MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Clipmeter

zoeken in:
Ik ga voor een 7,5.

Trouwens, ik ben te lui om nou alle videos met minder dan 10 stemmen te vervangen, maar voortaan moet een clip wel echt meer dan 10 stemmen hebben voordat hij de top of flop in mag. Anders krijg je gewoon geen betrouwbaar resultaat.

Wat een onzin. Of een clip nou 8 of 10 stemmen krijgt, wat maakt het uit? Bovendien halen de meeste clips hier geen 10 stemmen (zelfs een bekende als Teardrop niet), dus je gaat of reclame maken voor dit topic of de regel is wat mij betreft waardeloos.

Ik vind 9 stemmen geen probleem. Maar als ik 9 stemmen instel als grens, zijn er weer mensen die gaan zeuren dat er 8 stemmen moeten zijn. En als ik 8 stemmen instel, zijn er weer mensen die zeuren dat er 7 stemmen moeten zijn. En als ik 7 stemmen instel, zijn er weer mensen die zeuren dat er 6 stemmen moeten zijn. En als ik 6 stemmen instel, zijn er weer mensen die zeuren dat er 5 stemmen moeten zijn. En als ik 5 stemmen instel, zijn er weer mensen die zeuren dat ik 4 stemmen moet instellen. En als ik 4 stemmen instel, zijn er weer mensen die zeuren dat ik 3 stemmen moet instellen. En als ik 3 stemmen instel, zijn er weer mensen die zeuren dat ik 2 stemmen moet instellen. En als ik 2 stemmen instel, zijn er weer mensen die zeuren dat ik 1 stem moet instellen. En als ik 1 stem instel, zijn er weer mensen die zeuren dat ik 0 stemmen moet instellen. En 0 stemmen is aan de lage kant.

Maar ik zal wel even reclame maken.

Ik vind dat 1 stem al erg relevant is, met name als die van mij is.

Junior Senior is wel plezant. Gelukkig kende ik het clipje al (die douchebags op YouTube altijd).

6

8

Meest epische clip die ik ken:
M.I.A, Born Free on Vimeo

Over een uurtje kan je hem voordragen, als iemand je niet voor is.

8,5 voor junior senior

9 stemmen, dus is het gemiddelde niet relevant, schelden op hoi kan via de PM.

Ik stel voor dat we nu op de clip van GP gaan stemmen.

7

Oké, hierbij zijn 9 stemmen ook relevant. 8 stemmen niet. Nou blij?

Irrelevant maar toch

6.75

M.I.A.:
De muziek staat eerder in dienst van het beeld dan andersom (zoals je bij een clip verwacht). Dat neemt natuurlijk niet weg dat het fantastisch gedaan is! Op alle vlakken!

8,5

M.I.A krijgt een 7.

Waarom wachten we niet gewoon tot er 10 stemmen zijn? En als er nog meer dan 10 stemmen worden gegeven in 24-uur is dat ook goed, toch?

M.I.A. krijgt een 6.

Maar als er geen 10 stemmen komen?

Is vijf stemmen al niet voldoende voor een top 10? Daarmee zouden alle clips die nu al gepost zijn mogen meegeteld worden én houdt de echt irrelevante gemiddeldes van 1, 2, 3 of 4 stemmers eruit.

Ik post maar een nieuwe..

Mijn leger clowns gaat die bejaarden van die eerste positie afstoten!

BAM!

Clowns
Boze clowns

Het camerawerk van die clip vond en vind ik zo slecht.

4

Het is die droevige clown op het einde die het 'm doet.
7,5

Fok jouw clowns!

1.

[Niet de computer mollen, straks het echte cijfer.

Oké, een 7,5. Leuke clip en leuk idee, al is het camerawerk aan de slechte kant.

7,5 Slechte camera is wel een beetje de charme van het clipje.

Waarom slecht camerawerk? Dit is exact hoe El-P het had moeten doen! Dit heeft een veel grotere authenticiteit en maakt de beelden smeriger, gruwelijker, harder. Uitstekend! In de eerste plaats het camerawerk.

8

Ik geef 'm een 8.5.

Omdat de clowns helden zijn, vooral die met dat groene haar, wat kan die angstaanjagend kijken zeg.. Dat de camerabeelden slecht blijken te zijn kan ik me totaal niet in vinden. 't Is toch juist een gevecht, had je dan een stille camerapositie van een afstandje of 50 willen hebben zodat je alles makkelijker kon zien? Dit geeft juist dat kleine beetje extra ruige wat dit filmpje zo goed maakt. De manier waarop die clown rond 2.26 naar buiten komt lopen en de camerapositie rond dat stukje van 2.48 is toch prima op camera vastgelegd?

En dan die jochie's op die schommel, en een ontploffende auto aan het einde, wat wil je nog meer?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:16 uur

geplaatst: vandaag om 14:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.