MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
Ja, dat wilde ik gisteren ook al plaatsen.

Als één van de twee albums tegenover een persoonlijke favoriet zou hebben gestaan, zou ik 2 of 3 nummers geluisterd hebben van dat andere album. Om vervolgens zeer waarschijnlijk tot de conclusie te komen dat ik voor mijn favoriet ga.

Bij deze battle zal het mij precies 0,0 kunnen schelen welke er door gaat. En ik denk dat de rest er ook zo over denkt.

8. Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen (1967) vs. Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970)

1-0

johannesA
2-1

2-2

Allebei ronduit schitterend

chevy93 schreef:
Als één van de twee albums tegenover een persoonlijke favoriet zou hebben gestaan, zou ik 2 of 3 nummers geluisterd hebben van dat andere album. Om vervolgens zeer waarschijnlijk tot de conclusie te komen dat ik voor mijn favoriet ga.

Bij deze battle zal het mij precies 0,0 kunnen schelen welke er door gaat. En ik denk dat de rest er ook zo over denkt.

Dat eerste is natuurlijk niet de bedoeling.

En wat betreft het tweede: mij maakt het wel degelijk uit.

Zorin
4-3

superalbum

5-4

Wat ArthurDZ zegt

Zorin
9. Bob Dylan - Highway 61 Revisited (1965) vs. Elliott Smith - Either / Or (1997)

1-0

3-1

Nooit veel gevonden aan die Elliott

4-1

Wat Arthur zegt

Allmusic
6-4

Zorin
10. dEUS - Worst Case Scenario (1994) vs. Liars - Drum's Not Dead (2006)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 05:07 uur

geplaatst: vandaag om 05:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.