal.

hoi123
Lukk0
MAS
pqt
toris
fabblwaps
P-DawG
Timmie
Benno
Dwejkk_
catdog
JLjuju
FightForMore
Rhythm & Poetry (samen met Wim)
kemm
Bedorvenkebab
Colucci_Era
Jorge-E
Arrie

P-DawG
pqt schreef:
we weten nog niet of het een top 10 is he, 256 : (op dit moment) 17 = 15 + extra tracks. En als er nog veel meer mensen bijkomen doen we zelfs 512 tracks in totaal.
Oké sheriff. Ik denk alleen dat je wel wat meer extra tracks zal moeten meegeven aangezien de kans groot is dat veel mensen meerdere classics zullen gaan opgeven die anderen ook willen plaatsen.

MAS
pqt schreef:
nee, er zijn genoeg liedjes (in mijn ogen) na 2000 die old skool liedjes wegvagen.

Kunnen we niet gewoon na 2000 doen? Voor mij zijn er namelijk heel veel oldschool tracks die nieuwe nummers wegvagen. Het is toch leuk om eens verder te kijken dan de klassiekers? Anders moet ik heel Midnight Marauders op gaan geven.

Kos
hoi123
Lukk0
MAS
pqt
toris
fabblwaps
P-DawG
Timmie
Benno
Dwejkk_
catdog
JLjuju
FightForMore
Rhythm & Poetry (samen met Wim)
kemm
Bedorvenkebab
Colucci_Era
Jorge-E
Arrie
Kos

.

Kos
Wacht even.... na 2000? wat is dat nou weer voor onzin .

MAS
Omdat anders waarschijnlijk een bekende klassieker gaat winnen.

MAS
Dat wordt een beetje saai en voorspelbaar. We kunnen ook 2 K.O.s doen...

Kos schreef:
Zie je, ik had gelijk m.b.t. 90's hiphop/00's hiphop .

Shook Ones, Protect Je Nek zijn ook gewoon overpowered. Je kan ook na 1997 zeggen, alleen 2000 lijkt me handiger.

2000 lijkt me ook handiger. Goed idee.

Kos
Noem het topic dan op zn minst Favoriete Hip-Hop track van na 2000...

En ik vind het nog steeds belachelijk er zo'n restrictie op te zetten.

Du libi is een bitch.

pqt
als mensen het zo graag willen doen we t wel, a denkik ook dat er dan mensen weggaan. ik zit nu op mobiel op school dus zal niet snel antwoorden

pqt schreef:
ik zit nu op mobiel op school

Dat mag helemaal niet!

panjoe (moderator)

Alle nummers zijn denk ik wel op Youtube te vinden.

En pqt, heb je een beetje een stevige telefoon?

Kos schreef:

Inderdaad, waar slaat dat dan nou weer op .
Doe gewoon je favo hip-hop tracks, klaar, niks alleen na 2000.

Boehoehoe. Doen we eerst beste hiphoptracks van na 2000, daarna de beste tracks van voor 2000. Uiteindelijk: beste 16 van de ene tegen de beste 16 van de andere. Dat wordt dan de grote finale. Duurt het topic meteen een stuk langer.

Ja ja, ik ben een genie. Ik weet het.

Benno
En meer nomineren, hoera!

Of alles van voor 1989, 1990-1999 en 2000 en later. Of is dat te veel van het goede?

Mb.
En als we na 2000 doen komen we zeker niet op iets voorspelbaars terecht in de richting van Madvillian, Atmosphere of Cunninlynguists?

Mb. als je toch niks anders kunt dan zeuren, en volgens mij kun je niet anders, ga dan gewoon weg uit dit topic. Zit echt niemand op te wachten.

@Dwejkk_ zou kunnen, hoewel ik denk dat alles van voor 1989 niet heel populair is (te weinig users hebben kennis gemaakt met die periode. Toch zou het wel mogelijk moeten zijn, met 64 nummers (bijvoorbeeld) kun je ook al een k.o. starten.

MAS
Best een vet idee eigenlijk. Voor 89 wordt misschien wel een beetje moeilijk maar een K.O. met 64 of 128 nummers moet lukken.

Mb.
Rhythm & Poetry schreef:
Mb. als je toch niks anders kunt dan zeuren, en volgens mij kun je niet anders, ga dan gewoon weg uit dit topic. Zit echt niemand op te wachten.

@Dwejkk_ zou kunnen, hoewel ik denk dat alles van voor 1989 niet heel populair is (te weinig users hebben kennis gemaakt met die periode. Toch zou het wel mogelijk moeten zijn, met 64 nummers (bijvoorbeeld) kun je ook al een k.o. starten.

Het is eerder gewoon een scherpe opmerking. Men vreest dat met nummers uit de jaren 90' er een te voorspelbaar resultaat uit voort komt, maar ik denk dat je ditzelfde krijgt met na 2000. Ik vind dat niet erg hoor. Ik geef het enkel aan met een sarcastische opmerking. Jammer dat je het (weer) verkeerd opvat.

Jij bent ook echt altijd chagrijnig hè?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:32 uur

geplaatst: vandaag om 00:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.