MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Hip-Hop Track K.O.

zoeken in:
chrisc10
2. Atmosphere - Freefallin (MAS) vs. Freeway & Jake One - Know What I Mean (panjoe)

2-1

MAS
2. Atmosphere - Freefallin (MAS) vs. Freeway & Jake One - Know What I Mean (panjoe)

3-1

3-2

toris

3-3

pqt
3-4 maar wel moeilijk

Know What I mean is zoveel origineler dan die zoveelste easy listening plaat van Atmosphere...

Toch vind ik het niet de beste track van Freeway & Jake One. Nog beter zijn imo; Microphone Killa, Throw Your Hands Up, Follow My Moves en One Thing. Daarna komen Know What I Mean en Sho' Nuff.

Throw Your Hands Up had ik liever gezien. Maarja, die verloor van Sterrenstof .

Sterrenstof is ook dope.

, maar Throw Your Hands Up vind ik doper .

Ik ook. Maar als ik nummers nomineer dan komen ze nooit ver omdat de users hier mij haten.

pqt
The Product is beste

Die is ook zeer aardig. Freeway & Jake One zijn dan ook echte bazen.

Voor mensen zich gaan bedenken, vlug de volgende battle:

3. Celph Titled & Buckwild - The Deal Maker (Colucci_Era) vs. Gorillaz - Superfast Jellyfish ft. Gruff Rhys & De La Soul (panjoe)

1-0 (nauwelijks verdiende kwartfinale, twee redelijke nummers: niet meer, niet minder)

3. Celph Titled & Buckwild - The Deal Maker (Colucci_Era) vs. Gorillaz - Superfast Jellyfish ft. Gruff Rhys & De La Soul (panjoe)

2-0

3-0

panjoe (moderator)

3-1

Celph Titled & Buckwild zijn door.

4. Shad - Yaa I Get It (P-DawG) vs. The Roots - Right On ft. Joanna Newsom & STS (panjoe)

1-0

panjoe (moderator)
4. Shad - Yaa I Get It (P-DawG) vs. The Roots - Right On ft. Joanna Newsom & STS (panjoe)

1-1 wat een track is het ook

toris

2-1

chrisc10

4-2

MAS

4-3

Shad is door. Ik ga zo loten voor de halve finale.

Halve finale:

1. Freeway & Jake One - Know What I Mean (panjoe) vs. Celph Titled & Buckwild - The Deal Maker (Colucci_Era)

2. Shad - Yaa I Get It (P-DawG) vs. Atmosphere - Scalp (P-DawG)

Tot de 6, 1 verschil.

1. Freeway & Jake One - Know What I Mean (panjoe) vs. Celph Titled & Buckwild - The Deal Maker (Colucci_Era)

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.