MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
55. The Beatles - The Beatles (1968) vs. My Bloody Valentine - Loveless (1991)

1-2

De Beatles spreken mij niet meer aan. MBV des te meer.

Poa
1-3

3-7

56. Songs: Ohia - The Lioness (2000) vs. The Gathering - Mandylion (1995)

1-0

Wat grappig trouwens: Leonard Cohen heeft in deze ronde twee keer U2 eruit gekickt.

Verbaast mij niets de wansmaak regeert nou eenmaal op MusicMeter

4-2

the viking schreef:
Verbaast mij niets de wansmaak regeert nou eenmaal op MusicMeter

Mja vind dat juist getuigen van smaak...

Weet ik De anti U2 campagne heeft in de loop van de tijd zijn werk hier wel gedaan.

Als de Smitjes of het Radioopperhoofd ook een dergelijke roem hadden vergaard.,was er ongetwijfeld een anti- Smiths,Radiohead brigade opgericht. Nu worden ze bewierookt

the viking schreef:
Weet ik De anti U2 campagne heeft in de loop van de tijd zijn werk hier wel gedaan.

Als de Smitjes of het Radioopperhoofd ook een dergelijke roem hadden vergaard.,was er ongetwijfeld een anti- Smiths,Radiohead brigade opgericht. Nu worden ze bewierookt

Als ze ook de afgelopen 20 jaar alleen maar lege stadionrock hadden geproduceerd en een leadzanger hadden die zichzelf zag als een reïncarnatie van de messias, waarschijnlijk wel ja

Titmeister schreef:
een leadzanger hadden die zichzelf zag als een reïncarnatie van de messias, waarschijnlijk wel ja

Ehm.. Morrissey ziet zichzelf inderdaad zo ja

... anti-Radiohead brigade opgericht ...

Anti-Radiohead-brigade meldt zich.

Morrissey's humor geeft hem tenminste nog het voordeel van de twijfel.

Overigens is de anti-Radiohead-brigade hier veel actiever dan de anti-U2-brigade. Ik geloof dat in deze KO al weer alle Radiohead-albums uitgeschakeld zijn, terwijl in de album top 100 Radiohead slechts met 1 album ergens onderin is vertegenwoordigd, terwijl U2 er 4x instaat, waarvan 2x bij de beste 20...

Ik geloof sowieso niet in anti-brigades . Er waren toevallig zeven liefhebbers van Cohen aanwezig, die misschien wel helemaal niks tegen U2 hebben.

Arrie schreef:
Wat grappig trouwens: Leonard Cohen heeft in deze ronde twee keer U2 eruit gekickt.

Da's één van de weinige minpunten van MuMe gebrukers idd.
Zwaar overschat die Leonard.
Tekstueel kan het best goed zijn...maar muzikaal

Beiden sympathiek

7-2

57. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) vs. Robert Wyatt - Rock Bottom (1974)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.