Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1973
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2010, 15:41 uur
16. Gram Parsons - Streets of Baltimore Vs. Pink Floyd – Eclipse
1-0
1-0
0
geplaatst: 6 december 2010, 15:51 uur
2-0
WTF!!! Smoke on the Water een van de grootste cliché-nummers op deze planeet wint van het geniale Bel Air
.
WTF!!! Smoke on the Water een van de grootste cliché-nummers op deze planeet wint van het geniale Bel Air
.
0
geplaatst: 6 december 2010, 15:54 uur
Dwejkk_ schreef:
Smoke on the Water een van de grootste cliché-nummers op deze planeet.
Smoke on the Water een van de grootste cliché-nummers op deze planeet.

3-1
0
geplaatst: 6 december 2010, 16:07 uur
17. Tom Waits – Martha Vs. Gladys Knight & The Pips - Midnight Train to Georgia
1-0
1-0
0
geplaatst: 6 december 2010, 16:09 uur
2-1
En het geweldige Eclipse (finale van Dark Side of the Moon) vliegt er ook zomaar eventjes uit
En het geweldige Eclipse (finale van Dark Side of the Moon) vliegt er ook zomaar eventjes uit

0
geplaatst: 6 december 2010, 16:45 uur
18. Bill Withers - I Can't Write Left-Handed Vs. Tom Waits - I Hope That I Don't Fall in Love with You
0
geplaatst: 6 december 2010, 17:01 uur
Wat is dit nou weer voor een idiote reactie? Ken je het nummer wel?
0
geplaatst: 6 december 2010, 17:02 uur
Ik ken beide nummers, allebei erg mooi maar ik prefereer het nummer van Waits. Maar het is een close finish, dat wel...
Snap trouwens het idiote van m'n reactie niet echt maar dat kan ook aan mij liggen.
Snap trouwens het idiote van m'n reactie niet echt maar dat kan ook aan mij liggen.
0
geplaatst: 6 december 2010, 17:13 uur
GrafGantz schreef:
Ik ken beide nummers, allebei erg mooi maar ik prefereer het nummer van Waits. Maar het is een close finish, dat wel...
Misschien moet je de volgende keer wat duidelijker zijn, ik kreeg de indruk dat je me in zeik nam.
0
geplaatst: 6 december 2010, 17:33 uur
19. Mike Oldfield - Tubular Bells Vs. Popol Vuh - Hosianna Mantra
0-1
0-1
0
geplaatst: 6 december 2010, 17:36 uur
Dwejkk_ schreef:
.
. Same here, onbegrijpelijk.
* denotes required fields.