MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 6)

zoeken in:
Zorin
5-5

51. Nick Drake - Five Leaves Left (1969) vs. The Who - Quadrophenia (1973)

1-0

Zorin
1-1

6-1

52. Arcade Fire - Funeral (2004) vs. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)

1-0

2-0 beiden 5*, jammer dat ze in de 1e ronde tegenover elkaar komen!

4-4 Dark Side is zo'n beetje de meest overschatte PF.

Casartelli (moderator)
4-5

53. Jurassic 5 - Power in Numbers (2002) vs. The Traveling Wilburys - Traveling Wilburys, Vol. 1 (1988)

pas

Zorin
0-2

Sowieso Jurassic 5, maar ik ken dat andere album niet. Dus dat is behoorlijk KAK! Overigens denk ik dat shinybeast het eerste album niet kent.

Rhythm & Poetry schreef:
Sowieso Jurassic 5, maar ik ken dat andere album niet. Dus dat is behoorlijk KAK! Overigens denk ik dat shinybeast het eerste album niet kent.

Ik heb op énige (eerste) lp van Jurassic 5, die ik bezit, gestemd.
Dat wil niet zeggen dat ik deze PIN niet (voldoende) ken!

Ken beiden niet, maar vermoed dat ik een lichte voorkeur heb voor Jurassic 5. Dit kon wel eens een lange battle worden...

Ik zou zo voor Travelling Wilbury's gaan, denk ik. Die andere ken ik niet

Zorin
Genoeg reden om te stemmen , Arthur ; het duurt al zo verrekte lang met deze battle. Ik weet dat jij de TW beter vindt.

Zorin schreef:
Genoeg reden om te stemmen , Arthur ; het duurt al zo verrekte lang met deze battle. Ik weet dat jij de TW beter vindt.

Toch maar niet, ik wil geen boze hiphoppers op mijn dak

0-4
Er zijn ergere hiphop albums, maar het kan echt niet op tegen deze nominatie van mij

Gast
geplaatst: vandaag om 10:01 uur

geplaatst: vandaag om 10:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.