Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2011
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:12 uur
Ah, aardig om te zien dat ik niet de enige ben die The Beatles niet hoog heeft staan omdat ie andere Beatlenummers gewoonweg veel beter vind (en vanwege de concurrentie ook). Bij mij laagste nieuwkomer. Black staat hoger bij me, er kleeft een hoop nostalgie aan dat nummer, maar ook in het rechterrijtje.
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:14 uur
Onweerwolf schreef:
Die quote die er onder staat vond ik ook wel humor:
Hehe.
Ja, één van de weinige van dat soort comments waar ik nog om echt om gelachen heb. Die quote die er onder staat vond ik ook wel humor:
(quote)
Hehe.

Onweerwolf schreef:
Ja, daar postte, ik geloof Chevy, een tijdje geleden ergens een link van.
Prince is daar wel een enorme eindbaas hoor.
Ik heb hem meermaals op deze site geplaatst, ja. Heb inmiddels een box waar dat nummer op staat, dus ik kan het nu doen met überkwaliteit, maar op YouTube staat er eentje met een bijzonder goede kwaliteit:Ja, daar postte, ik geloof Chevy, een tijdje geleden ergens een link van.
Prince is daar wel een enorme eindbaas hoor.
YouTube - Dhani Harrison & Prince While my Guitar Gently 02
(alleen de solo is dit)
Lekker los in de vingers, potverdomme.

Of zoals ze hier wel eens zeggen: daar gaat mijn broek van bollen!

Edit: Ooit had ik de ijdele gedachten mijn favoriete live-performances op één DVD te zetten (top 25 geloof ik). Deze stond op plek 6 ofzo.
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:17 uur
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:17 uur
herman schreef:
Het lijkt erop dat jij meer in de jaren '90 bent blijven hangen in casu Pearl Jam.
(quote)
Het lijkt erop dat jij meer in de jaren '90 bent blijven hangen in casu Pearl Jam.
Nou, als ik zo lees dat iedereen meteen over 92 begint of vrijwel uitsluitend nummers van Ten noemt,... hoezo eigenlijk ?

0
geplaatst: 18 december 2011, 00:20 uur
Ojee!
't is dat er geen bloossmiley zit tussen de smileys hier.Maar als ik hier flauwe opmerkingen maak die enkel bedoeld zijn om mensen te plagen, mogen jullie daar ook best doorheen prikken hoor! Ik geloof die zeikerd van een Vedder gewoon geen moment.
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:30 uur
orbit schreef:
Nou, als ik zo lees dat iedereen meteen over 92 begint of vrijwel uitsluitend nummers van Ten noemt,... hoezo eigenlijk ?
Omdat jij ook meteen begint over het feit dat ze het debuut nooit meer geevenaard hebben. Dat was een opmerking die je vroeger heel veel hoorde, als het over Pearl Jam ging, maar na de laatste plaat eigenlijk niet meer. Daarom eigenlijk. De laatste PJ-opleving is blijkbaar aan je voorbij gegaan.
Sterker nog, ik heb het idee dat ze met de laatste plaat en ook de Into the Wild-soundtrack een hele generatie nieuwe fans hebben aangeboord. Die soundtrack van Into the Wild gaat ook erg goed in de top 250 (na Ten het enige andere PJ-gerelateerde album in de lijst).
Zelf vind ik de VS. de beste Pearl Jam-plaat overigens, maar die heeft wel erg een jaren '90-sound (waar voor mijn gevoel aan Ten nog een beetje de 80s hardrocksound kleeft) en ik geloof dat jij daar sowieso niet zo'n fan van was.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2011, 00:34 uur
Over PJ gesproken: "Just Breathe" is voor mij een van de fijnste ontdekkingen uit De Ladder dit jaar. Die stond er vorig jaar natuurlijk ook al in maar het kwartje is nu pas goed gevallen hier. Wat zingt Eddie daar enorm mooi.
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:35 uur
starbright boy schreef:
Ah, aardig om te zien dat ik niet de enige ben die The Beatles niet hoog heeft staan omdat ie andere Beatlenummers gewoonweg veel beter vind (en vanwege de concurrentie ook).
Ah, aardig om te zien dat ik niet de enige ben die The Beatles niet hoog heeft staan omdat ie andere Beatlenummers gewoonweg veel beter vind (en vanwege de concurrentie ook).
Precies hetzelfde hier. Beatles is een van mijn all times favorites, maar reken ik niet tot hun beste nummers. In mijn lijstje hier staat ie ergens bovenin het rechterrijtje.
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:37 uur
Waarom moet je toch zo apart doet, herman? 
Street Spirit bij je onderste 3 (zoiets zei je een paar dagen terug in ieder geval), geen Black, je bent niet van A Day In The Life
Why?

Street Spirit bij je onderste 3 (zoiets zei je een paar dagen terug in ieder geval), geen Black, je bent niet van A Day In The Life
Why?

0
geplaatst: 18 december 2011, 00:42 uur
Ik vind A Day in the Life een van de beste Beatles-nummers, sowieso het nummer van ze dat het meeste recht heeft hier te staan, ook al staat hij bij mij in de middenmoot. Hoop dat mijn nummers 30 (Heroes) en 31 (Black) snel komen...
0
geplaatst: 18 december 2011, 00:58 uur
herman schreef:
Sterker nog, ik heb het idee dat ze met de laatste plaat en ook de Into the Wild-soundtrack een hele generatie nieuwe fans hebben aangeboord. Die soundtrack van Into the Wild gaat ook erg goed in de top 250 (na Ten het enige andere PJ-gerelateerde album in de lijst).
Zelf vind ik de VS. de beste Pearl Jam-plaat overigens, maar die heeft wel erg een jaren '90-sound (waar voor mijn gevoel aan Ten nog een beetje de 80s hardrocksound kleeft) en ik geloof dat jij daar sowieso niet zo'n fan van was.
Ze hebben er 8 gemaakt na dat debuut en bij de laatste zou het zijn omgeslagen? Zie er eigenlijk amper wat van terug, niet in stemmen-aantallen of cijfers herman.
Into The Wild is geheel wat anders inderdaad, en dat zal vast een beetje tot hernieuwde aandacht hebben geleid. Ik vond die soundtrack niet zo sterk, maar wel wat anders dan PJ. In die zin positief dus

0
geplaatst: 18 december 2011, 01:34 uur
Mijn top is gehalveerd, alleen 1 en 2 zitten nog in gesloten koffertjes, maar ik ga nog niet dealen, want ik geloof niet dat Arcade Fire, The Smiths of David Bowie in de top 5 staan.
3. The Velvet Underground - Venus In Furs
4. The Doors - The End
5. Nina Simone - Sinnerman
6. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
7. Sinéad O'Connor - Troy
3. The Velvet Underground - Venus In Furs
4. The Doors - The End
5. Nina Simone - Sinnerman
6. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
7. Sinéad O'Connor - Troy
0
geplaatst: 18 december 2011, 01:39 uur
1.
2. Joy Division - Atmosphere
3. Sigur Rós – Svefn-G-Englar
4.
5. U2 - The Unforgettable Fire
6.
7. Pixies - Where Is My Mind
8.
9.
10.
11. The Doors - The End
12. Talking Heads - Once in a Lifetime
13. Arcade Fire – Neighborhood # 1 (Tunnels)
14. Sinéad O’Connor - Troy
15. Depeche Mode – Enjoy the Silence
16.
17. Massive Attack – Unfinished Sympathy
18. Nina Simone – Sinnerman
19. The Velvet Underground - Venus in Furs
20. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
21.
22. Kate Bush - Wuthering Heights
23. Marvin Gaye – What’s Going On
24. dEUS - Instant Street
25. Sam Cooke – A Change Is Gonna Come
26. Kate Bush – The Man with the Child in His Eyes
27.
28.
29. Nick Cave & The Bad Seeds – The Mercy Seat
30. The Clash – London Calling
31. Arcade Fire – Neighborhood # 2 (Power Out)
32. Pixies - Debaser
2. Joy Division - Atmosphere
3. Sigur Rós – Svefn-G-Englar
4.
5. U2 - The Unforgettable Fire
6.
7. Pixies - Where Is My Mind
8.
9.
10.
11. The Doors - The End
12. Talking Heads - Once in a Lifetime
13. Arcade Fire – Neighborhood # 1 (Tunnels)
14. Sinéad O’Connor - Troy
15. Depeche Mode – Enjoy the Silence
16.
17. Massive Attack – Unfinished Sympathy
18. Nina Simone – Sinnerman
19. The Velvet Underground - Venus in Furs
20. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
21.
22. Kate Bush - Wuthering Heights
23. Marvin Gaye – What’s Going On
24. dEUS - Instant Street
25. Sam Cooke – A Change Is Gonna Come
26. Kate Bush – The Man with the Child in His Eyes
27.
28.
29. Nick Cave & The Bad Seeds – The Mercy Seat
30. The Clash – London Calling
31. Arcade Fire – Neighborhood # 2 (Power Out)
32. Pixies - Debaser
0
geplaatst: 18 december 2011, 02:11 uur
Orbilin schreef:
Mijn top is gehalveerd, alleen 1 en 2 zitten nog in gesloten koffertjes, maar ik ga nog niet dealen, want ik geloof niet dat Arcade Fire, The Smiths of David Bowie in de top 5 staan.
Zonder iets prijs te geven over dit jaar, maar gewoon even wijzend op de feiten omdat je vrij nieuw bent op de site...Bowie scoorde al in 3 vd 4 vorige edities top 3 met Heroes.
0
geplaatst: 18 december 2011, 02:17 uur
El Ninjo schreef:
Zonder iets prijs te geven over dit jaar, maar gewoon even wijzend op de feiten omdat je vrij nieuw bent op de site...Bowie scoorde al in 3 vd 4 vorige edities top 3 met Heroes.
Wel dealen? Nou, vooruit, ik zet een joker in en ruil Bowie in voor The Beatles (quote)

0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2011, 02:25 uur
El Ninjo schreef:
(quote)
En dat terwijl de man zoveel betere nummers maakte. Niet dat "Heroes" slecht is, verre van zelfs, maar toch.
0
1.Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
2.dEUS - Instant Street
3.The Doors – The End
4. Sinéad O'Connor – Troy
5.
6.
7.
8.
9.Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels))
10.Nina Simone – Sinnerman
11.
12.
13.
14.The Velvet Underground - Venus In Furs
15.Sigur Ros – Svefn-G-Englar
16.Marvin Gaye - What's Going On
17.Pixies - Where Is My Mind
18.Kate Bush - Wuthering Heights
19.Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
20.
21.Joy Division – Atmosphere
22.Massive Attack - Unfinished Sympathy
23.
24.The Clash - London Calling
25.
26.Depeche Mode - Enjoy The Silence
27.Joy Division - Love Will Tear Us Apart
28.Pixies – Debaser
29.Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
30.Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
31.Talking Heads - Once In A Lifetime
32.U2 - The Unforgettable Fire
2.dEUS - Instant Street
3.The Doors – The End
4. Sinéad O'Connor – Troy
5.
6.
7.
8.
9.Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels))
10.Nina Simone – Sinnerman
11.
12.
13.
14.The Velvet Underground - Venus In Furs
15.Sigur Ros – Svefn-G-Englar
16.Marvin Gaye - What's Going On
17.Pixies - Where Is My Mind
18.Kate Bush - Wuthering Heights
19.Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
20.
21.Joy Division – Atmosphere
22.Massive Attack - Unfinished Sympathy
23.
24.The Clash - London Calling
25.
26.Depeche Mode - Enjoy The Silence
27.Joy Division - Love Will Tear Us Apart
28.Pixies – Debaser
29.Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
30.Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
31.Talking Heads - Once In A Lifetime
32.U2 - The Unforgettable Fire
0
01.(--) Sigur Rós - Svefn-G-Englar
02.(--) Sam Cooke - A Change is Gonna Come
03.(01) Massive Attack - Unfinished Sympathy
04.(04) Kate Bush - Wuthering Heights
05.(--) Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
06.(02) The Velvet Underground - Venus In Furs
07.
08.(--) Sinead O'Connor - Troy
09.
10.(--) Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
11.
12.
13.(15) Depeche Mode - Enjoy the Silence
14.(12) Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
15.(--) Nina Simone - Sinnerman
16.(06) Marvin Gaye - What's Going On
17.(10) The Doors - The End
18.(--) Pixies - Where Is My Mind
19.
20.
21.
22.
23.(--) Talking Heads - Once In A Lifetime
24.(22) Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
25.(24) U2 - The Unforgettable Fire
26.(28) Joy Division - Atmosphere
27.
28.
29.(29) Pixies - Debaser
30.(--) dEUS - Instant Street
31.(31) The Clash - London Calling
32.(30) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Tering, Black in top 10? Veel te hoog natuurlijk
02.(--) Sam Cooke - A Change is Gonna Come
03.(01) Massive Attack - Unfinished Sympathy
04.(04) Kate Bush - Wuthering Heights
05.(--) Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
06.(02) The Velvet Underground - Venus In Furs
07.
08.(--) Sinead O'Connor - Troy
09.
10.(--) Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
11.
12.
13.(15) Depeche Mode - Enjoy the Silence
14.(12) Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
15.(--) Nina Simone - Sinnerman
16.(06) Marvin Gaye - What's Going On
17.(10) The Doors - The End
18.(--) Pixies - Where Is My Mind
19.
20.
21.
22.
23.(--) Talking Heads - Once In A Lifetime
24.(22) Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
25.(24) U2 - The Unforgettable Fire
26.(28) Joy Division - Atmosphere
27.
28.
29.(29) Pixies - Debaser
30.(--) dEUS - Instant Street
31.(31) The Clash - London Calling
32.(30) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Tering, Black in top 10? Veel te hoog natuurlijk

0
geplaatst: 18 december 2011, 02:28 uur
@Orbit: qua sfeer vond ik de laatste Pearl Jam en die soundtrack van Into the Wild niet eens zoveel van elkaar verschillen. En echt omgeslagen niet, maar die discussie dat het na Ten steeds minder is geworden is naar mijn gevoel wel verstomd.
Tsja, dat zou nou eenmaal mijn meningen. Zo vind ik het opmerkelijk dat er opeens zo'n consensus aan het ontstaan is over A Day in the Life als *het beste beatles-nummer*, voor mijn gevoel is dat echt iets van de laatste jaren.
En The Bends was een van de eerste albums die ik helemaal heb stukgedraaid. Had hem al in de week dat 'ie uitkwam, heb hem honderden keren gedraaid en vond Street Spirit van meet af aan niet beter dan de andere nummers op dat album (een van de mindere zelfs). In die tijd gaf er verder niemand om Radiohead in mijn omgeving en was er nog geen internet (althans niet bij ons thuis), dus mijn mening daarover is redelijk autonoom gevormd. Als dan later Street Spirit uitgroeit tot de klassieker van het album, hoef ik daar dan toch niet in mee te gaan? Uiteindelijk zijn dat soort dingen vaak ook redelijk willekeurig. Als Parlophone destijds had besloten toch maar niet nòg een single van The Bends uit te brengen had het hier nu ook niet zo hoog gestaan.
chevy93 schreef:
Why?

Why?
Tsja, dat zou nou eenmaal mijn meningen. Zo vind ik het opmerkelijk dat er opeens zo'n consensus aan het ontstaan is over A Day in the Life als *het beste beatles-nummer*, voor mijn gevoel is dat echt iets van de laatste jaren.
En The Bends was een van de eerste albums die ik helemaal heb stukgedraaid. Had hem al in de week dat 'ie uitkwam, heb hem honderden keren gedraaid en vond Street Spirit van meet af aan niet beter dan de andere nummers op dat album (een van de mindere zelfs). In die tijd gaf er verder niemand om Radiohead in mijn omgeving en was er nog geen internet (althans niet bij ons thuis), dus mijn mening daarover is redelijk autonoom gevormd. Als dan later Street Spirit uitgroeit tot de klassieker van het album, hoef ik daar dan toch niet in mee te gaan? Uiteindelijk zijn dat soort dingen vaak ook redelijk willekeurig. Als Parlophone destijds had besloten toch maar niet nòg een single van The Bends uit te brengen had het hier nu ook niet zo hoog gestaan.

0
geplaatst: 18 december 2011, 02:30 uur
Onweerwolf schreef:
En dat terwijl de man zoveel betere nummers maakte. Niet dat "Heroes" slecht is, verre van zelfs, maar toch.
(quote)
Dat heb ik bij vorige edities ook betoogd. Bowie is mijn favoriete artiest en heeft zo 30 betere nummers dan Heroes. Maar de laatste tijd is het nummer wel in mijn achting gestegen en boven komen drijven als een van mijn favorieten. Vooral als hij even voluit zingt... prachtig.
Ik hoop dat ie in de ladder hoger staat dan in mijn ingestuurde lijstje. 
0
geplaatst: 18 december 2011, 02:34 uur
herman schreef:
@Orbit: qua sfeer vond ik de laatste Pearl Jam en die soundtrack van Into the Wild niet eens zoveel van elkaar verschillen. En echt omgeslagen niet, maar die discussie dat het na Ten steeds minder is geworden is naar mijn gevoel wel verstomd.
Ik vind elke discussie over PJ na Ten redelijk verstomd.. Maargoed, jij je ding hoor. Ik weet dat je de 90s nou niet echt objectief beoordeelt, doe ik met begin 80s waarschijnlijk ook niet, al heeft het in mijn geval geen zak met mijn jeugd te maken (ben er simpelweg te jong voor).
0
geplaatst: 18 december 2011, 02:36 uur
Bijltjesdag vandaag (gisteren):
1 (-) Pixies - Where Is My Mind
2 (2) Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
3 (5) Massive Attack - Unfinished Sympathy
4 (3) The Velvet Underground - Venus In Furs
5 (-) Talking Heads - Once In A Lifetime
6 (9) Pixies - Debaser
7 (10) Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
8 (6) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
9
10 (12) U2 - The Unforgettable Fire
11 (-) Nina Simone - Sinnerman
12
13 (17) The Doors - The End
14
15
16
17
18 (-) Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
19 (28) Marvin Gaye - What's Going On
20 (-) Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
21 (25) Kate Bush - Wuthering Heights
22 (-) Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
23
24 (19) The Clash - London Calling
25
26 (27) Joy Division - Atmosphere
27 (-) dEUS - Instant Street
28
29 (21) Depeche Mode - Enjoy The Silence
30
31 (-) Sigur Rós - Svefn-G-Englar
32 (-) Sinéad O'Connor - Troy
1 (-) Pixies - Where Is My Mind
2 (2) Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
3 (5) Massive Attack - Unfinished Sympathy
4 (3) The Velvet Underground - Venus In Furs
5 (-) Talking Heads - Once In A Lifetime
6 (9) Pixies - Debaser
7 (10) Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
8 (6) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
9
10 (12) U2 - The Unforgettable Fire
11 (-) Nina Simone - Sinnerman
12
13 (17) The Doors - The End
14
15
16
17
18 (-) Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
19 (28) Marvin Gaye - What's Going On
20 (-) Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
21 (25) Kate Bush - Wuthering Heights
22 (-) Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
23
24 (19) The Clash - London Calling
25
26 (27) Joy Division - Atmosphere
27 (-) dEUS - Instant Street
28
29 (21) Depeche Mode - Enjoy The Silence
30
31 (-) Sigur Rós - Svefn-G-Englar
32 (-) Sinéad O'Connor - Troy
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2011, 02:41 uur
herman schreef:
Dat klopt. Ik gok dat dat vooral komt omdat A Day In The Life qua sound redelijk tijdloos is als je het vergelijkt met het meeste werk van The Beatles. Het is licht proggy en een beetje avant-garde. The Beatles maakten wel meer van dat soort muziek maar het meeste werd niet gegoten in zo'n lekker song-jasje als A Day.
0
geplaatst: 18 december 2011, 03:27 uur
Onweerwolf schreef:
Dat klopt. Ik gok dat dat vooral komt omdat A Day In The Life qua sound redelijk tijdloos is als je het vergelijkt met het meeste werk van The Beatles. Het is licht proggy en een beetje avant-garde. The Beatles maakten wel meer van dat soort muziek maar het meeste werd niet gegoten in zo'n lekker song-jasje als A Day.
(quote)
Juist dat lekkere song-jasje ontbreekt een beetje aan de semi-opera Day In The Life, vandaar dat ik de aversie tegen het veel betere Strawberry Fields Forever ook nooit heb gesnapt, dezelfde vibe, maar wel in het lekkere jasje. Maar kennelijk is die te grijs gedraaid ofzo. Toch ben ik verheugd dat The Beatles de top10 hebben gehaald, wat zeer verdiend is natuurlijk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2011, 03:34 uur
Ik vind Strawberry Fields anders een stuk minder apart. Wel een beter nummer maar niet echt vergelijkbaar.
0
geplaatst: 18 december 2011, 03:59 uur
Maar dezelfde psychedelica als in A Day In The Life.. alléén coherent en in een verpakt nummer, met een start en begin. Day In The Life is meer een impressie, zonder duidelijke kop of staart. Best intrigerend, maar ik vind Strawberry gewoon beter en ook tijdlozer.
0
geplaatst: 18 december 2011, 04:23 uur
1. Sinéad O'Connor - Troy
2.
3. U2 - The Unforgettable Fire
4.
5. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
6. Kate Bush - Wuthering Heights
7.
8. Talking Heads - Once In A Lifetime
9. Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
10. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
11. dEUS - Instant Street
12. Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
13. Joy Division - Atmosphere
14.
15. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
16. The Clash - London Calling
17.
18. Depeche Mode - Enjoy The Silence
19. Marvin Gaye - What's Going On
20.
21. The Doors - The End
22.
23.
24. Pixies - Where Is My Mind
25.
26. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
27. Massive Attack - Unfinished Sympathy
28.
29. Pixies - Debaser
30. The Velvet Underground - Venus In Furs
31. Sigur Rós - Svefn-G-Englar
32. Nina Simone - Sinnerman
Tweemaal Smiths in de top10 en Black ook al
Ik was al teleurgesteld in de top32 en de volgorde van de nummers maakt me nou niet echt vrolijker.
Ik hou me dan maar vast aan een enkel lichtpuntje: the Beatles in de top10
2.
3. U2 - The Unforgettable Fire
4.
5. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
6. Kate Bush - Wuthering Heights
7.
8. Talking Heads - Once In A Lifetime
9. Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
10. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
11. dEUS - Instant Street
12. Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
13. Joy Division - Atmosphere
14.
15. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
16. The Clash - London Calling
17.
18. Depeche Mode - Enjoy The Silence
19. Marvin Gaye - What's Going On
20.
21. The Doors - The End
22.
23.
24. Pixies - Where Is My Mind
25.
26. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
27. Massive Attack - Unfinished Sympathy
28.
29. Pixies - Debaser
30. The Velvet Underground - Venus In Furs
31. Sigur Rós - Svefn-G-Englar
32. Nina Simone - Sinnerman
Tweemaal Smiths in de top10 en Black ook al

Ik was al teleurgesteld in de top32 en de volgorde van de nummers maakt me nou niet echt vrolijker.
Ik hou me dan maar vast aan een enkel lichtpuntje: the Beatles in de top10

0
geplaatst: 18 december 2011, 04:23 uur
Au! Nrs.1 & 2 zijn gesneuveld.
Had het eigenlijk ook wel verwacht, na al die "hate" berichten over beide nummers gelezen te hebben in dit topic.
Valt me zelfs alleszins mee, betreffende de uiteindelijke posities van beide.
En het hele rechterrijtje is al naar huis, op dat tranendal na.
01. [––] dEUS - Instant Street
02. [02] U2 - The Unforgettable Fire
03.
04.
05.
06.
07. [11] Depeche Mode - Enjoy The Silence
08.
09. [16] The Doors - The End
10.
11.
12. [07] Kate Bush - Wuthering Heights
13.
14. [––] Talking Heads - Once In A Lifetime
15.
16. [13] The Clash - London Calling
17. [20] Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
18. [––] Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
19. [––] Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
20. [27] Pixies - Debaser
21. [––] Sinéad O'Connor - Troy
22. [26] Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
23. [23] Massive Attack - Unfinished Sympathy
24. [24] Joy Division - Love Will Tear Us Apart
25. [––] Sigur Rós - Svefn-G-Englar
26. [––] Pixies - Where Is My Mind
27. [21] The Velvet Underground - Venus In Furs
28. [––] Nina Simone - Sinnerman
29. [28] Joy Division - Atmosphere
30.
31. [32] Marvin Gaye - What's Going On
32. [––] Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Had het eigenlijk ook wel verwacht, na al die "hate" berichten over beide nummers gelezen te hebben in dit topic.
Valt me zelfs alleszins mee, betreffende de uiteindelijke posities van beide.
En het hele rechterrijtje is al naar huis, op dat tranendal na.
01. [––] dEUS - Instant Street
02. [02] U2 - The Unforgettable Fire
03.
04.
05.
06.
07. [11] Depeche Mode - Enjoy The Silence
08.
09. [16] The Doors - The End
10.
11.
12. [07] Kate Bush - Wuthering Heights
13.
14. [––] Talking Heads - Once In A Lifetime
15.
16. [13] The Clash - London Calling
17. [20] Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
18. [––] Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
19. [––] Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
20. [27] Pixies - Debaser
21. [––] Sinéad O'Connor - Troy
22. [26] Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
23. [23] Massive Attack - Unfinished Sympathy
24. [24] Joy Division - Love Will Tear Us Apart
25. [––] Sigur Rós - Svefn-G-Englar
26. [––] Pixies - Where Is My Mind
27. [21] The Velvet Underground - Venus In Furs
28. [––] Nina Simone - Sinnerman
29. [28] Joy Division - Atmosphere
30.
31. [32] Marvin Gaye - What's Going On
32. [––] Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
0
geplaatst: 18 december 2011, 06:36 uur
Kijk, de nummers die nu al voorbij zijn gekomen deden het meestal een stuk slechter bij mij. Nummers 1 & 3 nog in de race. 

0
geplaatst: 18 december 2011, 07:16 uur
chevy93 schreef:
Why?
Dat is niet apart, maar een kwestie van ontwikkelde smaak Waarom moet je toch zo apart doet, herman?

Why?
. Street Spirit hoort niet bij de beste 20 van Radiohead, A Day in the Life niet bij de beste 10 van The Beatles, en Black is gewoon een vervelend nummer
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.