Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of 2004 !
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2010, 10:18 uur
Opmerkelijk dat sommige users de 2 nummers van Kelis (meestal achter elkaar) plaatsen en anderen geen enkel (ik ben daar een uitzondering).
Het valt mij ook op dat "&" en "featuring" vaak voorkomen in de namen van de uitvoerders, een toenemende trend bij de hits van de jaren '00.
Het valt mij ook op dat "&" en "featuring" vaak voorkomen in de namen van de uitvoerders, een toenemende trend bij de hits van de jaren '00.
0
geplaatst: 20 november 2010, 11:38 uur
LucM schreef:
Dat klopt.
Anderzijds ... ik heb de featuring artiest in het verleden nooit vermeld.
Enkel bij duetten (als er dus & stond) noemde ik beide artiesten.
0
geplaatst: 20 november 2010, 11:45 uur
Wat een teleurstellend jaar, ik vind eigenlijk alleen m'n nummer 1 een erg leuk nummer en daarna zakt het al in rap tempo af naar middelmaat tot nog erger.
1. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
2. Evanescence - My Immortal
3. Alicia Keys - If I Ain't Got You
4. Hoobastank - The Reason
5. Aventura - Obsession
6. O-Zone - Dragostea din teï
7. Maroon5 - This Love
8. Destiny's Child - Lose My Breath
9. Natasha Bedingfield - These Words
10. Eric Prydz - Call on Me
1. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
2. Evanescence - My Immortal
4. Hoobastank - The Reason
5. Aventura - Obsession
6. O-Zone - Dragostea din teï
7. Maroon5 - This Love
8. Destiny's Child - Lose My Breath
9. Natasha Bedingfield - These Words
10. Eric Prydz - Call on Me
0
geplaatst: 20 november 2010, 11:56 uur
1.Maroon5 - This Love
2. Usher featuring Lil' John & Ludacris - Yeah
3. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
4. Evanescence - My Immortal
5. O-Zone - Dragostea din teï
6. 3 Doors Down - Here Without You
7.Alicia Keys - If I Ain't Got You
8.Natasha Bedingfield - These Words
9. OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
10. Destiny's Child - Lose My Breath
Toch wel een zwak jaar, mijn top 5 vind ik goed tot zeer goed maar de rest van de liedjes is echt van de middelmaat. Jammer dat Superstar van Jamelia al is afgevallen, goede herinneringen aan dat nummer.
3. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
4. Evanescence - My Immortal
5. O-Zone - Dragostea din teï
7.Alicia Keys - If I Ain't Got You
9. OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
10. Destiny's Child - Lose My Breath
Toch wel een zwak jaar, mijn top 5 vind ik goed tot zeer goed maar de rest van de liedjes is echt van de middelmaat. Jammer dat Superstar van Jamelia al is afgevallen, goede herinneringen aan dat nummer.
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:09 uur
Zeer zwak jaar, waarin een vrolijke zomerhit zomaar de beste kan worden, en waarin een liedje dat ik nooit eerder had gehoord, Sadness van Stash, direct op de derde plaats gezet kan worden. Laat ik er maar vanuit gaan dat het vanaf hier alleen maar beter kan worden...
1. O-Zone - Dragostea din teï
2. Maroon5 - This Love
3. Stash - Sadness
4. Michael Andrews featuring Gary Jules - Mad World
5. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
6. Natasha Bedingfield - These Words
7. Alicia Keys - If I Ain't Got You
8. Aventura - Obsession
9. Hoobastank - The Reason
10. 3 Doors Down - Here Without You
1. O-Zone - Dragostea din teï
2. Maroon5 - This Love
3. Stash - Sadness
7. Alicia Keys - If I Ain't Got You
8. Aventura - Obsession
9. Hoobastank - The Reason
10. 3 Doors Down - Here Without You
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:27 uur
Ik ben het met de andere users eens dat 2004 een zwak jaar is maar ik had er ook niet veel van verwacht (en ik heb toch 10 behoorlijke tot uitstekende nummers kunnen selecteren voor mijn top-10).
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:37 uur
1. Evanescence - My Immortal
2.Stash - Sadness
Wordt heftig onderschat
3.Michael Andrews featuring Gary Jules - Mad World
4.Alicia Keys - If I Ain't Got You
5. Maroon5 - This Love
7.No Doubt - It's my life
9.Eric Prydz - Call on Me
10. Nelly Furtado - Powerless
Uit gebrek aan leuke andere platen.
2.Stash - Sadness
Wordt heftig onderschat
3.Michael Andrews featuring Gary Jules - Mad World
4.Alicia Keys - If I Ain't Got You
5. Maroon5 - This Love
7.No Doubt - It's my life
9.Eric Prydz - Call on Me
10. Nelly Furtado - Powerless
Uit gebrek aan leuke andere platen.
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:42 uur
Scorpion_21 schreef:
2.Stash - Sadness
Wordt heftig onderschat
2.Stash - Sadness
Wordt heftig onderschat
Mee eens, dat nummer vergt misschien meerdere luisterbeurten maar is een (zeldzame) parel in de lijst.
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:44 uur
1. Alicia Keys - If I Ain't Got You
3. OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
4. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
5. Kelis - Milkshake
6. Freestylers - Push Up
7. Michael Andrews featuring Gary Jules - Mad World
8. Natasha Bedingfield - These Words
9. Maroon5 - This Love
10. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
4. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
5. Kelis - Milkshake
6. Freestylers - Push Up
9. Maroon5 - This Love
10. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:46 uur
1. Maroon5 - This Love
2. No Doubt - It's my life
3. O-Zone - Dragostea din teï
7. Hoobastank - The Reason
8. Eric Prydz - Call on Me
9. 3 Doors Down - Here Without You
10. Freestylers - Push Up
2. No Doubt - It's my life
3. O-Zone - Dragostea din teï
7. Hoobastank - The Reason
9. 3 Doors Down - Here Without You
0
musiq48
geplaatst: 20 november 2010, 13:45 uur
2. Hoobastank - The Reason
4. O-Zone - Dragostea din teï
5. 3 Doors Down - Here Without You
6. Stash - Sadness
7. Maroon5 - This Love
8. Kelis - Trick me
9. No Doubt - It's my life
2. Hoobastank - The Reason
4. O-Zone - Dragostea din teï
5. 3 Doors Down - Here Without You
6. Stash - Sadness
7. Maroon5 - This Love
8. Kelis - Trick me
9. No Doubt - It's my life
0
geplaatst: 20 november 2010, 14:11 uur
01. OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
02. Alicia Keys - If I Ain't Got You
03. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
04. Kelis - Milkshake
05. Usher featuring Lil' John & Ludacris - Yeah
06. Evanescence - My Immortal
07. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
08. Destiny's Child - Lose My Breath
09. Eric Prydz - Call on Me
02. Alicia Keys - If I Ain't Got You
03. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
04. Kelis - Milkshake
06. Evanescence - My Immortal
07. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
09. Eric Prydz - Call on Me
0
geplaatst: 20 november 2010, 15:39 uur
LucM schreef:
Ik ben het met de andere users eens dat 2004 een zwak jaar is maar ik had er ook niet veel van verwacht (en ik heb toch 10 behoorlijke tot uitstekende nummers kunnen selecteren voor mijn top-10).
Ik ben het niet eens met de andere users.
Ik vind 2004 kleurrijker dan 2003 met al zijn idolen.
Misschien wel mijn favoriete nillies jaar na 2007.
Maar het is wel lastig om een top 10 te maken aangezien
de helft van mijn oorspronkelijke kandidaten al is weggestemd.
Heel jammer dat K-Maro er uit is.
Dat de No Doubt cover van It's My Life en Eric Prydz de finale hebben gehaald vind ik zum kotsen.
01. Stash - Sadness
In naam van alle onderschatte belpop juweeltjes.
02. O-Zone - Dragostea din teï
Zoals een hit hoort te zijn. Mocht je de score van Haiducii's versie
er in Vlaanderen bij op tellen dan was dit zonder twijfel de grootste hit van 2004.
03. Aventura - Obsession
Ik kan maar niet genoeg krijgen van die snelle gitaar.
04. Freestylers - Push Up
Prince op speed.
Een nummer met punch.
06. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
Zwoele R&B ballad en fris genoeg, geen geslijm zoals wel vaker het geval is.
07. Maroon5 - This Love
Heerlijk rake nillies pop uit de States.
Vanaf hier had ik liever drie andere nummers gekozen.
09. Kelis - Trick me
Lekkere pophit en ik volg LucM wat het verzuurde Milkshake betreft.
10. Michael Andrews featuring Gary Jules - Mad World
Sfeervolle cover van een uitstekend Tears For Fears nummer.
Ik mis dus vooral K-Maro, maar ook Anastacia, Nadiya, Ruslana en Xandee.
0
geplaatst: 20 november 2010, 16:31 uur
- Mooie ballad van Evanescence. Ik heb er ook bijzondere herinneringen aan; in 2004 overleed de pa van een vriend van mij en zijn zus zong dit nummer op de begrafenis, bijzonder emotioneel moment.
2. O-Zone - Dragostea din teï
- Hier heb ik ook herinneringen aan, maar dan positieve. In 2004 haalde in mijn eindexamen en dit nummer is de soundtrack van een lange, mooie, zorgeloze zomer. Het heeft ook alles van een goede zomerhit: exotisch, catchy en flink fout.
3. Aventura - Obsession
- Ook een fijne zomerhit, wie kan er nou stil blijven staan bij dat heerlijke gitaarritme. Overigens kan de zanger zo meedoen aan het WK al zingend glad kijken...
4. Stash - Sadness
- Aardig rocknummer, dat ik nog niet kende voor dit topic. Zang doet me een beetje denken aan David Gray.
5. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
- Ik houd totaal niet van gladde R&B en dit nummer vond ik vroeger ook verschrikkelijk. Bij terugbeluistering nu vind ik het toch vrij aardig, vooral de combinatie van de beat met de sample van Enya's Boadicea werkt goed.
6. Kelis - Milkshake
- Kelis maakt prima popmuziek, er zit pit in en het klinkt iig niet leeg. Itt velen vind ik deze iets beter dan Trick Me.
- In eerste instantie niet opgenomen, maar bij herziening toch wel aardig nummer, al neigt het wel behoorlijk naar saaiheid. In principe een goed uitgewerkte cover, want het origineel vind ik verschrikkelijk.
- Dit vond ik destijds vreselijk, maar inmiddels kan ik het wel waarderen, ook al is het überplat.
9. Freestylers - Push Up
- Deze vond ik destijds weer goed, maar heeft idd de tand des tijds niet zo goed doorstaan.
10. Kelis - Trick me
- Zie 6.
Qua No Doubt ben ik zeker met je eens, dat nummer heeft echt een aan martelwerktuigpotentieel grenzende wanstaltigheid
Voor de rest vind ik 2004 wel aardig, beter dan 2003 iig, van de finale vind ik, naast No Doubt, alleen Usher en Maroon 5 verschrikkelijk.
- Mooie ballad van Evanescence. Ik heb er ook bijzondere herinneringen aan; in 2004 overleed de pa van een vriend van mij en zijn zus zong dit nummer op de begrafenis, bijzonder emotioneel moment.
- Hier heb ik ook herinneringen aan, maar dan positieve. In 2004 haalde in mijn eindexamen en dit nummer is de soundtrack van een lange, mooie, zorgeloze zomer. Het heeft ook alles van een goede zomerhit: exotisch, catchy en flink fout.
3. Aventura - Obsession
- Ook een fijne zomerhit, wie kan er nou stil blijven staan bij dat heerlijke gitaarritme. Overigens kan de zanger zo meedoen aan het WK al zingend glad kijken...
4. Stash - Sadness
- Aardig rocknummer, dat ik nog niet kende voor dit topic. Zang doet me een beetje denken aan David Gray.
5. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
- Ik houd totaal niet van gladde R&B en dit nummer vond ik vroeger ook verschrikkelijk. Bij terugbeluistering nu vind ik het toch vrij aardig, vooral de combinatie van de beat met de sample van Enya's Boadicea werkt goed.
6. Kelis - Milkshake
- Kelis maakt prima popmuziek, er zit pit in en het klinkt iig niet leeg. Itt velen vind ik deze iets beter dan Trick Me.
- In eerste instantie niet opgenomen, maar bij herziening toch wel aardig nummer, al neigt het wel behoorlijk naar saaiheid. In principe een goed uitgewerkte cover, want het origineel vind ik verschrikkelijk.
- Dit vond ik destijds vreselijk, maar inmiddels kan ik het wel waarderen, ook al is het überplat.
9. Freestylers - Push Up
- Deze vond ik destijds weer goed, maar heeft idd de tand des tijds niet zo goed doorstaan.
10. Kelis - Trick me
- Zie 6.
dazzler schreef:
Dat de No Doubt cover van It's My Life en Eric Prydz de finale hebben gehaald vind ik zum kotsen.
Qua No Doubt ben ik zeker met je eens, dat nummer heeft echt een aan martelwerktuigpotentieel grenzende wanstaltigheid
Voor de rest vind ik 2004 wel aardig, beter dan 2003 iig, van de finale vind ik, naast No Doubt, alleen Usher en Maroon 5 verschrikkelijk.
0
geplaatst: 20 november 2010, 16:37 uur
Echt slecht vind cover van No Doubt nu ook weer niet (het solowerk van Gwen Stefanie vind ik meestal nog erger), maar het voegt niets toe aan het origineel. Michael Andrews featuring Gary Jules daarentegen hebben een geheel eigen versie van Mad World gemaakt.
Push Up vond ik ook wel leuk maar heeft de tand des tijds - wat herman en Titmeister zeggen - niet zo goed doorstaan.
Opmerkelijk dat OutKast het hier veel minder goed doet dan in 2001 en 2003, ik vind The Way You Move ook merkelijk minder dan hun vorige hits.
Push Up vond ik ook wel leuk maar heeft de tand des tijds - wat herman en Titmeister zeggen - niet zo goed doorstaan.
Opmerkelijk dat OutKast het hier veel minder goed doet dan in 2001 en 2003, ik vind The Way You Move ook merkelijk minder dan hun vorige hits.
0
geplaatst: 20 november 2010, 17:05 uur
1. Natasha Bedingfield - These Words
2. Kelis - Trick me
4. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
5. Aventura - Obsession
6. Kelis - Milkshake
7. Destiny's Child - Lose My Breath
8. O-Zone - Dragostea din teï
9. Eric Prydz - Call on Me
3 Doors Down, Hoobastank en de vreselijke cover van No Doubt zijn de rotte peren. Mag hopen dat die de top 10 niet halen.
2. Kelis - Trick me
5. Aventura - Obsession
6. Kelis - Milkshake
7. Destiny's Child - Lose My Breath
8. O-Zone - Dragostea din teï
9. Eric Prydz - Call on Me
3 Doors Down, Hoobastank en de vreselijke cover van No Doubt zijn de rotte peren. Mag hopen dat die de top 10 niet halen.
0
geplaatst: 20 november 2010, 18:58 uur
Stash staat niet in mijn top 10. Ik woon in België waar dit lied 33 weken (even nagezocht) in de top 50 heeft gestaan en in die 33 weken ook dagelijks een paar keer op radio of tv leek te moeten voorbij komen. Genoeg voor een lifetime of Sadness... Deze haalden de top 10 wel:
1. Kelis - Trick me
2. Kelis - Milkshake
Het album ken ik niet, maar haar twee hits maakten het mooie weer in 2004! Het had zelfs een top 3 kunnen worden als de derde single, het geweldige Millionaire met Andre 3000, het wat beter had gedaan in de charts. Trick Me zet ik boven Milkshake, omdat die net wat lekkerder rolt! Duidelijk de top twee waard, hoe flauw het ook is. Toch maar eens een kopijtje van Tasty aanschaffen, die kan nooit zoveel meer kosten.
3. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
Zou ik een bijzonder grappige speling op Diddy's naam verzinnen? Nee, een reeds wereldbekend gebruikte sample moeten herbruiken om publiek te trekken is al zielig genoeg... Deze derde plaats is dan ook voor de bijzonde aanstekelijke zangpartij van Mario Winans. Heerlijk smoov!
4. Alicia Keys - If I Ain't Got You
Van haar tweede album had natuurlijk You Don't Know My Name de grote hit moeten zijn, maar het success van deze is zeker niet vreemd. Erg sterk en dramatisch opgebouwd, knallend naar een dijk van een refrein.
De luchtigheid zelve, deze Portugees-Canadese, maar haar nummers zijn gelukkig nooit leeg. Daar is deze Powerless een mooi voorbeeld van. Eigenlijk vallen alle singles t.e.m. die van Loose in goede aarde (behalve dat Força-voetballied) en heb al vaker de intentie gehad eens een album mee te pikken. Het zal toch eerder Tasty worden..
Zusje van Daniel, die met gelijkwaardig materiaal komt. Fijne hiphopelementjes onder schattige, maar stevig gezongen tekstjes. Haar Unwritten werd trouwens gebruikt voor de leeghoofdige (reality?-)serie The Hills, dat ik al meer dan eens zag. Too much information?
7. Freestylers - Push Up
Voor de good times in 2004! Het nummer werd jammer genoeg hetzelfde jaar nog compleet aan flarden gespeeld. Het is nooit meer helemaal goed gekomen. Maar voor de good times dus op 7.
8. OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
Een leuk, swingend hiphopnummer, dat weliswaar nergens het intrigerende experiment van Speakerboxxx / The Love Below weet te vervatten.
9. Maroon5 - This Love
Leuk begin, lekker refreintje. Ook mijn goede smaak is niet grenzeloos.
10. Aventura - Obsesion
Wat is er toch met dit nummer, bweuk, en toch raakt het mijn top 10 binnen. Tja, wie weet wat ze zingen... ("Jij zult dit nummer goed vinden, het nogmaals draaien, compleet op je bek gaan met de salsapasjes, maar ons dat niet kwalijk nemen, want wij bezorgen je een fijne tijd, met dit goede nummer, dat je nogmaals zal draaien omdat het zo goed is, beter dan andere nummers die je eigenlijk beter vindt, maar nu niet meer, want dit nummer is best..blablah..", zoiets?)
1. Kelis - Trick me
2. Kelis - Milkshake
Het album ken ik niet, maar haar twee hits maakten het mooie weer in 2004! Het had zelfs een top 3 kunnen worden als de derde single, het geweldige Millionaire met Andre 3000, het wat beter had gedaan in de charts. Trick Me zet ik boven Milkshake, omdat die net wat lekkerder rolt! Duidelijk de top twee waard, hoe flauw het ook is. Toch maar eens een kopijtje van Tasty aanschaffen, die kan nooit zoveel meer kosten.
3. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
Zou ik een bijzonder grappige speling op Diddy's naam verzinnen? Nee, een reeds wereldbekend gebruikte sample moeten herbruiken om publiek te trekken is al zielig genoeg... Deze derde plaats is dan ook voor de bijzonde aanstekelijke zangpartij van Mario Winans. Heerlijk smoov!
4. Alicia Keys - If I Ain't Got You
Van haar tweede album had natuurlijk You Don't Know My Name de grote hit moeten zijn, maar het success van deze is zeker niet vreemd. Erg sterk en dramatisch opgebouwd, knallend naar een dijk van een refrein.
De luchtigheid zelve, deze Portugees-Canadese, maar haar nummers zijn gelukkig nooit leeg. Daar is deze Powerless een mooi voorbeeld van. Eigenlijk vallen alle singles t.e.m. die van Loose in goede aarde (behalve dat Força-voetballied) en heb al vaker de intentie gehad eens een album mee te pikken. Het zal toch eerder Tasty worden..
Zusje van Daniel, die met gelijkwaardig materiaal komt. Fijne hiphopelementjes onder schattige, maar stevig gezongen tekstjes. Haar Unwritten werd trouwens gebruikt voor de leeghoofdige (reality?-)serie The Hills, dat ik al meer dan eens zag. Too much information?
7. Freestylers - Push Up
Voor de good times in 2004! Het nummer werd jammer genoeg hetzelfde jaar nog compleet aan flarden gespeeld. Het is nooit meer helemaal goed gekomen. Maar voor de good times dus op 7.
8. OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
Een leuk, swingend hiphopnummer, dat weliswaar nergens het intrigerende experiment van Speakerboxxx / The Love Below weet te vervatten.
9. Maroon5 - This Love
Leuk begin, lekker refreintje. Ook mijn goede smaak is niet grenzeloos.
10. Aventura - Obsesion
Wat is er toch met dit nummer, bweuk, en toch raakt het mijn top 10 binnen. Tja, wie weet wat ze zingen... ("Jij zult dit nummer goed vinden, het nogmaals draaien, compleet op je bek gaan met de salsapasjes, maar ons dat niet kwalijk nemen, want wij bezorgen je een fijne tijd, met dit goede nummer, dat je nogmaals zal draaien omdat het zo goed is, beter dan andere nummers die je eigenlijk beter vindt, maar nu niet meer, want dit nummer is best..blablah..", zoiets?)
0
geplaatst: 21 november 2010, 01:09 uur
1. Destiny's Child - Lose My Breath
2. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
4. Kelis - Trick me
5. Freestylers - Push Up
6. Kelis - Milkshake
7. No Doubt - It's my life
9. Evanescence - My Immortal
10. Stash - Sadness
2. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
4. Kelis - Trick me
5. Freestylers - Push Up
6. Kelis - Milkshake
7. No Doubt - It's my life
9. Evanescence - My Immortal
10. Stash - Sadness
0
geplaatst: 21 november 2010, 01:24 uur
Millshake is wel geproduceerd door The Neptunes, maar Trick Me niet. Trick Me is geproduceerd door ene Dallas Austin.
0
geplaatst: 21 november 2010, 01:41 uur
1. Kelis - Trick me
2. Natasha Bedingfield - These Words
5. No Doubt - It's my life
6. Freestylers - Push Up
7. Aventura - Obsession
8. Alicia Keys - If I Ain't Got You
9. Kelis - Milkshake
10. Stash - Sadness
2. Natasha Bedingfield - These Words
5. No Doubt - It's my life
6. Freestylers - Push Up
7. Aventura - Obsession
8. Alicia Keys - If I Ain't Got You
9. Kelis - Milkshake
10. Stash - Sadness
0
geplaatst: 21 november 2010, 10:54 uur
1. Maroon5 - This Love
3. Stash - Sadness
4. No Doubt - It's my life
5. Freestylers - Push Up
6. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
7. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
8. Kelis - Milkshake
9. Alicia Keys - If I Ain't Got You
10. Natasha Bedingfield - These Words
3. Stash - Sadness
4. No Doubt - It's my life
5. Freestylers - Push Up
6. Mario Winans featuring Enya & P. Diddy - I Don't Wanna Know
7. Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
8. Kelis - Milkshake
9. Alicia Keys - If I Ain't Got You
10. Natasha Bedingfield - These Words
0
Benno
geplaatst: 21 november 2010, 11:09 uur
1.Kelis - Milkshake
2.Michael Andrews featuring Gary Jules - Mad World
3.Alicia Keys - If I Ain't Got You
4.Kelis - Trick me
5.Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
6.No Doubt - It's my life
7.Destiny's Child - Lose My Breath
8.Freestylers - Push Up
9.OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
10.Hoobastank - The Reason
2.Michael Andrews featuring Gary Jules - Mad World
3.Alicia Keys - If I Ain't Got You
4.Kelis - Trick me
5.Nelly Furtado - Powerless (Say what you want)
6.No Doubt - It's my life
7.Destiny's Child - Lose My Breath
8.Freestylers - Push Up
9.OutKast Featuring Sleepy Brown - The Way You Move
10.Hoobastank - The Reason
0
geplaatst: 21 november 2010, 16:15 uur
Ik zet mijn geld op een top 3 met twee Kelizen en een Nelly Furtado en zou daar heel blij mee zijn. 

0
geplaatst: 21 november 2010, 16:41 uur
Ik denk dat Nelly Furtado het gaat halen. De nr.2 zal wellicht gaan tussen Alicia Keys en Evanescence.
Hopelijk eindigt Stash in de top-10 (het is nog maar zelden voorgekomen dan mijn nr.1 niet in de top-10 eindigt).
Hopelijk eindigt Stash in de top-10 (het is nog maar zelden voorgekomen dan mijn nr.1 niet in de top-10 eindigt).
0
geplaatst: 21 november 2010, 19:59 uur
Dat lijkt alvast de eerste keer te zijn
dat ik niemand van de top 3 in mijn top 10 heb.
Je wordt ouder papa.
dat ik niemand van de top 3 in mijn top 10 heb.
Je wordt ouder papa.
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:06 uur
De deadline is verstrekken, ik ga de punten tellen en kom zo bij jullie terug met de uitslag.
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:24 uur
Nee joh, laat die uitslag gewoon. Meedoen is belangrijker dan winnen. 

* denotes required fields.