MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
Zorin
5-1

6-1

42. De Kift - Hoofdkaas (2008) vs. Bob Dylan - Blonde on Blonde (1966)

Zorin
0-1

Yann Samsa
De haat tegen 'metal' alweer duidelijk. Anathema en Opeth waren kansloos, hoewel dit allesbehalve clichématig is, maar intens en variërend...

3-5! Beiden prachtig...
maar Blonde On Blonde vind ik ietsje overgewaardeerd, Hoofdkaas ietsje ondergewaardeerd

Ferre Clabau schreef:
De haat tegen 'metal' alweer duidelijk. Anathema en Opeth waren kansloos, hoewel dit allesbehalve clichématig is, maar intens en variërend...

Een beetje gezeur. Ik vind Opeth een prima band, maar in dit geval Tori Amos stukken beter. Damnation is overigens amper Metal te noemen en ook Anathema is niet echt hard. Ghost Reveries mag wel op mijn stem rekenen, als er ooit nog een eind komt aan deze battle.

Yann Samsa
Echt metal is het niet nee, daarom ook dat ik het tussen haakjes heb gezet. Maar sommigen steken het wel te snel in zo'n gokje, wat kan leiden tot een niet echt verdiende afslachting als 6-0.
Anyway... Stand: 3-5... Hop Hop De Kift, er zijn nog genoeg andere Dylan's die doorgaan!

Allmusic
2-6

43. Eminem - The Marshall Mathers LP (2000) vs. Opeth - Ghost Reveries (2005)

0-1

0-2 Walgelijke muziek (beide)

Zorin
0-3 (1e keer dat ik op(eth) stem/grunt )

Coys
1-6

Coys
44. Rammstein - Mutter (2001) vs. World's End Girlfriend - The Lie Lay Land (2005)

1-0

Zorin
1-2

Lukk0
2-4

45. Black Star - Black Star (1998) vs. Great Lake Swimmers - Great Lake Swimmers (2003)

0-1, moeilijke. Vind het 2e album wat constanter.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.