Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2011, 13:21 uur
LucM schreef:
All That You Can't Leave Behind is wel niet het beste U2-album (maar voor mij nog net goed voor 4*) maar slechter dan Kelly Clarkson ???
All That You Can't Leave Behind is wel niet het beste U2-album (maar voor mij nog net goed voor 4*) maar slechter dan Kelly Clarkson ???
Tsja All That You Can't Leave Behind staat bij mij op 1,5*; Kelly Clarkson zou denk ik op 1* uitkomen bij mij. Typische geval van jammere loting dus...
0
geplaatst: 17 januari 2011, 13:23 uur
[quote]Titmeister schreef:
Ik vind het wat kort door de bocht om te stellen dat Pink Floyd veel tegenstemmen krijgt, omdat die twee albums eruit zijn gegaan. Ik vind Pink Floyd zelf een prima band, maar ik vind het in beide gevallen terecht. Jij niet, fair enough, maar als er een favoriet van mij uitvliegt ga ik ook niet over anti-stemmen zeuren.
Verder vind ik Kelly Clarkson lang niet zo slecht als hier gesteld wordt (eerste album tenminste).
(quote)
Ik vind het wat kort door de bocht om te stellen dat Pink Floyd veel tegenstemmen krijgt, omdat die twee albums eruit zijn gegaan. Ik vind Pink Floyd zelf een prima band, maar ik vind het in beide gevallen terecht. Jij niet, fair enough, maar als er een favoriet van mij uitvliegt ga ik ook niet over anti-stemmen zeuren.
Verder vind ik Kelly Clarkson lang niet zo slecht als hier gesteld wordt (eerste album tenminste).
0
geplaatst: 17 januari 2011, 13:33 uur
Zeuren is wat anders dan constateren, Arrie, zeker niet omdat het merendeel van mijn favorieten juist zelden een lang leven is beschoren in dergelijke KO's
Maar waarschijnlijk heb je gelijk en zijn er inderdaad meer mensen die Amy Winehouse beter vinden dan Pink Floyd en is het mijn capabiliteit om dergelijke dingen te kunnen bevatten waar het aan schort. In beide gevallen vind ik het in ieder geval frappant.
En Kelly Clarkson vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk.
Maar waarschijnlijk heb je gelijk en zijn er inderdaad meer mensen die Amy Winehouse beter vinden dan Pink Floyd en is het mijn capabiliteit om dergelijke dingen te kunnen bevatten waar het aan schort. In beide gevallen vind ik het in ieder geval frappant.En Kelly Clarkson vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk.
0
geplaatst: 17 januari 2011, 13:55 uur
Kan ik me heel goed indenken. Ze is ook een tijdje de lieveling van Skyradio geweest. M'n ouders hebben in de auto altijd Skyradio op staan, en altijd kwam Kelly wel weer langs. Na een tijdje heb je het wel gehad dan.
0
geplaatst: 17 januari 2011, 13:55 uur
202. dEUS - In a Bar, Under the Sea (1996) vs. Reflection Eternal - Train of Thought (2000)
0
geplaatst: 17 januari 2011, 14:09 uur
1-1
Misschien dat Arrie beide albums nog kent en dan houdt het weer een heel eind op vrees ik.
Misschien dat Arrie beide albums nog kent en dan houdt het weer een heel eind op vrees ik.

0
Lukk0
geplaatst: 17 januari 2011, 15:22 uur
Rhythm & Poetry schreef:
1-1
1-1
Nou, eigenlijk heb ik ze ook allebei wel eens gehoord. Alleen ken ik Talib Kweli & Hi-Tek niet goed genoeg om te stemmen.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 17 januari 2011, 16:09 uur
2-5
203. Madrugada - Industrial Silence (1999) vs. Common Sense - Resurrection (1994)
Goede plaat van Common, die vooral sterk begint. Die andere ken ik niet. JammeR!
203. Madrugada - Industrial Silence (1999) vs. Common Sense - Resurrection (1994)
Goede plaat van Common, die vooral sterk begint. Die andere ken ik niet. JammeR!
0
Lukk0
geplaatst: 17 januari 2011, 16:30 uur
We moeten nog door tot de zes.,
Dus:
202. dEUS - In a Bar, Under the Sea (1996) vs. Reflection Eternal - Train of Thought (2000)
2-5
Dus:
2-5
0
geplaatst: 17 januari 2011, 16:33 uur
Rhythm & Poetry schreef:
1-1
1-1
Anders had ik wel gestemd, ik ken die tweede niet.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 17 januari 2011, 16:39 uur
Mijn excuses. En Train of Thought is keigeniaal, Arrie. Zoek anders even het laatste nummer op YouTube. Het beste nummer van dat album en 1 van mijn persoonlijke favorieten.
0
geplaatst: 17 januari 2011, 16:57 uur
3-5
3-5
0
geplaatst: 17 januari 2011, 19:07 uur
3-6
3-6
0
geplaatst: 17 januari 2011, 19:09 uur
0-1
0-1

* denotes required fields.