MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
1-1 rustig maar Rob

Waarom stem je op de verkeerde?

Ik heb zo het gevoel dat dit lang kan gaan duren.

Arrie schreef:
Ik heb zo het gevoel dat dit lang kan gaan duren.

ikke ook

Wie zijn die Linguisten in vredesnaam? Nooit van die figuur gehoord...

Fijn. Twee van mijn nominaties die tegen elkaar loten. En nou heb ik de battle nog gemist ook Gelukkig wel een goede winnaar! (Placebo)

Ik wil de beide albums best eens gaan luisteren. Ben toch sowieso benieuwd naar beide albums.

Zorin
3-1

Bertus schreef:
Wie zijn die Linguisten in vredesnaam? Nooit van die figuur gehoord...

Je gaat ze goed vinden.

En dan vooral ZE en niet die

Ken enkel oudere Cunninlynguists albums helaas. Die Opgezwolle is in ieder geval tof.

A Piece of Strange vind ik dan wel weer hun zwakste plaat.

Ik vind het de beste plaat van de groep.

Lukk0
Ha, ik mag ook stemmen Als het Eigen Wereld was, was het omgekeerd, maar nu:

4-1

4-2

Als het Eigen Wereld was, was het omgekeerd.

(ik heb ze allebei maar beluisterd, omdat ik sowieso benieuwd was naar allebei, en het is me wel duidelijk dat ik Vloeistof de betere vind)

Zorin
schiet niet op met dit materiaal....

Nee, niemand luistert dit...

R&P heeft waarschijnlijk zo'n 150 accounts hier op MM, zodat dat eerste album voldoende stemmen had om in de startlijst opgenomen te worden.

24-uurs regeling is hier hopelijk van toepassing, zodat we vanavond om 18.38 uur weer verder kunnen .

163 om precies te zijn. Een aantal accounts gebruik ik om moderator te zijn op deze site.

Slim en met dat account zeg je zeker dat die andere 162 accounts ok zijn?

Het is bekend dat R&P meerdere accounts heeft en die zijn allen toegestaan.

De stand:

7. CunninLynguists - A Piece of Strange (2006) vs. Opgezwolle - Vloeistof (2003)

4-2

Arrie schreef:
Het is bekend dat R&P meerdere accounts heeft en die zijn allen toegestaan.

Hmmm, zou Arrie soms één van de accounts van R&P zijn?

Dan wel andersom. Arrie registreerde zich 13 november 2006 en ik precies één jaar later. Dat kan geen toeval zijn.

Ik stel overigens voor dat CL door is en dat we verder gaan met de volgende battle.

Rhythm & Poetry schreef:
Je gaat ze goed vinden.

Ik zit nu naar The Gates te luisteren, dit is helemaal niet vervelend... Drukt mijn neus op het feit dat ik weereens wat meer fatsoenlijke hiphop moet gaan luisteren - ik denk dat ik straks Cannibal Ox maar weereens ga opgraven ofzo

Rhythm & Poetry schreef:
Dan wel andersom. Arrie registreerde zich 13 november 2006 en ik precies één jaar later. Dat kan geen toeval zijn.

5-3

CunninLynguists ff beluisterd, klinkt aardig. Opvallend trouwens dat als een van de twee albums tegen een populair rockalbum had gestaan, heel veel mensen het opeens wel gekend hadden...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:03 uur

geplaatst: vandaag om 02:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.